Yaşam gücünüzü veren iç sesiniz size ne diyor?

Yaşamalısın çünkü...


0|0
31|47

En İyi Erkek Görüşü

  • Ölmek için çok erken. Ümitsizlige kapılma. Parmagın yoksa elin var elin var elinde yoksa kolu olmayanları düşün şükret. Hayatta tasamaya deger hiç kimsen yoksa bile yaşa. Çünkü birilerinn seni degerli görmesine gerek yok. Sen bilmem kac milyar insan içinde teksin. Senden bir baska yok. Kendine deger ver kendini sev.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • bence insanların güç kaynağı sevdikleri kalbinde yer alan insanlardır belkide onun sevgisi güç veriyordur insana benim yaşama bağlayan şey sevdiklerimdir sadece gerisi boştur

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 46

  • Gelmeyeceğini bilsen de güzel günlerin geleceğine kendini inandır. Yaşamalısın çünkü hayat tek bir damla gözyaşı dökmeye değmeyecek kadar kısa, her anını dolu dolu yaşamaya değecek kadar uzun...

    1|0
    0|0
  • Kendine verdiğin değer kadar değerli, hissettiğin kadar güçlü ve kendini gördüğün kadar güzelsin. Bence insan kendine güvenirse ve kendisiyle barışırsa hayata sarılarak mutlu olabilir.

    1|0
    0|0
  • Iç ses şeytanın dostudur insanlarda önce ALLAH korkusu sonra aile çevre ne der dürtüsü olmasa iç güldüler sana önce cansel yönden herkesle yat der aldat der kafanı bozanın canina kıy der para çal haram helal takmader derderder yani yani ille iç gününüz olacak ise bunu mantıksal iç güdü olsun diye düzelterek sorun derim hayırlı günler herkese

    0|0
    0|0
  • Valla öyle bir psikolojideyim ki yıllardır iç sesimi dinleseydim çoktan ölmüş olurdum herhalde :)
    Depresif yaşamak böyle bişey :) İç sesimle inatlaşarak yaşıyorum o olumsuz konuşsada ben olumlu yaşıyorum bakalım kim kazanıcak :)

    0|0
    0|0
  • ^Bu hayatta birileri avcı birileri kurban olmak zorunda ve sen o kurban olanlardansın^ diyor.

    0|0
    0|0
  • Hersey daha güzel olcak sabır ve zaman diyor

    1|0
    0|0
  • yaşayacak güzel günlerin var elbet daha güzel günler yaşayacaksın geçmişe takılıp kalma dedikçe ben hep geçmişde kaldım... ama hala mücadeleye devam..

    0|0
    0|0
  • asla pes etme... ! bir şeyi istiyorsan, sonuna kadar savaş..

    0|0
    0|0
  • Yasamamalisin cunku bu dunya sevgiden yoksun bir zehirli sarmasiklarla dolu kisiliklerle zehirlenmis. Intihar et diyor.

    0|0
    0|0
  • Yaşamalıyım... Yaşamalıyım ki sırtlanlar üşüşmesin benim kazandıklarımın üzerine

    0|0
    0|0
  • Hayallerinin peşinden koş bir gün mutlaka yorulacaklardır

    0|0
    0|0
  • Kazanılacak bir savaşın var.

    0|0
    0|0
  • Hayatta herşey boş diyor.

    0|1
    0|0
  • Madem yaşayacaksın ot gibi yaşa dert edinme mutlu ol diyor

    0|0
    0|0
  • İki evladim var...

    0|0
    0|0
  • sabır diyor

    0|0
    0|0
  • Kaybedecek çok şeyin var

    0|0
    0|0
  • Özgürlük...

    0|0
    0|0
  • sevdiklerin için yaşamalısın..
    seni sevenler için..

    0|0
    0|0
  • yaşamak dan ziyade başarmaliyim diye kendimi motive ederim nedenlerinde güzel yaşamak vardır

    0|0
    0|0
  • Yasam gücü veren bir ic sesim mi varmıs oha klsdgs

    0|0
    0|0
  • annem için diyor

    0|0
    0|0
  • yaşamalısın çocuk azız çünkü

    0|0
    0|0
  • Çünkü seni yaralayanlara cevabını veresin

    0|0
    0|0
  • hyat güzel ve güzel günler gelecek

    0|0
    0|0
  • Naber diyoe knk

    0|0
    0|0
  • Vazgeçme. Her ne pahasına olursa olsun, vazgeçme.

    0|0
    0|0
  • Yaşamalısın çünkü her nefesinde ayrı bir his bir koku bir tat var

    0|0
    0|0
  • Git ve senin olanı al!

    0|0
    0|0
  • çünkü pişman etmen gereken insanlar varr

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 30

  • Bana hissettirdiklerini seviyorum,
    Sanki her şey mümkünmüş gibi,
    Sanki, yaşamaya değermiş gibi.

    Cahit Zarifoğlu

    0|0
    0|0
  • yaşa dostum diyor snrm

    0|0
    0|0
  • mutlu günler. beni bekliyot

    1|0
    0|0
  • Yat uyu...

    0|0
    0|0
  • Henüz hala karavanına kavuşmadın yaşamalısın çünkü daha 18 sin yolun çok başındasın yaşa bir deli gibi hesapsızca sınırsızca hayallerin var.

    0|0
    0|0
  • İç sesim mi? Az kaldı başaracaksın diyor.

    0|0
    0|0
  • Çünkü ne zaman öleceksin bilmiyorsun ve bu uzun bir sure de olabilir eger uzun surecekse yaşam gücün olmalı

    0|0
    0|0
  • İç ses beni eksiye çekiyor bir halta yaradığı yok

    0|0
    0|0
  • Gelmişin bu hayata
    İyi olmasına cabbala diyor

    0|0
    0|0
  • Yaşam gücüm @yüksekdozdahaz

    0|0
    0|0
  • bana yaşamalısın demiyor karar senin diyor :D

    0|0
    0|0
  • yat zıbar diyo :D

    0|0
    0|0
  • yasiyorsun iste

    0|0
    0|0
  • Ya sabır diyo dayan biraz daha gayret et diyo olucak diyo ama olmuyo 😏

    0|0
    0|0
  • cips Yemen lazım diyor

    0|0
    0|0
  • Emekli hayatı diyor

    0|0
    0|0
  • O güç yok artıj

    0|0
    0|0
  • Bir gün çok mutlu olacaksın..

    0|0
    0|0
  • Belki güzel günler de vardır

    0|0
    0|0
  • intihar etmek haram :D

    0|0
    0|0
  • Artik yasama diyor

    0|0
    0|0
  • Hayattan öylece geçip gidemezsin. İz bırakmalısın.

    0|0
    0|0
  • "Şükret.. Herşeye rağmen sen bunu da atlatırsın" diyor..

    0|0
    0|0
  • sabır ve sakinlik 😊

    0|0
    0|0
  • sabir hayat zor yasamaya devam diyo

    0|0
    0|0
  • yaşamalısın çünkü ;
    İntahar günah...

    0|0
    0|0
  • Giy kamuflajini çek git diyor iç sesim bana

    0|0
    0|0
  • öl artik diyor

    0|0
    0|0
  • Ne işin var senin burda yaşama diyo

    0|0
    0|0
  • sevmekten vazgeçme aşk güzel şey

    0|0
    0|0
Yükleniyor...