Dünyada 1 dakikalığına herkes, herşey dursa neler olabilir? Hiç düşündünüz mü?

Hayal edin arkadaşlar dünyada herkes ve herşey 1 dakikalığına dursa neler olur? Yani şöyle söylemek daha doğru olur herkes 1 dakikalığına her ne yapıyorsa bir anda dursa hiç bir şey yapmasa araclar makineler herşey kısacası tepkisiz sıfır hareket. Beyin fırtınası yapalım ne dersiniz?

Güncellemeler:
Biz türkler böyleyiz işte hayal bile edemiyorsunuz.
Yazık gençlik bitmiş.
Yaşayın yaşayın boş boş...

0|0
7|3

En İyi Kız Görüşü

  • Her şey bir anda duracaksa zaten durup tekrar devam etmis olacak fark edilen bir sey olmayacak.

    Ancak sadece insanlar dursa pek cok kaza yaşanabilir trafikte örneğin.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 6

  • Her şey durmuş olur.

    0|1
    0|0
  • belkide bazen duruyordur..

    0|1
    0|0
  • Aniden durursa dünyanın 1500 km gibi bir değerle döndüğünü düşünürsek sanırım savruluruz

    0|0
    0|0
  • herşey durur da sen ne demek ıstedın pek anlayamadım boş mu yasıyoz biz

    0|0
    0|0
  • bizde dururz once bir noldu anlamay calisiriz kesin 1dk sonra

    0|0
    0|0
  • Belki de duruyor devam ediyor nerden biliyoruz :D
    Biri bin eden Allah..

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 2

  • Sessizlik.

    0|1
    0|0
  • nolcak a q 1 dakka sonra devam etcek her sey kaldığı yerden

    0|0
    0|1
Yükleniyor...