2023 hakkinda gorusleriniz neler?

Millet kandiriliyor. Tarih bilimi ve tarih egitimini %100 gercek kaynaklardan arastirmis ve bilgi edinmis bir insan okark soruyorum bunu? lozanin bitecegi soyleniyor ama asla Lozan geciciligi olan bir anlasma degil. Mantikli dusunursek Ataturk gibi bir önder 100 yil sonra bu millet ne yaparsa yapsin diye bir anlasma yapar mi? Millete bu asilanmaya calisiliyor nedeni saltanat kurulmasi istegi olabilir mi?


0|1
418

En İyi Erkek Görüşü

  • Saltanat kurulsa ne olacak? Cumhuriyet çok yararlı birşey olsa, İngiltere ABD Fransa Almanya krallıklarla yönetilmez, Cumhuriyetle yönetilirdi.. Ama ne yazık ki Türklere bir cumhuriyet balonu vermişler uykuya zorluyorlar Cumhuriyet devlet için iyi bir yönetim şekli değildir, dünya'yı tam aksine kraliyetle ya da imparatorlukla olanlar yönetiyor, Türklerde cumhuriyetle kandırılıyor.. Kraliyet neden iyidir çünkü Cumhuriyette iktidara her geçen ülkeyi soyuyor, Kraliyette bu böyle değil tek bir aile yönetmesi her zaman iyidir.. Saltanat olsa da bu millet saltanatla da yönetilir Osmanlı mantığıyla da yönetilir, yanlış olan birşey yok ki? Kıyafetlerimiz modern zaten osmanlı'daki giyim tarzlarının yeniden geleceğinimi sanıyorsunuz yoksa '-' , yönetim şekli daha disiplinli olacak o kadar

    0|0
    0|0
    • Peki kula kulluk sistemi el etek opme sistemi cok mu yararli. Saltanatla bizim soyumuzun basina sarhosuda geldi iti de haini de? Babadan ogula gecen sistem ne kadar mantikli? Bes parmagin besi bir mi?

    • Hepsini Göster
    • Hashhahahahsha askeri karargahlarda yer almış

    • Bende ilimünati toplantılarında yer aldım. Tek düzen devleti falan işte kanka ortaya karışık anla sen akısmand

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • Tarihi doğru olarak bildiğinizi düşünüyorsunuz. Öyleyse şöyle söyliyim. Türk tarihi Dünya tarihindeki en kanlı tarihlerden biridir. Kurulan yıkılan devletler vs. Ve Türkler dünyanın önemli kısmına hüküm sürmüştür. Kurulmak istenen saltanat devleti değil özünde Turancılık akımı benzeri güçlü bir akım hayali var. Yani söz sahibi olma hayali ve bunun üzerine yıllarca konuşulacak şeyler.. Lozan bahane kısacası.

    0|0
    0|0
  • doğru değerlendirilirse... ki aslında pek hoşlanmasam da kendisinden , cumhurbaşkanımızı bunca yıllık hayatımda, ilk kez , dünyaya kafa tutan bir lider olarak görüyorum.. eğer doğru değerlendirilirse, Türkiye 10 ila 20 yıl içinde süper güç olur.. bunu bir ekonomist olarak söylüyorum.

    0|0
    0|0
  • Bence suanda dunyanin bize saldirmamasinin sebebi lozan Bu bittigi an bizi parcalarlar hayal dunyasinda yasiyorlar bizimkiler yok sokaklara cikariz bilmem ne hala osmanli zamani saniyolar dunyayi. Adam nukleer silahla senin ulkeni 100 yil yasanmicak hale getiriyor..

    Tayyibi sallayan yok soylediklerini cevirmiyorlar bile... Kendisi daha savas yok iken putinden ozur diledi 7 8 ulke gelse topuk demek ki gelmis lozana laf atiyorlar daha fetoyla bas edemiyorlar.

    0|0
    0|0
  • Lozan bitecekmiş falan hep efsane, onu geç.. 2023 siyonistler için önemli bir tarihti.. Detayları şu an hatırlamıyorum..
    Vaad edilmiş topraklara (yani Türkiyenin güneydoğusuna) 2023 yılında kavuşacaklardı sanırım..

    0|0
    0|0
  • Bor yarı metal ama allahın izniyle 2023 yılında metal olacak. lozanın gizli anlaşmalarında bize zorla kimya kanunlarını böyle kabul ettirdiler..

    0|0
    0|0
  • iktidar tarafında olan cahil insanlar lozan antlaşmasını biteceğini zannediyor ama yok öyle bir şey herhangi bir antlaşmanın bitiş tarihi yoktur anlamıyorlar işte bir avuç sürüsü işte ne yapacan anlat anlat aynı tas aynı hamam :)

    0|0
    0|0
  • Lozanda 149 madde var okudum hepsini ve dedigin gibi sureli bir anlasma gormedim 2023 lozanla ilgili degil ama ne olacaginida tam bilmiyorum insallah iyi seyler olur

    0|0
    0|0
    • Lozan anlasmasi bitirilmeyi dusunuluyor ve 2 ay anlasmasiz kalinmayi ulkenin anasini... ler o 2 ayda

    • Hepsini Göster
    • Evet bunu soyluyorum

    • Buna tabiki garanti veremeyiz benim demek istedigim hep iyi diye anlatiliyor lozan basaridar inonu masaya yumrugunu vurmustur falan bunlari gecsinler tamam iyi yanlari olabilir ama kotu yanlarida var musulu vermek adalari vermek falan bunlar kucuk seyler degil benim dedigim tek sey dogrulari soyleyin musulu kaybettik malesef ama surdan biseler kurtardik diyebilelim bizde hep basari diye anlatilir ben buna karsiyim

  • Bitmezse bitiririz kanks

    0|0
    0|0
  • Öyle deme Facebook'ta takvimimi işaretledim, 1 Ocak 2023'de Aktrollerle Bor çıkarmaya gideceğim :D

    0|0
    0|0
  • Burada tarihci yok muhtemelen ilber hocanıj bu konuya açıklamasını dinleyiverin bari işkembeden atıp tutmayın bir zahmet

    0|0
    0|0
  • bor manyagı olcaz

    0|1
    0|0
  • Lozan'da gizli ne varmış, madem gizliymiş bunlar nereden duymuş komedi

    0|0
    0|0
  • yarın i görse 2023 sonra düşün :)

    0|0
    0|0
  • 2023 ü niye bekliyoruz ki sokayim lozana

    0|0
    0|0
    • Siz sanirim sevri manda ve himayeyi kabul goren ruhsuzun tohumlarisiniz

    • valla kızmadan hakaret etmeden açıklamaya çalışıcam anlarsan. devir artık anlaşmaların geçerli olduğu bir devir değil. herşeyin Özelleştirilmiş olduğu bir ülkede ozel şirketler kurarak istediğin herşeyi yapabilir ve bu firmaları devlet yararına işletebilirsin. nasıl sigaradan dünyanın vergisini alıyorsa (sigara en küçük ornek) herşeyden fayda saglayabilirsin.
      tohum kısmına gelince soyleyeceklerimi sen anla

  • 2023'de 2012 kıyamet geyiği gibi oldu :D

    0|0
    0|0
  • Siz öyle zannedin ismet pasa sattı ülkeyi 😀😀😀😀

    0|0
    0|0
    • İsmet İnönü bu anlasmadaki aleyhe maddeleri leyhe cevirmek icin 3 saat ter doktu ve basardi onu ne yapıcaz?

    • Hepsini Göster
    • Hahaha yok öyle bir şey ne hakimi
      Adam savaş gemisi ile geçip gidiyorda dur diyemiyosun diğer ülkeler para vermeden geçirmiyor 😂😂😂

    • Ya bu kadar zihniyetsiz insanlar 1936 montro bogazlar sozleamesiyle lozandako maddeler degistirildi zaten hepsi leyhe cevirildi tabi tarih bilginiz varsa

  • Yok saltanat kurulmaz bu nedenden.

    0|0
    0|0
    • Lozani bitirmeyi amaclayan Saltanatini kurar umyaz bir kebara 2023 de gorusmek dilegiyle 🤗

    • Pardon şu an düşündümde olabilir, çünkü lozandan önce sevr'de saltanat vardı.
      Ama saltanat kurulsa bu anlaşma bitme sebebinden toprakta kaybedebiliriz.

    • Anadoluyu doguyu kaybedebiliriz degil edicez ✋ bu anlasma biterse toprak butunlugu kalmayacak

Kızlar Ne Diyor 3

  • o zamana kıyamet kopmassa eğer,
    boka satacağını dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • Bor çokocok booooor
    Allah tayyibin bin belasını bir de selasını versin..

    0|0
    0|0
  • Saltanat ne demek 2023 te ne olucak

    0|0
    0|0
    • Saltanat babadan ogula gecen monarşik padişahlik sistemi demek. Ve bir sekilde Lozan anlasmasi yani su an bizim toprak butunlugunu koruyan anlasmanin millete bitirilecegi asilaniyor tatlim

Yükleniyor...