Sizce uzun bir yazi yazayim mi?

Arkadaslar eski sevgilimi cok seviyorum. Iletisimi bitirmemi istedi ama dayanamıyorum illa mesaj aticam. Ona uzun bir mesaj atayim mi?

  • Zor olacak atma
    67% (12)50% (2)64% (14)Oy Ver
  • At gitsin birsey olmaz
    33% (6)50% (2)36% (8)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
6|1

Erkekler Ne Diyor 1

Kızlar Ne Diyor 6

  • Aç telefonunun not defteri kısmını ona ne yazmak istiyorsan oraya yaz. İnan bana çok faydası oluyor. İletişimi kes dediyse zaten cevap alamama ihtimalin yüksek, canını yaktırma.

    0|0
    0|0
  • Bir kağıda yaz ve yak bir anlamı yok
    atıp basit kız olmaktansa içine atarsın ya da gözlerinden akıtırsın daha iyi.
    atınca ne olacak sanki kırgınlığın düzelecek mi yine aynı şeyleri duymaya çok mu meraklısın

    0|0
    0|0
    • 13gün

      Aslinda hata bendeydi. ona iletisimi bitirebilirim demistim. Gerçekten onunla konusmak iyi geliyordu

    • 13gün

      mışlar mişler
      yapacak bir şey yok geçmiş artık

  • Zor olacak ama kendini tut attığın an pişman olacaksın veya cevap vermeyecek yine pişman olacaksın veya tersleyecek tekrar pişman olacaksın ama dersen ki ben tanıyorum terslemez çok olumlu da konuşmaz o zaman içinde ne kaldıysa yaz içini dök

    0|0
    0|0
  • elinde sonunda atacaksan şimdi at

    0|0
    0|0
  • Zor olacak atma

    0|0
    0|0
  • atma laaaa sonra pişman oluyosun 29 yaşında abladan tavsiye sana

    0|0
    0|0
    • 13gün

      Dayanamiyorum abla illa aticam yani hic Tutamıyorum kendimi

    • 13gün

      nasilsa bunla evlenmicem de s... r et dinle beni bak sonra dua edicen bana

Yükleniyor...