Yasanın kabulü.. Karşımızda Yeni Türkiye. Ne düşünüyoruz?


0|0
12|19

Erkekler Ne Diyor 19

  • akape binbir hileyle başa getirildiğinden beri hükümeti tanımıyorum. onların koyunu olmayı reddediyorum.
    yalakası kılı olan pisliklerden özellikle uzak duruyorum.

    2|1
    1|0
  • Tecavuzun de tacizin de abazalarinda hepsinin cani cehenneme. Erkeklerin cinsel organi kesilmeli kadinlar rahat nefes almali artik yeter!

    2|1
    0|1
  • ALAKASI YOKKK!!!
    Arkadaslar beyninizi kiraya vermeyin birileri daha o yasayi okumadan tecavuzcuye af, tecavuz mesrulastiriliyo diyo sizde bilginiz dahi olmadan papagan gibi aynisini tekrar ediyosunuz onun icerigi sudur acikliyim isterseniz biliyorsunuz 18yasini doldurmayan resmi nikah yapamiyo ancak birbirini seven ve yasi tutmayan kisiler evleniyo iman nikahiyla vesaire bu sekildeki erkekler tutuklaniyodu ornek verelim iki kisi birbirini seviyo evleniyollar kiz 16 yasinda oglan 20 yasinda normalde sikayet oldugunda oglan tutuklanip cezaevine giriyo kiz madur oluyodu iste bu maduriyeti onleyen bir yasadir! Sorun bir annenize babanizla kac yasinda evlenmis dedigimi anlarsiniz ;)

    0|0
    1|0
    • 19gün

      Bu anlattığın cinsel istismar mı kardeşim saçmalama lütfen şimdi bile aile imzasıyla resmi nikah kıyılabiliyor

    • Hepsini Göster
    • 18gün

      @cairneth peki aileleri izin vermesse ne olcak 'hocam'

    • 18gün

      yazıyor orada.

  • Sonuna kadar karşıyız!
    #TecavüzMeşrulaştırılamaz

    2|1
    0|1
  • Okuması olan hiçkimse bu maddeyi okuduktan sonra "tecavüz meşrulaştırılıyor" di-ye-mezzzz... "cebir, tehdit, hile veya iradeyi etkileyen başka neden olmaksızın 16-11-2016 tarihine kadar işlenen..." diye başlıyor... Okuması olana tabi ki...

    0|2
    2|2
  • böyle birşey yok açıklama yapıldı tecavüzcüye af yok sadece tecavüzden doğan
    cocuklar için yapılmıs :D

    0|1
    3|3
    • 20gün

      sizce de böyle bir şeyin bahsi bile açılması yanlış değil mi? hem ayrıca ne kadar rahat konuşabiliyorsunuz.. " sadece tecavüzden doğan çocuklar icin😃" mantıksız geliyor.

  • iyi olur inşallah

    0|0
    0|0
  • Keşke başımızda bir devlet olsa

    0|0
    0|0
  • tecavüzcüyle evlenılmesıne karşıyım umarım böyle bırsey olmaz

    0|0
    0|0
  • Gayet normal bir yasa. Kacarak evlenen ve hamile kalan kadınların çocuklarini babasız buyutmemeleri icin super bir yasa. Tebrik etmeli devletimizi

    0|1
    3|0
  • Akpye oy verenler dusunsun

    0|0
    0|1
  • Bu daha başlangıç

    0|0
    0|1
  • Tecavüz harici diyor ama.

    0|0
    1|0
  • Yazıklar olsun diyorum başka bişey demiyorum

    0|0
    0|1
  • Sasirmadım

    0|0
    0|1
  • Kesinlikle katılmıyorum. Böyle yasa mı olur Ian? Bunlar ne içiyor?

    #TecavüzMeşrulaştırılıabilir

    1|0
    0|0
  • Adalet Bakanı açıklama yaptı dün ortamı provoke edip durun

    0|1
    1|2
  • Bir ülkede aydın olduğunu iddia eden bir zihniyetin okuduğunu anlamaması açıklanamaz bir olgudur.

    2|2
    1|0
  • Ninja kılığında dolaşan dişi neandertaller hala yol yaptı diyecek.

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 12

  • Provokasyondan başka birşey değil inanın yaptığınız... Amaç bagcıyı dövmek değil üzüm yemek olmalı.

    "Tecavüzcü ile evlenerek cezadan kurtulma imkanı getirilmemiştir. Bunun aksini iddia edenler, konuyu bilerek ve isteyerek çarpıtanlardır. Cebir, tehdit, hile ve iradeyi sakatlayan başka bir nedenle cinsel istismar suçunu işleyenler (tecavüzcüler), bu düzenlemeden yararlanamaz.

    0|0
    0|0
  • "Türbanlı bacılarım" dediği kesime uygulansa bu hüküm olmaz mı?
    Zaten beni temsil etse "türbanlı bacılarım" diyip ayrıştırmaya gitmezdi. Beni temsil etmeyenlerin aldığı kararlar da beni bağlamıyor öyleyse..

    2|0
    0|1
  • Sonuna kadar karşıyız. Hep birlikte sokaklara inelim, gücümüzü gösterelim sus sus nereye kadar. Chp ve Mhp'li vekillerin itirazına rağmen kabul edildi ulan elin şerefsizi kardeşime tecavüz edecek ben de o şerefsizle akraba mı olacağım, olabilir mi böyle bir şey, bir şey yapın bizi katil etmeyin, öyle bir şey olduğu vakit o adamı ben kendi ellerimle acımadan öldürürüm. Çocuğun rızası mı aranır ulan şerefsizler haysiyetsizler. Mezarınız yansın, yaptıklarınız tarihe çirkin harflerle işliyor. #TecavüzMeşrulaştırılamaz

    0|0
    0|1
  • Bir afrika ulkesi olmasi lazim keciye tecavuz edilen adama 5yil hapis verilmis. Yani o ulkede keci olmak bu ulkede kadin olmaktan daha degerli

    0|0
    0|1
  • Bir dakika kabul mü edildi?

    0|0
    0|0
  • botsvana gibi bir afrika ülkesinde suç oranı çok düşükmüş yani bir kapkaç yapmanın cezası bile 2 yıldan 5 yıla kadar degişirken bizim ülkemizde tecavüz edeni evlendirmek nasıl bir zihniyet siz düşünün..

    1|0
    0|1
  • Gorende türkiyenin yönetim biçimi falan değişti sanacak.

    0|0
    0|0
  • Kufur dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • Yeni başlıyoruz aslında

    0|0
    0|0
  • saçmalık

    0|0
    0|1
  • Sapıklara oy verenler utansınlar

    0|0
    0|0
  • Rezillikler silsilesi...

    0|0
    0|1
Yükleniyor...