Zenginlerle nasıl mücadele edebilirim?

Adamlar her türlü eziyor. Araba desen 1-0 önde, saat desen en kralından takıyor; 2-0. Telefon vs. sıradan şeylere girmek istemiyorum ama her türlü önde olan bir adam. İster istemez aşık olduğum kızı da elimden alabiliyor.
Bunlarla nasıl mücadele edeceğim ben?





0|0
19|15

Kızlar Ne Diyor 19

  • Senin kız arkadaşın tırt mış kafaya bile takmaya değmez. . senin mücadelen başkasıyla değil kendinle olsun kardeşim.. takma kafana herkes trilyoner değil. .

    1|0
    0|0
  • Araban ve pahalı bir saatin olmasa da kadınların senden vazgeçmemesi için nasıl biri olman gerektiğini düşünerek başla.

    0|0
    0|0
    • 10gün

      düşünüyorum ama ben tam düşünürken iyi bir arabası olan adam benim aşık olduğum kızla o anda sevişiyo.

    • Hepsini Göster
    • 10gün

      benden vazgeçmemesi için nasıl biri olmalıyımki audi tt etkisi yaratabileyim? bunu bilmiyorum

    • 10gün

      Bilemedim

  • Zenginlerle mücadele etmek yerine, kaliteli, karakterli ve kişilikli kızlara aşık olmayı dene.

    1|1
    0|0
    • 10gün

      ama ben diğer kızlara aşık oluyorum belkide :( onlar daha çekici oluyo kandırıyolar beni :(

    • 10gün

      Tercihlerini değiştirmen daha kolay olur.

  • bana göre dünyadaki e n büyük servetlerden birisi bilgidir. bilgini arttır bilgis eviyenle ez

    0|0
    0|0
  • Paranla edemezsen yetenek ve zekanla edersin. Kendini bir branşda gelistir egit

    0|0
    0|0
  • fakir ama gururlu ol

    0|0
    0|0
    • 10gün

      böyle olunca gülüyolar. mal aml diye dalga geçiyolar emrahmısın lan falan diyolar.

    • Hepsini Göster
    • 10gün

      anladım. ama her kız senin gibi olmayabiliyor. yani bizim mahalledeki kızlar spor araba görünce aşık oluyolar. olay bu kadar. ben ise boşa kürek çekiyormuşum gibi geliyor.

    • 10gün

      belkide kendileri baba evinde bu kadarini gormedikleri icin heves ediyorlardir. ama ben cok duydum kizlarin cebede baktigini. bende sahsen oyle degil belkide yurtdisinda yasadigim icin mi bilmem. gorus farkliligi var

  • karakter parayla satın alınmıyor kardeşim. Senin elinden bir kızı kimse alamaz o kız gitmek ister ve gider

    0|0
    0|0
  • Senin sevdiğin kız para pula bakıyorsa hadi ordan et onu zaten

    1|1
    0|0
  • Butun zenginlrr kötü degil iyilerde var

    0|1
    0|0
  • diğerlerini bilmemde sevdiğin kız parası için ona giderse bırak sevme

    0|0
    0|0
  • Aşık olduğun kız para odaklıymış demek ki. Sen de onları insanlığınla yenersin...

    0|0
    0|0
    • 10gün

      o biraz filmlerde kaldı sanki :/ yani insanlık adamlık falan... zenginler her türlü bastırıyor bunu

    • 10gün

      Para odaklı insanlar olursa çevrende zor...

  • Paraya aşık olan kızlara aşık olmayarak 5-0 öne geçebilirsin dostum.

    0|0
    0|0
  • Edemezsin

    0|0
    0|0
  • kendini satanlarla takılma mesela. sevgilin satiliksa zengin olsanda senden daha zenginini bulunca gidecekti

    0|0
    0|0
  • Karakterin ile

    0|0
    0|0
  • Aklinla beyninle

    0|0
    0|0
  • Aşık olduğun kıza dikkat et o zaman o çocukta bulunan paraya mala mülke değil. Senden gerçekten hoşlanan biri bunlara dikkat etmez bir fabrikatör oğlunu bıraktım gözüm parada mıydı hayır sende gözü parada değil sende olanı bul

    1|0
    0|0
  • Ugasma bence adi üstünde dedin ya zengin diye onunla mücadele edebilmenin yolu senin de zengin olman ayrica kiz da o kadar basitse ugrasma hic

    0|0
    0|0
    • 10gün

      hiç kimseyle mücadele etmeden kabuğum açekileyim. olay bumudur?

  • Bende zenginim ama fakir duruyom

    0|0
    0|0
    • 10gün

      zengin kızlar fakirlere bakıyormusunuz? :d

    • 10gün

      Yok ama arkadas olurum fakir bir erkekle en fazla

    • 10gün

      anladım :) o zaman yolumuza bakcaz biz.

Erkekler Ne Diyor 15

  • Bunlara mı merak ediyorsun?_ unutma kardesim ne insanlar var Neler var Sukur Et Onlar Malları İle İmtihandalar Özenme Hiç Duymadınmı? Sen Koçlardan birisi yani koç holdingin adınını hatırlayamıyorum o adamın evladı sakat o kadar mal varlıkları var dusun yani hersey para değil !'!!! bunu unutma ;) @Soran

    0|1
    0|0
  • ne yaparsan edemezsin adamlar hayata 10 -0 önde başlıyor özel üni ev araba yat kat biz daha hayata adım atmadan adamlar her şeye sahip olmuş oluyor birde özel üniversitede okuyup iş sahibi olunca zengınlıgıne zengınlık katıyor

    0|1
    0|0
    • 10gün

      aynen böyle ya :( mücadele nasıl olacak peki bunlarla? kızlarda haklı olarak zengin erkeklerle beraber oluyor. onlarada hak veriyorum. kızamıyorum

    • 10gün

      eşit değiliz kardeşim yapacak bir şey yok :(

  • Abe karakterini sıktiğimin o. cocugu şunu soylemeye adam utanır mk godumun gava. tı

    0|0
    0|1
  • niye mücadele ediyosun ki? onun üstün olduğu alanda 'para' olayında onunla mücade etmek...
    Para bu gün var yarın yok, fikirler hep var.

    0|0
    0|0
    • 10gün

      para bugün var yarın yok. tamam ama o para bende bugün yok yarında yok. sorun zaten burada. fikirler elbette önemli ama spor arabası olan adamla mücadele edebilmeliyim. yoksa aşık olduğum kızı o adam alıyor.

    • 10gün

      senin mücadele etme isteğini sağlıklı bulmuyorum hocam üzgünüm. belki sinirlisindir... ha bu arada aşık olduğun kız aşkını biliyosa sana boş değilse buna rağmen gidiyosa paraya tapıyosa; gidene yol yakışır.

    • 10gün

      tamam gidene yol yakışır tabiki öyle. ama gittiler yani netice olarak. bir değil iki değil örnekler hep aynı şekilde tekerrür ediyor. zengin olan adam benim aşık olduğum kızı alıp gidiyor. bende arkasından ah karaktersiz kız vah karaktersiz kız diyerek emrah moduna giriyorum. başka bir mücadele olmalı.

  • etme

    0|0
    0|1
  • edemezsin

    0|0
    0|0
  • Karakterinle, tipinle, zekanla.

    0|0
    0|0
    • 10gün

      o zamanda bu zengin adamın arkadaşları falan var. çağırıyo arkadaşlarını beni dövdürüyo mesela mahallede.

    • Hepsini Göster
    • 10gün

      Uzaklas adamdan o zaman. Kan davasi haline gelecek hali yok ya.

    • 10gün

      uzaklaşıyorum ama bu defa başka bir zengin cabrio arabasıyla diğer aşık olduğum kızıda alıyor.

  • akıl fakir olduktan sonra ne b*ka yarar zenginlik. s

    1|0
    0|0
    • 10gün

      gel birde kızlara anlat sen bunu...


  • Kardeş sende hesoyam yaz senin de paran olsun ne sıkıntı yapıyorsun

    Senin şeklin yeter

    0|0
    0|0
    • 10gün

      genelde aspirine yazan taraf oluyorum :/ çünkü onlar adamda dövüyor.

  • Wing manleri ol sana da düşer

    0|0
    0|0
  • :D :D :D ..

    0|0
    0|0
  • Mücadele etmek zorunda değilsin altın her yerde altındır.

    0|0
    0|0
  • ne sandın pis fakir.

    0|0
    0|0
  • Zengin bir adam seven bir kızı hiç bir şekilde alamaz kardeş !

    0|1
    0|0
    • 10gün

      haklısın ama insan nefsi diye birşey var. kızlar parayla kandırılabiliyor zamanımızda maalesef :/

  • adamlar her türlü senden üstün.

    -daha saygın çünkü zengin yalakaları bol
    -hukukta senden daha üstün istediğini her şekilde legal illegal yollardan elde eder rüşvet vb şeylerle.
    -daha kaliteli araba, kıyafet, evleri var

    yani baş edilemezler ve bu kişiler çevresindekileri hep parasıyla aşağılar ve hiç bir şey yapamazsın

    0|1
    0|0
    • 10gün

      aynen o durumdayım. o halde nasıl davranmak gerekir bilemedim. evde oturup dışarı çıkmayacağız heralde çözüm bu.
      çıktığımız zaman yeniliyoruz çünkü.

    • 10gün

      sil onları görmemezlikten gel. aşağılık insanlarla muhattap olma.

Yükleniyor...