Beyler İlerde Kızınız; Tam Göğsünün Kenarına Bir Dövme, Ve Göbeğinin Ortasınada Bir Piercing Yaptırsa Ne Derdiniz?

Dövme böyle, akrep veya yengeç dövmesi olacak. Saçlarıda böyle kızıla boyasa dekolte giyinse piercingini göstermek pahasına... Marjinal takılsa babişko diye de kucağınıza otursa arada birde makas alsa... Ama eğitim, ve de öğretim hayatındada gıpta ile gösterilebilecek bir evlat olsa; aynı şekilde kariyer hayatındaki makus çizgisinide hiç bozmasa odunu verir misiniz, despot bir baba olur musunuz? Yoksa canı gönülden, olumlu ve de ılımlı karşılar mısınız? :D

  • Odunu verirdim, ve kendine çekidüzen vermesini isterdim.
    68% (13)69% (9)69% (22)Oy Ver
  • Olumlu, ve de ılımlı bir şekilde karşılardım...
    32% (6)31% (4)31% (10)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
7|4

Kızlar Ne Diyor 7

  • Babasından önce ben haslarim o kızı

    0|1
    0|0
    • 13gün

      Evet zaten erkeklerden çok bayanlar bu duruma sanırım karşı bir görüş sergiledi anketde. :)

    • Hepsini Göster
    • 13gün

      Amin inş :)

      Herşey gönlünüzce olsun sizinde :)

    • 13gün

      İnşaAlah çok sağolun hayat gailenizde bende size başarılar dilerim. :)

  • yani Şu an bende piercing yaptirdim saclarimda kizildi bir ara pek bisey soyleme hakkim yok herhalde

    0|1
    0|0
    • 13gün

      Aynen zaten o portföyde biriyseniz yani portföy derken bir zamanlar veya şimdi hiç farketmiyor o çizgide tabiki de bu duruma şaşırmamak lazım veya örseleyip yadırgamamak gerekiyor. Anlayışla karşılanmalı sizin nezlinizde. :)

    • 13gün

      aynen oyle ama ben oyle olmasaydim karisabilirdim belki 😊

    • 13gün

      Estağfırullah aslında bu ihtimalde bir takım olasılıkları imkanları ve de ihtimalleri öz kızınızın haysiyetini onurunu gururunu ve de rencide duygusunu bozmadan veya itip kalkmadan yine karışabilirsiniz siz onun birer ebeveynisiniz unutmayın bunu lütfen. :) Şimdiki kişiler herhangi bir ailevi ve de akrabasal bağı yok birbirine böyle önyargısal ve de eleştirisel bazda tavır takınıyor siz öz kızınıza karışmışsınız çok mu? :)

  • Ben eğer o eğitimi verememişsem çocuğuma o yaşa geldikten sonra odunu vermenin alemi yok

    0|2
    0|0
  • Göbeği anladıkta göğsü nerden görüyo babası:/ ruhu duymaz

    0|1
    0|0
  • Eşimden önce ben kızardım valla
    Modernlik dedik de o kadar demedik

    0|1
    0|0
  • dövme sevmiyorum on sekiz yaşından sonra karışmam on sekiz yaşından önce izin vermem

    0|1
    0|0
  • Merakla bekliyorum cevapları.🤗

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

Yükleniyor...