COK YARAMAZ KIZIM?

annem babam benden nefret edecek sonunda.. 19 yasindayim universiteyi kazanamadim super ogrenci degildim butun yillar ve Şu an calismiyorum bile evde uyuyorum butun gun temizlik yapmiyorum kalkiyorum ve laptop basindayim.. annem ev hanimi tabi babamin sirketi var.. ama onun isi erkek isidir oto yedek parcalari anlamiyorum hic birsey.. ben NERDE CALISABILIRIM?


0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • harika iş imkanları var ya böyle boş insanlar için yemin ederim değişik aktivite let filan var bunları bir araştır

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • en azından annene yardımcı olmalısın

    0|0
    0|0
    • annem izin vermiyor ona yardim etmeme

    • e o zaman kızmaya hakları yok kendileri izin veriyor böyle ruh gibi dolaşmana

    • yani nefret etmeye hakları yok

Erkekler Ne Diyor 18

  • kuafor burger mcdonas giyim magazalari sekreterlik caycilik temizlikcilik v. s is cok

    0|0
    0|0
  • Gerek var mı

    0|0
    0|0
  • bizim şirkette :d

    0|0
    0|0
  • En iyisi

    0|0
    0|0
  • kuaför / güzellik salonları / bujiteri vs vs

    0|0
    0|0
  • Evlen en iyisi

    0|0
    0|0
  • bence annene biraz yardım et

    0|0
    0|0
  • dersine çalış uni oku

    0|0
    0|0
  • git otur sirkete muhasebeci ol 😀

    0|0
    0|0
  • zarardan biran önce donmelisin ozaman. yapmıyorum dediklerini yap

    0|0
    0|0
  • cafe Tarzı yerlerde ama giriş çıkışları bazen sıkıntılı oluyo onları konus illaki uygun biyer vardır

    0|0
    0|0
    • babam cafede calismaya izin vermiyor

    • Hepsini Göster
    • ben deliricem yaaaaaaaaa

    • sakin ol şuanki işler böyle 19 yaşındasın dimi başvuru yap sana göre iş sunarlar

  • evlen sen

    0|0
    0|0
  • Aferinn

    0|0
    0|0
  • bana mesaj at lütfen

    0|0
    1|0
  • Genel evde

    0|0
    1|0
  • İnanmadım nedense
    Eski eşim böyleydi boşanmama bir sebepte buydu

    0|0
    0|0
    • gercekten miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Hepsini Göster
    • SEVILMEK, ALDATILMAMAK

    • Bunlar mevcut tanıdıkça hak verirsin 😊😇

  • Evde çalış temizlik yap

    0|0
    0|0
  • Sen de yaramazlık yap o zaman.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Okumayan çalişmayan kızı evlendiriyorlar haberin var mı

    0|1
    1|0
    • evlendirmek bile istemiyorlar

  • Kuaförlerde falan

    0|0
    0|0
  • gel everek seni

    0|0
    0|0
  • 22 yasında ben de oyleyim😬😬

    0|0
    0|0
Yükleniyor...