Aylık ne kadar harciyosunuz (şehir dışında üni okuyanlar) ?

Arkadaşlar aylık 850 tl yurda gidiyor. Tek kişi kalıyorum akşam yemeği kahvaltı içinde. Elektrik su da içinde. Ailemden her hafta 150tl falan alıyorum bazen daha az bu da aylık 600 tl gibi bir şry ediyo. Toplam 1450 tl harcıyorum yuvarla 1500. Çok yük oluyomuş gibi hissediyorum aileme. siz ne kadar harcıyosunuz?


0|0
96

En İyi Erkek Görüşü

  • Sana göre 1500 çoktur bana göre azdır. Ailenin durumunu bilen sensin ona göre yük mü oluyorsun anlarsın.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • ailenin geliri varsa çok kafana takma
    kısıtlıysa part time bir iş bulabilirsin.
    ilerde mesleğini eline aldığında fazlasıyla yardımcı olursun, için rahat eder

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • 600 yurt aynı özellikler, giysi ya da elektronik şeyler almazsam 300 diyelim 900.

    0|0
    0|0
  • niye ev arkadaşı duymadın tüm yükü ailene yuklemissin bende kardeşime veriyorum 1200 doğal gaz herşey dahil kardeşim bide yetiyor fazla bile diyor çünkü 3kisi var

    0|0
    0|0
    • Tıp okuyorum tek kişilik oda tercih ettim ilk sene için. Ev arkadaşına güvenemdim ilk seneden kimseyi tanımıyordum.

    • Hepsini Göster
    • seneye oda arkadaşı alırsın illaki arkadaşların vardr

    • nerde okuyorsun

  • 7 bin TL ile 16 bin TL arasında değişiyor balım... bu aralar duruldum ama peder kartlara limit koydurdu.. şimdi 3 bini geçemiyorum a. yav

    0|0
    0|1
  • 1.5 en az

    0|0
    0|0
  • Yuh bn iki yıl üniversite okudum senin aylık giderini ikisenede harcamadim

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 8

  • ben parayı sigaraya yatırdığım halde o kadar harcamıyorum 😄

    0|0
    0|0
  • 400 krediden 250 yurt 150 kendi harcamam. ailemden gelen 250 dersek 650 falan.. 🙊

    0|0
    0|0
  • 500 gidyor bende ben. biraz tutumlu olmaya çalışıyorum

    0|0
    0|0
  • Aylık 1.500 gidiyor valla

    0|0
    0|0
  • maşallah ne para

    0|0
    0|0
  • Bencede 1500 ile bir aile geçiniyo

    0|0
    0|0
  • 3bin

    0|0
    0|0
  • Değişir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...