Menfaat dünyası?

Artık kimse menfaati olmadan kılını kipirdatmiyo sizce neden böyle olduk? Menfaat dünyası?


0|0
3|2

Kızlar Ne Diyor 3

  • Böyle olması gerektigi icin

    0|0
    0|0
  • Haklısın

    0|0
    0|0
  • yaşayarak öğreniyoruz insanların gerçek yüzünü tecrübe oluyor işte..

    0|0
    0|0
    • 15gün

      ama neden böyle olduk eskiden herkes birinin ayıbini orterdi bibirine yardimci olurdu simdi elden ayaktan dusurmek icin ugrasiyo

    • 15gün

      fırsat kolluyorlar yere düşsün diye.. birde en kötüsü yakınım diyeceğin kişiler bunlar

    • 15gün

      zaten bu devirde ne gelirse yakından geliyo

Erkekler Ne Diyor 2

  • Her şey para mal mülk kerdeşim babamın bir sözü var dostun var mı diye ďüşünüyorsan evlat önce cebine bak der paran varsa dostunda vardır der

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle burda bile yakisikliysan msajin cvp görüyor yoksa yok

    0|0
    0|0
    • 15gün

      evet aynen ama kizlar içinde öyle guzelse mesaj atan var değilse yok

    • Hepsini Göster
    • 15gün

      birbirimize

    • 15gün

      Yok dostum ne saygı nede sevgi

Yükleniyor...