Kapat

Akpli vekilin kardesinin?

tecavuzden aranmasi size ilginc geldi mi? Bana gelmedi de


0|0
4|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Akplı vekile tecavüz etmeyi düşünüyorum sizce aklanır mıyım?

    2|2
    2|1

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 20

  • Nasil Chp arabasinda fuhus chp vekili tacizci savarona gemide fuhus vs normalse bu A partisi olmasiyla alakasi yok beşerle alakali.

    1|0
    0|0
  • Kemal kılıçdaroğlunun yeğenide var gerçekleri kabullenin artık 😀😀😀

    1|1
    3|3
    • O ceza aldi bu hukum giymeyecek

    • Hepsini Göster
    • Sensin salak sümüklü 😂😂😂😂

  • Ona bakarsan Kemal Kılıçtaroğlunun yeğeni 20 yıl tecavüzden mahkum edildi..
    Buda bana ilginç gelmedi :o

    2|2
    3|2
    • Mahkum edilmesi olagan yeni yasa olagan mi?

    • Hepsini Göster
    • Fark eder mi geri cekilecek tabi herkes isyan etti.

    • Hala fark eder mi diyor :o
      Tamam , tamam..

  • Hala anlamadi insanlar..
    Kendilerine ne uygunsa onu yapiyorlar zaten.. her bok var onlarda.. ona görede yasa felan cikariyorlar okadar

    1|0
    0|1
  • Tüm Akp liler sapık gibi birşey demeye çalışmıssın farkındamıısn?

    2|1
    0|0
  • Ke-MAL Kılıçdaroğlu ile karıştırıyor olabilir misin acaba? ^^

    0|1
    1|1
  • Hiç de ilginç gelmedi.

    0|0
    0|0
  • Şaşırmadım tecavüzcülere cıkacak olan yasaya

    0|1
    0|1
  • Adi nedir arkadasim?

    0|0
    0|0
  • bence olayı akp ye mal etmemek lazım

    0|0
    1|0
    • Evet yasa tasarilari ensarciliklari bana mal olsun colugumun cocugumun bedenine mal olsun haklisin

    • yollama kardeşim yavrunu ensara vakıfa cemaate falana filana? kanunlar zaten mağdur dan yana değil ki açık açık ortada bir kardeşim bir bk yemiş neden akp mhp chp vs kötü şimdi bende desem chp li olanlar alkolik utnamaz namussuz insanlar olur mu?

  • Belki amaclari kendilerinin kusurlari varsa onlari bu sekilde kapatmaya calismaktir

    0|0
    0|1
  • Bana da garip gelmedi onu bile savunurlar yok aslında tecavüz etmek istmedi siz yanlış anlıyorsunuz

    0|0
    0|0
  • ampule gavur icadı deyipte bugün kendilerine simge edenler...

    0|0
    0|1
  • Parti ayirmiyorum meclisteki hangi vekil düzgün ki buna sasirayim.

    0|0
    0|0
  • vekilinin tecavüzcü olduğu milletten ne beklememiz lazım?

    0|0
    0|1
  • Cihat ediyordur öyle deme günah

    0|0
    0|1
  • Kötü olan herkesi AKP li die hemen yapıştırın istediğiniz kadar karalayin ama basaramicaksiniz

    0|0
    0|0
    • La akpli milletvekilinin kardesi yani ne yapistirmasi hasta

    • Hepsini Göster
    • ne birak mal misin

    • Lütfen şu şekil konuşma. bu şekil konuşacağına çıkarın adını soyadını herşeyini yayalım İnternete idamı da onaylıyalım assinlar aşamalarda cezaevinde zaten bunun cezasını veriyorlar verin adını soyadını yayalım internetw

  • Şaşırtmadı o kadar çok sapkınlık var ki kişiye göre yasa çıkıyor

    0|0
    0|0
  • Chp genel başkan yardımcısı muharrem ince nin, kendinden yardım isteyen bir kıza "çok abazayım aç bacaklarını bekle" demesinden sonra hiçbir şey ilginç gelmiyor.

    0|0
    0|0
  • Her turlu ahlaksizligin hilekarligin yolsuzlugun uckagitciligin vatan hainliginin oldugu sozde dindar partifen ne beklenirki..

    0|0
    0|1
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 3

  • O tayfa sapık bunu hepimiz biliyoruz

    1|3
    2|1
  • Bana gelmedi

    0|0
    0|0
  • Şimdi anlaşıldı bu yasayla bu kdr ilgilenmelerinin nedeni

    0|0
    0|0
Yükleniyor...