Arkadaşım ve bana söylediği şey? Onu affetmeli miyim?

Geçen yıl ona yakıştırdığım biri vardı, o hiçbir zaman olumlu bakmadı ve ben farkettim ki o çocuktan hoşlanıyorum bunu ona söyledim ve bana oha sen bizi yakıştırıyodun ve ondan hoşlandın öyle mi sen k***t mısın dedi o kadar kırıldım ki hayatımda ilk defa böyle duygular besledim ve ilk kez bu konuyla ilgili bir şeyi birine anlattım keşke söylemeseydim saklasaydım aylardır yaptığım gibi arkadaş bildim anlattım söylediği şeye bak sanki duygularımıza engel olabiliyoruz sanki elimizde olan bir şey!!!


0|0
4|3

Erkekler Ne Diyor 3

  • Tamamen kıskançlık yapmış onunla yakıştırdın ya bir kere, çıkmasa bile sahiplenmiş şimdi sen beğendiğini söyleyince bozulmuş onu boş ver hoşlandıysan git sohbet et daha samimi ol.

    0|0
    0|0
  • Elinde olan birşey aslında ama malesef kızlar kıskançlık duyguları yüzünden çok basit bir şekilde arkadaşlarını çok ağır ithamlar ile kırıp arkadaşlarını kaybedebiliyorlar

    0|0
    0|0
  • Affet

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sen yakıştırırken o da olumlu baksa kızmaya hakkı vardı ama istememiş zaten. Boşver öyle arkadaşı uzaklaş

    0|0
    0|0
  • affetme lan arkadaşın seni iyi tanisaymis sana öyle bir kelime kullanmazmis sktr edicen valla affet yine aynisi olur imalarda bulunur daha cok canini sıkar

    0|0
    0|0
  • Ne alaka o değerini bilseymiş

    0|0
    0|0
  • Kusura bakma da kız haklı. Arkadaşına ayarlamaya çalışıp hoşlanmak :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...