Sitede neden güzel kız yok 😒 ?

Ne var yanı 160 boylarında fit renkli gözlü beyaz tenli olsaydınız 😒😒

Güncellemeler:
Uzunuz diye kısa kız sevemeyecek miyiz 😒
Boyumu sorup durmayın 186cm
http://i.hizliresim.com/o02VzR.jpg

0|0
348

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 33

  • Bu eleştiriyi yapacak özgüveni nereden buldun sen Allah aşkına ya? O köpekli snapchat efektiyle harbiden ne cesaret yani😂😂😂

    5|4
    2|0
    • Teyzem Genç kızları konuşuyoruz burada 😑 Yalnış geldin

    • Ben teyze değilim sen dibin dibi ergensin. O yüzden sana teyze gibi gelmem normal 😄

    • Yaşlısın sen 😂 Kefen parası toplamaya başlamalısın

  • Kısa kızlar candır ben mesela 165 im beyaz tenliyim ama renkli göz diyince kahve rengide sayılıyomu 😂😬

    0|1
    1|0
  • Ülkede bile güzel kız kıtlığı varken Ks'de güzel kız aramak, beklemek sin derece ütopik zaten 😄

    0|1
    0|0
  • Neden yakışıklı erkek yoksa o yüzden.

    0|1
    0|1
  • sen nie yakışıklı değilsin?

    0|4
    0|0
  • Esmer, birazcık kaslı, kirli sakallı, romantik bir erkek bulunursa öyle bir kız da bulunur :D

    1|1
    0|0
  • Fit değilim sskks 1.55 im ela gözlüyüm beyaz tenliyim güzel sayılır mıyım. 😂😂

    0|1
    0|0
  • Olsaydi da sanki sana bakacakti ayy😃

    0|2
    0|0
  • 1 60 dusundurucu 😑

    0|1
    0|0
  • Çok üzgünüz.

    0|1
    0|0
  • O zaman hepimiz aynı görünürdük :)

    0|1
    0|0
  • Sitenin neden geneli malak misila bunlar hep bir sorun

    1|2
    0|0
  • arkadas 170 galiba 160 kız istiyor sjdhsdj

    0|2
    0|0
    • Yukarıda da yazdım ama neyse 😏

      Geçen sene spor salonunda ki ölçümde 186 çıktı

      Uzunum diye kısa kız sevemeyecek miyim

  • Burası Türkiye beklentini indir biraz :D

    0|1
    0|0
  • Bunlar güzellik kriterleri olsaydı herkesten güzeldim.

    0|1
    0|0
  • bir de siparis veriyor yaaa 😂😂😂

    0|1
    0|1
  • 160 boy istedigine göre seni de bir gözden geçirmek lazım😂😅

    0|1
    1|1
  • Neyse bişi diycektim ama neyse

    0|1
    0|0
  • Elinizdekiyle yetinin.

    0|1
    0|0
  • Biri beni mi tarif ediyor?😉

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    13

Erkekler Ne Diyor 8

  • sitede kiz yok sadece haticeler sjsj.

    0|1
    0|0
  • bunsii siteyi rusyada aç

    0|1
    0|0
  • Olsa ne olmasa ne.

    0|1
    0|0
  • Gardas ben gittim geri geldim daha arıyorsun gardas...
    Ama ortaya karistirabiliriz hepsini bir arada bulmamız zor

    0|1
    0|0
  • Biz ne bilek beyim 😉

    0|1
    0|0
  • ketçap mayonez de istermisin kardeşim

    0|1
    0|0
  • Senden ötürü.

    0|1
    0|0
  • Boyunu yazmaya utandında böyle bir yol mu buldun? Ne işimize yarasınki 1,60 lık kızlar?

    0|1
    0|0
Yükleniyor...