Erkeklerin en çok düşündüğü 2. şey nedir?

Birincisini zaten biliyoruz da , ikincisi nedir?


3|0
40|117

Erkekler Ne Diyor 117

  • Tüm erkekler seks düşünür algısını dar beyinlerinizden çıkarın artık.. Görecelidir bu.. Benim kafamda ileride ki yapacağım polislik mesleği var. İkinci olarak spordur diye düşünüyorum.. Aileden filan sonra tabi.

    2|0
    0|0
  • Kadınları xxx Objesi olarak gören er kek lerden Utanıyorum :/ 1. huzurlu bir hayat 2. İnsanlığımı kaybetmemem :)

    3|0
    0|0
  • Erkekleri iyice abaza yaptiniz. Haksizmisiniz. Haklisiniz:)) ama valla ben. cinsellik usunmuyorum. :) hayatim zor benim dah baska. seyler dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • Birincisi evlenmek, ikincisi çocuk sahibi olmak.

    0|0
    0|0
  • Ya bırakın şu önyargıyı ben seks düşünmüyorum misal o ne olcak baska duygular yok mu sevmek sevilmek deger vermek guvenmek sahiplenmek hersey uçkur mu

    2|0
    0|0
  • Sizde iyice abarttınız 7/24 onu düşüncek değiliz heralde aklımıza gelmiyo değil ama sanki sizin gelmiyo aklınıza hic isimiz gücümüz yok onumu dusuncez daha eglenceli seyler var hali saha maci araba kullanmak vs.

    4|0
    0|0
  • Eve ekmek parası getirmenin derdini kadınlar düşünmediği için biz düşünüyoruz

    1|0
    2|0
  • Sevgilisi evden cıkarken ne giyiyor :D :D bunu ilk ilişkisinde özellikle uzak ilişki yaşıyorsa bir erkek mutlaka ama mutlaka hergün düşünür :D

    0|0
    0|0
  • Bir siz sütten çıkmış akkaşıksınız ha erkekler hep o şeyi düşünüyormuş!

    0|0
    2|0
    • 17gün

      Kafanız başka şeye çalışıyor mu diye öğrenmek istiyorum

  • Para 😴

    0|0
    0|0
  • İkincisi birincisinin aynısı 😂

    0|0
    0|0
  • Bildiğin şeyin ne olduğu açıkçası umrumda değil ama düşündüğün şey "benim için" hiç bir zaman herhangi bir planda olmamıştır.

    0|0
    0|0
  • Benim uğraştığım o kadar şey var ki bu hayatta seks , para , sevgili hava atma , gösteriş bunların hepsi boş ve malayani geliyor bana.

    1|0
    0|0
  • Birincisini zaten biliyoruz mu? Komiksin. Kalıbı küçük fikirlerini ütopyaya sakl öyle bir dünya yok.
    1-) Para
    2-) Paradan sonrsı

    0|0
    0|0
  • Futbol

    0|0
    0|0
  • Abi harika karikatür ya assdf. Ama oyle olmuyor o işler önce iş güç düşünüyoruz.

    0|0
    0|0
  • 1. bilmem de

    2. paradır , iştir para getiren herhangi birşey olabilir.

    1|0
    0|0
  • Aile geçimini sağlamak

    1|0
    0|0
  • Futbol

    0|0
    0|0
  • Seks seks

    0|0
    0|0
  • yemek spor

    0|0
    0|0
  • Yemek

    0|0
    0|0
  • Rahatlık

    0|0
    0|0
  • Para

    0|0
    0|0
  • Anlayamadınız gitti seks bizim için 2. planda.

    1. planda boş ev bulmak var.

    1|0
    0|0
  • Siddet.

    0|0
    1|0
  • herkes aynı değil. Ama ispatlananda bşy var erkekler daha çok düşünür. Ama kaçıncı planda olduğu kişiye göre değişir.
    Örn : Adam aç işi yok gelecek hatun yok önce bunu düşünür
    Örn2 : Her şey iyiye gidiyorsa seksi birinci sırada tutar

    0|0
    0|0
  • Onceligini seks yapan kafasi bir boka basmayan kitledir

    2|0
    0|0
  • futbol ve yemek seks 76. sırada bende geçen ay 94 deydi öne geldi biraz :D

    0|0
    0|0
  • meme

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    87

Kızlar Ne Diyor 40

Yükleniyor...