İyi geceler. Arkadaşlar benim burnum büyükmü ya allah aşkına? Ve birinin burnu ile memleketinin ne alakası olabilir ki?

Saygısızlıgın ve kırıcı olmanın alemi yok büyukmü küçukmü?
İyi geceler.Arkadaşlar benim burnum büyükmü ya allah aşkına?Ve birinin burnu ile memleketinin ne alakası olabilir ki?



0|0
10|9

Kızlar Ne Diyor 10

  • normal

    0|1
    0|1
    • 21gün

      Degilmi eyvallah sorulari begenmeyen hatun 😇🤗

    • 21gün

      bir soruyu beğenmemiştim abartma onunda ne olduğunu hatırlamıyorum 😄

  • Yuzune küçük burun cok sırıtırdı asıl 😂 normal yani

    0|0
    0|0
  • Bende olsa o burun büyük dururdu ama sende sırıtmıyor

    0|0
    0|0
    • 21gün

      Aynen sende olsa tipki bir ikinci kafa gibi dururdu :D.. Baksana siman minnacik hani bena normal olan bir burun sende bilemiyorum :D :D

    • 21gün

      İki kafalı kiz

    • 21gün

      :)))) cok ta anormal durmazdi ya =)

  • normal

    0|0
    0|0
    • 21gün

      Gelde anlat bunu yahu o nasil burun baksan koskocaman diyenlere nikoncu kanoncu :D :D

    • 21gün

      sen işi dalgaya alıyorsun anlaşılan, insanların dedikleri o kadar önemli madem kestir burnu

  • Büyük ama yüzüne yakışıyor👍

    0|0
    0|0
  • abartılacak kadar değil, takma kafana

    0|0
    0|0
  • Büyük biraz🙊

    0|0
    0|0
    • 21gün

      Eh biraz sanki katiliyorum :).. yandan biraz dsha abarti ama onden belli olmuyo 😎

    • Hepsini Göster
    • 21gün

      Ciddi :D :D hahaha

    • 21gün

      😄😄

  • Yani çok değil. Yüzüne uyum sağlamış

    0|0
    0|0
  • Biraz büyük ama bunun bir önemi yok böyle şeyler için canını sıkma

    0|0
    0|0
    • 21gün

      Canimi sikiyorlar ya vallahi bunaldim artik bu benzetmeden. Hayir estetiklik bir durum yok heralde bence. Acaba cekic vurdursam mi ortasina biraz ezilsin hani?

    • 21gün

      Kötü değil yüzüne göre normal aslında

    • 21gün

      Bidaha derlerse uzaklascam diyenin yanindan zaten yoksa yok ya vallahi artik dayanamiyom

  • evet ama gozler iyi popon kalkmasa giderin var

    0|0
    0|0
    • 21gün

      Tesüf ederim bayan nr zaman popomun kalktigini gordunuz. Zaten yumruk kadar popom var nereye kalksin garibim ya Allahini seversen yani

Erkekler Ne Diyor 9

  • trabzonlu musun diyorlar demi :D burnun büyük ama çok değil kemerli olduğu için o tarafa benzetiyorlar

    0|0
    0|0
    • 21gün

      Aynen direk trabzonlu diyorlar.. Sende bakinca ilk o geldigine gore kesin sende olsan sende derdin dogru soyle miki dimi? :D :D

    • Hepsini Göster
    • 21gün

      Kemer dedigimiz bu nasil yani ablayamadim.. genisligi mi oluyor.. İnlarinki bide sivri olur benimkisi yusyuvatlak sanki gibi yani

    • 21gün

      burnunun üst kısmındaki kemik biraz çıkık ama onların ki çok fazla bak örnek atayım sana bir resim www.google.com.tr/url bak bu resme

  • kanka bunun vergisini ödüyor musun :D

    1|0
    0|0
    • 21gün

      Olum bir gidin ya :D :D gece gece piclesmeyin xxx hsha 😂😂😇

    • Hepsini Göster
    • 21gün

      Evet buyuk farkindayim vergiside 1000 tl falan hsha 😂😂😂

    • 21gün

      ajndadn

  • İdeal

    0|0
    0|0
  • hiç dert etmene gerek yok ufak olsa yakişmazmış

    0|0
    0|0
  • Biraz büyük

    0|0
    0|0
  • Normal hocam

    0|0
    0|0
  • kardesm vucut yapin da buyuk oldugu icin siritmiyor... kafana takilmayacak kadar hafif buyuk...

    0|0
    0|0
  • buyuk

    0|0
    0|0
  • lazmisin kanka :)

    0|0
    0|0
    • 21gün

      Olum bir gidin ya :D :D gece gece piclesneyin xxx hsha 😂😂😇

    • Hepsini Göster
    • 21gün

      Var demek bende birseyler.. Hayir lokasyon olarak yakinlik olsa eh dicem belki bulasmistir ama oda yok :)). Eyvvallah gorusun icin

    • 21gün

      ne demek her zaman :)

Yükleniyor...