Kapat

Bana bir yol gösterin niye böyle?

Kendimi çok yalnız hissediyorum 18 yaşında asosyal çirkin bir kızım bu yaşıma kadar beni seven bir erkek hiç olmadı sanırım kaderim bu benim üniversiteye başladım bu sene değişen hicbirsey yok tipimden dolayı kendime güvenim yok iyi bir bolumde okuyorum sırf bu problemlerden dolayi mesleğimi yapamazsam diyorum insanlara güvenemiyorum arkadaş çevrem zaten yok cevremde herkesin sevgilisi var mutlular ben hep ayni ölmüşüm gömenim yok sanki bana bir yol gösterin napmalıyım :(


Güncellemeler:
Az önce sormustum silinmiş
Upp

0|0
5|12

En İyi Erkek Görüşü

  • bu soruyu az öncede okumuştum.. anladım çirkinsin ama bu kadar dert etme güzel kardeşim.. senıde seven bulunur

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ayni benim durumumdasin canim. Uzulme bence eger imkanin varsa inanmayacaksin ama psikolojik tedavi muthis iyi geliyor. Ayni senin gibiydim tedaviye basladim acildim. Rahatladim. Eskiye gore daha iyiyim tamamen muthis olamasam da

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 11

  • Mezar isleri mudurlugune basvur ucretsiz defin islemi yapiyorlar. Mezarda beleje gelir oh yemede yaninda yat. Yatiriyorlar zaten 😒

    0|0
    0|0
    • Tşkler

    • Rica ederim 😊

      Saka bir yana, once bir spor salonuna yazil ve vucudunu sekle sok.
      Diyet programi hazirla ve plandan sasma.
      Guzellik merkezine git ve yapilacak olan ne varsa yaptir.
      Ve son olarak giyimini degistir.
      Kendini yeni bastan dizayn et.
      Senin elinde.

  • damat kangalla evleni ver

    0|0
    0|0
  • yeni kıyafet yeni bir saç modeli ve makyaj. Bunlar sen de gülücük uyandırsın. Sonra olumsuzlukları artıya çevirmeye bak. Okuluna odaklan, derslerini dinle, sosyal aktivitelere gir.

    0|0
    0|0
  • Hayat illa sevgili aşk meşk mi kızım?

    0|0
    0|0
  • Gollum da olsa mutlaka bir talibin çıkar. Bu işin güzellikle çirkinlikle alakası yok.

    0|0
    0|0
    • Kesin mi :/

    • Hepsini Göster
    • Bana denk gelmedikten sonra ne anlamı var diyorum

    • Bana sorarsan boş ver kardeşim bu işleri :) ama illa olsın diyorsan, kendine özen göster, konuşma tarzına üslununa vs ayar çek. Sonra insanlarla tanışma eğiliminde bulun, kendini insanlardan soyutlarsan işin zor olur. Özgüvenli ol

  • Bence kendini sev... yanlış düşünüyorsun... etrafına bak... biraz daha olumlu ol... kendini sev... bu arada arkadaş olmak istersen bana yazabilirsin... tabi konuşmak istersen dertlesmek istersen kapım açık... dediğim gibi kendini üzme değmez

    0|0
    0|0
  • Bulalım sana bir sevgili

    0|0
    0|0
  • Boşver takılma kendinide değiştirme bu yüzden olduğun gibi kal

    0|0
    0|0
  • kaportayi topla sonra boya misss ;)

    0|0
    0|0
  • Sırf bu yzudn bir arayisa felan girme bosver , birisi seni bulur elbet

    0|0
    0|0
    • Pek sanmıyorum ne gezer ben cabalamadan olmayacak gibi çünkü gercekten güzel değilim Allah günah yazmasın kibarca söyledim anla yani :/

  • olur

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 4

  • Once sunu dusun. Cirkin misin yoksa bakimsiz mi?
    Gonul guzelligi hicbirseye degisilmez bu da aklinda bulunsun :)

    0|0
    0|0
    • Bakım dediginiz pahali elbiseler makyaj falan mı

    • Pahali olmasina gerek yok yakismasi icin. Kendinize yakisani secin. Abartiya kacmadan uygun makyaj yeter.

  • Yol gösterin kiza

    0|0
    0|0
  • Çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır. Topla kendini. Yazabilirsin sorun olursa dertleşmek istersen

    0|0
    0|0
  • Siz varya sonradan açılıp hepimizin yaşamak istediği hayatları yaşıyorsunuz 👊🏻

    0|0
    0|0
Yükleniyor...