Kuzenlerinden nefret ediyorum?

Kuzenlerimin hepsi benden küçük be hepsi iğrençler
Bana birşey yapmadıkları zamanlarda bile görüntüleri ve sesleri sinir krizi geçirmeme yetiyor bile
Ve tahmin edeceğiniz üzere ailem bu konuda bana kızıyor ve suçluyor
Ayrıca her hafta görüyorum resmen
Aileleri işi düşünce istisnasız bize bırakıyolar
Onlar beni çok seviyor ve bu yüzden yanıma geliyolar falan
Tersliyorum ama küçük olmalarından mıdır anlamıyolar
O küçük beyinleri patlatmak istiyorum
Eminim burda beni anlayan yoktur
Bende böyle olmak istemiyorum
Onlara karşı iyi olmak istiyorum ama imkansız
Sadece tavsiye için burdayım


0|0
14

En İyi Erkek Görüşü

  • Canım benim, sakinleş. Neden böylesin ki? Yani bu sitem, öfke nereden geliyor kuzenlerine karşı? Anladığım kadarıyla senden küçükler de hani. Ne yaptılar ki sana, hepsinden nefret ediyorsun? Bir şey yapmadılar, öyle genel mi? Gerçekten çok garip.

    1|0
    0|0
    • Hayır bişey yapmadılar nedenini bilmiyorum hani
      Bişeye heveslisindir onu tam yapacakken saçma bişey onu yapmanı engeller ve hevesini kaçırır ya
      Hep bu tip bişey hissediyorum

    • Hepsini Göster
    • Sen olsan ne yapardın

    • Yani ben nefret etmem ki sebepsiz. Ki, en ağır şeyi yaşatan birisinden bile nefret etmem ben. Yani konuşmam, muhatap olmam o kadar... Nefret etmemeliyiz kimseden. He ben de samimi değilim kuzenlerle, ama bir derdim yok. Nötr yani. Çok da sevmiyorum, öyle klasik.

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 3

  • kıyamam

    1|0
    0|0
  • hanımefendi siz mongol musunuz

    0|0
    0|0
  • senin için nasıl bir şiddet var ya

    0|0
    0|0
    • 😕😕

    • Hepsini Göster
    • Çok iyisin ama bahsettikçe daha kötü oluyor yinede saol

    • belki elimden bişey gelir diye söyledim sen bilirsin ama ne zaman konuşmak istersen yazabilirsin

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...