Öldüğünüzde ardında bıraktıklarınız sizce sizi ne süre sonra unutur?

Herkesin herkeste bir değeri vardır. Bu değerin de illa ki bir ölçüsü. Sizce sizin insanlardaki değeriniz ne kadardır? Ölseniz ne kadar sürede unutulursunuz?

Öldüğünüzde ardında bıraktıklarınız sizce sizi ne süre sonra unutur ?
#bllrbia


1|1
15|43

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ne kadar değer vermişlerse artık, çok değerliysem uzun zamanda geçse hatırlarlar. Az değer vermişlerse en fazla 1 hafta içinde belki de daha kısa

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 42

  • Toprağa verip cenaze evinde vardıklarında...

    Yaa ne yiyeceğiz? Çok acıktık... Pideler gelmedi mi daha! Ayranı çalkaladın mı koçum, dediklerinde unutulmuş olacağız !!!

    0|1
    0|0
    • 22gün

      Ayranı çalkaladin mi koçum 😅😅😅

    • 22gün

      @Seyyah__ Daha komiğini diyeyim.
      Cenaze evindeyiz. Karşımdaki adam 3 pide 3 ayranı götürdü. Her ayranda ikramı yapan delikanlılara ayranı çalkaladın mı diye sordu durdu. Hoca gelmiş duaya hazırlanıyor elini kaldırınca herkes sustu. O anda çay sevisine başlayacak arkası dönük delikanlılardan biri diğerine,

      Şurada sallama özürlü biri var, Çayın şekeri karıştırıp ver demesi ortalığı yıktı... :)

    • 22gün

      Ölümden başkası yalan diye şarkı vardı. artık olümde yalan olmuş anlattıģın olaya bakarsak :))

  • bir ömür unutmayacaklar kategorisi ve öldüğü iyi oldu dedikten sonra çok geçmeden unutacaklar kategorisi mevcut.

    0|0
    0|0
  • 3 gün sürmez bile unutmaları..

    1|0
    0|0
  • babannem ölene kadar unutmaz :D dedem 2004 de vesaft etti nur içinde yatsın. hala anlatır :d canım ya

    0|0
    0|0
  • 3 gün

    0|0
    0|0
  • Herkes unutulur zamanla.

    0|0
    0|0
  • ailem ve 1-2 dostum hariç geri kalanın 5 saniyesini alır

    0|0
    0|0
  • ağlarsa anam ağlar gerisi mobil ağlar ve kablolu ağlar olmak üzere ikiye ayrılır. birde ninja kaplumbağalar vardir ama onlarin konumuzla bir alakasi yok

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum da 2 nesil sonra varlığımdan bile kimsenin haberi olmayacak. Belki merak ederip facebook hesabıma falan bakarlar :D

    0|0
    0|0
  • Unutmazlar

    0|0
    0|0
  • Ölenler ölür
    Kalanlar ekmek bekler.
    Ve düşerler yeniden mücadeleye.
    Bir süre sonra da unutulup gidersin işte..

    0|0
    0|0
  • Ailem birkac dostum bir omur unutmaz eminim onun disindaki herkes unutur kisa zamanda bir hafta veya bir ay..

    0|0
    0|0
  • Ben öldükten sonra üstüme toprak atan herkes unutur.

    0|0
    0|1
  • unutmaları fazla uzun süre almazdı. ailemin canı yanar üzülen unutamayan sadece onlar olurdu. diğerleri yapmacık tabi.

    0|0
    0|0
  • 1 hafta

    0|0
    0|0
  • Arada dusunuyorum lan bunu acaba Şu an sem ne olur diye

    0|0
    0|0
  • aglarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar demişler ;)

    0|0
    0|0
  • Değerim pahabiçilemez ve unutulmam 😃

    0|0
    0|1
  • 1 2 gün sürmez nefis dunya yı güzel gösterme ye devam eder

    0|0
    0|0
  • Ailem beni hiç unutmaz

    0|0
    0|0
  • Hemen unutlur herkes.

    0|0
    0|0
  • Beni unuturlar hemen. Ama hatırlamalarına gerek yok zaten.

    0|0
    0|0
  • Öldükden sonradamı bu dünyayı düşüncen

    0|0
    0|0
  • Valla 15 dk kalbim durdu o yüzden bilmiyorum ölmem lazim yeniden

    0|0
    0|0
  • Bu renkli çağda kimse kimseyi çok hatırlamaz. Çünkü unutturacak çok fazla şey var artik.

    0|0
    0|0
  • Değer ile bir ilgisinin olduğunu düşünmüyorum.
    İnsanlar fıtrat olarak zaten ölümü unutmak zorunluluğunu bilinçaltlarında yaşatırlar.
    Kimi 3 gün kimi 5 gün.

    0|0
    0|0
    • 22gün

      bende ıste kac gun dıyorum

    • Hepsini Göster
    • 22gün

      tamam hocam

    • 22gün

      aferin kızım.

  • En kısa sürede galiba...

    0|0
    0|0
  • Eskiler 3 gün ağlama 4. Gün unutma derler öyle olur muhtemelen

    0|0
    0|0
  • Ilk guldukleri anda..

    0|0
    0|0
  • biz unutmadıkta bizi illaki unuturlar zamanla

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 14

Yükleniyor...