Şimdi güzel bir kıza tecavüz etsem sonu evlilikmi?

Yine dört ayak üstüne düştünüz kız çok mu güzel tecavüz et senindir kampanyası başladı hadi hayırlısı

Güncellemeler:
Aptall aptall konuşmayın mizah amaçlı soru
Adamın biri Bursa'da komşusunun topuklu ayakkabısına tecavüz etmişti. O da komşuyla mı evlenecek?

0|1

En İyi Kız Görüşü

  • Sorulan soruda ne var? Sorulan soru size koyduda devletin verdigi bu karar koymadimi? Sorudaki ironiyi gorememis cahillerke dolu ortalık onune gelen herkes herkese tecavuz edicek artik bu ulkede bu karardan sonra tepkinizi gosterecekseniz devlete gosterin dogru söyleyeni kovalamayin.

    0|1
    0|0
    • Mizah anlayışı yok ki hepsi cahil

    • Devletin verdigi karar utanc verici değil ama senin paylasimin utanc verici olaya bak.. Böylelerinin cocuk doğurmasın bunlarin dogurduklari yüzünden tecavuz mesrulastiriliyor

    • Kesinlikle

Kızlar Ne Diyor 16

  • Bedava devlet evlendiriyor bir de..

    0|1
    0|0
  • Zihniyete bak Allah'ım ya

    0|1
    0|1
    • Böyle mizah mı olur Allahını seversen ya hiç mi bulamadın dalga geçicek mizahını yapıcak başka konu

  • mal mal konusuyrsunuz yaaa az utanin dediginizden

    1|1
    0|1
    • Mall olan sensin soru mizah amaçlı

    • Hepsini Göster
    • @muti61 Kızım sen niye herşeye zıplıyon :D

    • ozlersin diye ya vlla iyi niyetimden 😂

  • Ne saçmalık ya bu biraz edep olur insanda şeytana uyup her seybyapıyosunuz hiç gunah diye vazgeçtinizmi bişeyde hayır neden zor mu geliyor zaten vakti geldiginde Allah sana bir kız nasip edicek elin kızına zina tecavüz yapamssın bunun şakasıda olmaz gerçegide eğer olursada cezası büyük zaten kızlar da kendine dikkat edicdk tabi edepli ise erkekleri etkilcek şekilde hareket etmicek doğrusu bu kural bu...

    0|0
    0|0
  • Bu nasi soru lan

    1|0
    0|0
    • Olayi çözdük bir üzerinde mizah yapmadığımız kaldı

    • Devlet onayladı artık asla çözülmez bunları ülkenin başına getiren zihnyetin Allah belasınıı versin iki çomarında hoşuna gitmiş gülüp duruyorlar cevaplara bak herşey ortada zaten ülkeyi rezil duruma düşürdüler sorsan kapalılar ama her bokuu yerler

  • bence sen damacanaya tecavuz etme. biricik karın damacana hanım olsun. ay ne guzel..😄

    0|1
    0|0
  • sana hasip duser kor talih naparsn 😂

    0|0
    0|1
    • Çomarınn hoşunaa gitmiş galiba nasılda gülüyor

    • guldurdun beni evlenecesun benlan kirlettun beni 😂😂😂😂

  • En sonunda buraya kadar getirdiler..

    0|0
    0|0
  • Kara mizah.

    0|0
    0|0
  • İlk aklıma gelen şey..

    0|0
    0|0
  • Tayyibin kızına tecavüz edebilirsiniz, Cumbaşkanı damadı olursunuz hem

    0|0
    0|0
    • Evli olmasaydı yapardım aslında

    • Hepsini Göster
    • @sevdiğininprensesi Senin gibi biri? uzaydan falanmı geldin sen diğer insanlardan ayrıcalığın ne?

    • Ayricaligim kendime verdigim deger.

  • get out.

    0|0
    0|0
    • afedersin site güncellenmiş kendimi şu an 3310 dan dokunmatiğe geçiş yapmış gibi tuhaf hissettim, bana özel diye bir bölüm var sitede bunun olayı ne?

  • Tüylerim ürperdi ya ne biçim olay bu

    0|0
    0|0
  • Resmen teşvik ediyorlar ya

    0|0
    0|0
  • Eee vekil damadı olmak varken güzeli kim ne yapsın.

    0|1
    0|0
  • Bu soruyu sorman utanc verici

    2|0
    0|0
    • Ironi yapiyorsan sonuna bu isareti koy (!) guvenemiyoruz kimseye

Erkekler Ne Diyor 14

  • Bekir Bozdağ açıklama yapmış, 'Tecavüzcüler faydalanamayacak. Ama mesela küçük yaşta ailenin ve kızın rızasıyla evlilikler oluyor, kocası bu sebepten hapse giriyor, bu bir dramdır' gibisinden.

    Bu adamlar ciddi ciddi küçük bir kızla evlenmenin de ona tecavüz etmek olduğunu anlamıyor. Ve bu kafayla devlet yönetiyorlar.

    1|1
    0|0
    • Kızların tepkilerine bak mk!! Sonra gider 'Erkekler akıllı kadınlardan hoşlanmaz, korkarlar' falan derler.

    • Rezil duruma düşüyorlar

  • Tecavüzü kelime olarak anlaya bilirsek, olayda geçen karakterleri de yayabiliriz, benimde merak ettiğim sadece bayanlar için mi geçerli;yani tecavüz ettiğimiz başka bir şey de olabilir. ?

    0|0
    0|0
  • saçma saçma konuşmayın

    0|1
    0|0
  • aynen hocam, birkaç yıla da bedava düğün çıkarırlar tecavüzcüler için, hayat size güzel yemin ediyorum

    0|0
    0|0
  • Ahahha yazık ülkenin durumuna ya

    0|0
    0|0
  • Bence bu yasaya imza atanların famılasında başlamak gerekir nasıl olsa onlar razıdırlar şikayetçi de olmazlar. biz sapıklar yaşadık!

    0|0
    0|0
  • hadi etde gör bakalım öyle bir kampanya başlamışmı?

    0|0
    0|0
  • Ülke nereye gidiyor anlamış değilim

    0|0
    0|0
  • Öyle görünüyor malesef

    0|0
    0|0
  • Ya hemcinsine tecavüz ederse ne olacak? Eşcinsel evlilikler serbest?

    0|0
    0|0
  • 3 kişiye tecavüz ettim. polisi bekliyorum. 3ünü de bana verecekler. en kötü biri garanti :D

    0|0
    0|0
  • açıklamaları dinlememiş anladığım kulaktan duyma haberlerle soru soruyorsun

    0|0
    1|1
  • he evde kalan kızlar şimdi tecavüz ettirir kendine :D

    0|2
    3|1
Yükleniyor...