Bir ayakkabi sevdasi yüzünden parmagimdan oldum buyrun bakın haline :/ ?

Evet arkadaslar bir ayakkabi sevdasi yüzünden parmagimdan oldun ve kanaya oabaya bir hal oldu ayakkabiya 400 lira verdim bu kadar para verince giymemek olmazdi bir numara buyugu yoktu bende bunu aldim ama uclari parmaklarimi bu hale getiriyornjer giydigimde..
Bir ayakkabi sevdasi yüzünden parmagimdan oldum buyrun bakın haline :/ ?



0|0
14|6

En İyi Kız Görüşü

  • 400 tl niye verdin ki? Cok gereksiz ve acı verici olmuş.
    Giyme bir daha... 400 tl için tirnaktan olacaksın

    0|1
    0|0
    • 1ay

      güzel diye almıstım da işte dogru dıyorsunuz

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardes hatalisin ayakkabiya 400 tl verilip giyilirmi hic ben olsam muzeye kaldirirdim. Giymeye kiyamazdim

    0|1
    0|0
    • 1ay

      ya ne bilim güzel geldi

    • 1ay

      Valla ben 400 tl ayakkabiya vermem. Versem babam evden kovar. Ayakkabiyi benim yatağımda yatırır zngndk

    • 1ay

      bende kendı paramla alıuyorm da tek harcadıgım şey böyle şeyler ya bunlara veririrm böyle para biriktiremiyorm

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 13

  • Paranla rezil olmak bu sanırım :D

    0|1
    0|0
  • Ayakkabı genişletici şeyle oluyor adını tam bilmiyorum ama ayakkabı mağazalarında vardır. Deichman'a bir sor

    0|1
    0|0
  • Büyük numarası yoksa başka şubeleri yok muydu yahu kötü olmuş

    0|1
    0|0
    • 1ay

      ya ugrasamadım işte ilk girdiğim yerdi

  • Tırnakları o kadar uzatırsan ne olcaktı

    0|1
    0|0
    • 1ay

      ya o tırnagım kırılmıstı kökten sonra tekrar cıktı ve cok sıkıntılı durumda biraz onu cok elleyemıyırum

  • Çok kötüğ doktora gir

    0|1
    0|0
  • tırnaklarını bu kadar uzatmazsan bişey olmaz

    0|1
    0|0
    • 1ay

      o tırnak cıkmıstı yenı yenı cıktı ve cok hassas zor kesıyorum onu ondan öyle

  • iğrenç

    0|1
    0|0
  • çakma ayakkabı mı aldın

    0|1
    0|0
  • Allah akıl fikir versin. Amin

    0|1
    0|0
  • Midem kalktı geçmis olsun tırnaklarını kes önce sonrada at o ayakkabıyı. Gösteris yapcam diye sağlıgından olma

    0|0
    0|0
    • 1ay

      hıc sorma ya o tırnak komple cıkmıstı geçen yıl vve kesemıyorum cok fazla acıyor canım bıraz kıymetlidir benım ama aynen :(

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      eczaneye birşeyler sorim ya da ilerde karım iyileştirsin

    • 1ay

      Eczaneye sor

  • Ne vardı o kadar uzatıcak tırnağı 😔

    0|0
    0|0
    • 1ay

      o tırnak geçen yıl koptu komple yenısı cıktı ve cok hassas cok zor kesebiliyorum

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Heleki nike ise 😏

    • 1ay

      aynen dostum ya

  • 400 liralik ayakkabi niye kendi kendinemi yürüyor veya navigasyonu falan mi var. yanu bide bir kücügunu almissin. ayakkabi tamircileri falan varsa veya imalathane götür orda ge isletici makinalari var. o tirnagi da kes bak diger parmagina nasil batmis

    1|0
    0|0
    • 1ay

      saolsın haklısın öyle yapmam lazım galba, ya o parmak geçen yıl kopmustu yenısı cıktı ve cok acıyor keserken o yuzden öyle

  • Sanki başka ayakkabı mı yoktu paran da varmış neden küçük numara aldın ki
    Geçmiş olsun ama giyme çok zararı olur sonra

    0|1
    0|0
    • 1ay

      ya kucuk degıldı gıydıgımde ama ucları sıkıyordu açılır sandım sonradan ama ama ayakkabının yapısı böyleymiş ama tipini sevmiştim cok zor beğenirim ben

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      yaparlar mı

    • 1ay

      Genişletir o

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kardes ayakabida suc yok suc sende.. bakimli ol ne ayak o oyle

    0|1
    0|0
    • 1ay

      o tırnak yenı cıktı ya sorunlu bıraz dıgerlerı normal

  • giyme hocam ver birine

    0|1
    0|0
    • 1ay

      valla birşey yapacam artık kan revan ıcınde ayaklarım

  • askerde olsan keyif terlik istirahati alirdin 20 gün belki hava degisimi bile alirdin

    0|1
    0|0
  • Aga affedersin ama yaprak sarması gibi parmak bu ne?

    0|1
    0|0
  • Geçmiş olsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...