Kapat

Çok asosyalim yalnızım 21 yaşındayım ne yapıcam bilemiyorum?

Yani evdeyim hep böyle okul deseniz yok iş yok meslek yok hiç erkek arkadaşım da olmadı nasıl hayatımı düzene sokabilirim?


0|1
8|36

En İyi Erkek Görüşü

  • kendini geliştirmek için adımlar atmakla başlayabilirsin örneğin kişisel gelişim için kitaplar al romanlar al onları oku gündemi takip et sosyal etkinliklere katılmaya çalış belediyelerin ücretsiz kursları oluyor onlara git kendine birşeyler kat yani bazı şeyleri öğrendikçe kendine olan özgüven in artacaktır ve ondan sonrası için kendi sosyal ortamını oluşturmaya başlarsın yavaş yavaş

    0|0
    0|0
    • İnan hiç özgüvenm faln yok bir tane bile arkadaşım yok çok yalnızım

    • Peki neden bu kadar kapalısin dış dünyaya neden hiç arkadaş edinmedin mesela çekindiğin bir durum mu var yoksa sadece özgüven eksikliği kaynaklımi bu durum

En İyi Kız Görüşü

  • Spor salonuna gitme imkanın varsa git halk eğitim kurslarına gidebilirsin ehliyet alabilirsin yeni hobiler edin

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 35

  • dersane dışında benimde sosyal hayatım yok evdeyim hep

    0|0
    0|0
  • gecer

    0|0
    0|0
  • tüm bunların üstüne bide çirkinsen vay haline

    0|0
    0|0
    • Değilim valla ama evden dışarıya çıkmadığımdan bunun bir önemi olmuyor

    • yazık olmuş o zaman güzelim hatuna :D dilerim birgün umduğun hayatı yakalarsın . iyi geceler

  • yaşadığın şehire bağlı nerde yaşıyorsun

    0|0
    0|0
  • Harbi berbat bir haldesin

    0|0
    0|0
  • tam yerindesin , piranaların ortasına attın kendini

    0|0
    0|0
  • Peki mezuniyetin nedir?

    0|0
    0|0
  • Amma agladin ya gece gece

    0|0
    0|0
  • Bir işe gir, çalış. Düzeldiğini göreceksin.

    0|0
    0|0
  • İş hayatı bişeyler katar ama saçma sapan bir iştede zaman kaybetme ücretsiz kurslar var hem kendini geliştir hem çevreni

    0|0
    0|0
  • bu sevgili olayi neden bu kdr buyutuluyor?

    0|0
    0|0
  • Çocuk gelişimi üzerine olabildiğince bilgi edin evinin kadını çocuklarının anası ol güzel çocuklar yetiştirmeye adanmış bir hayattan daha faydalı bir hayat olamaz

    0|0
    0|0
  • Uzulme yanliz degilsin asosyallik kanimiza islemis :)

    0|0
    0|0
  • Koydeysen normaldir yani okumaliydin hacı kocaya vercekler olece kalcan dahada berbat olxak

    0|0
    0|0
  • Ne güzel tam evlenilecek kız 😎

    0|0
    0|0
  • Hayatın zaten düzenli

    0|0
    0|0
  • bence is ile basla.. sosyal hayati zenginlestir.. sevgili olayi kader kismet biraz...

    0|0
    0|0
    • Ama market ve magzada da çalışmak istemiyorum

    • Hepsini Göster
    • Yok evet açık lise

    • meslek olarak secebilecegn bir konuda egtm alman gerek diye dusunuyorm...

  • Sevgili yap ben gibi

    0|0
    0|0
  • dışarı çık birazcık gez dolaş senin kısmetin seni bulur merak etme 😉

    0|0
    0|0
  • arkadaşım farklı şeyler yap cokta düşünme bende asosyel sayılırım ama çokda şey yapmıyorum :)

    0|0
    0|0
  • şu an sergilediğin davranıslarının biraz zıttını sergile

    0|0
    0|0
  • Bu sorunun cevabını bende çok aradım

    0|0
    0|0
  • yani şu an istediğin ne okul mu meslek mi erkek arkadası mı?

    0|0
    0|0
    • Meslek kesinlikle

    • meslek istiyorsan okul bitirmen gerekiyor onun dısındakiler geçici iş olur senin icin

  • hayatta her şey bunlardan ibaret degilki

    0|0
    0|0
  • Mast yap

    0|0
    0|0
  • elinden geleni yap gerisini O'na bırak

    0|0
    0|0
  • Spora giderek aktivite yaparak olabilir

    0|0
    0|0
  • sinema tiyatro aktivite yap biraz

    0|0
    0|0
  • demek bu hikayede utangac sivilceli süpürge saçlı çirkin kız sen oluyorsun

    0|0
    0|0
  • Boyle devam

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 7

  • :D 21 yas sendromu :D
    ya birseylerden basla iste mesela is bul
    olmadi hobby edin onu yap orgu yap mesela benim arkadasim gecen seneden beri yapiyor simdi instagramda satis yapiyor ya da pastada olur mesela diyorum :D

    0|0
    0|0
    • Örgü yapmaya başladım zaten ama yeterli olmuyor

    • gelistire bilirsin bence kendini mesela tatli seyler yap yeni evlenenler icin varya peynir ekmek gibi gidiyor boyle seyler

  • Kanka olalım👊

    0|0
    0|0
  • nerede yasiyosun?

    0|0
    0|0
  • izdivaç

    0|0
    0|0
  • Okuyarak veya calisarak evlilik falan acele edilmemesi gereken konular

    0|1
    0|0
  • ben de oyle

    0|1
    0|0
    • Yaşın kaç nerde yaşıyorsun?

    • Hepsini Göster
    • Ne işi bir mesleğin var mı peki

    • oha Altindag derken😀

  • Bende öyle

    0|0
    0|0
    • Yasin kaç

    • Hepsini Göster
    • Hayır merak ettim sadece aynı durumdayz ya bir günün nasıl geçiyor vs falan

    • Tamam çıkıyorum özel mesaj at

Yükleniyor...