Ona yazmalimiyim?

selam arkadaslar 23yasindayim, kucuklugumden tanidigim bir cocuk var 25yasinda, annelerimiz birbirini taniyo (kusluk yok ama Onun annesi baska yere tasindi falan yani Şu an öyle asiri samimiyet yok)
bu dedigim cocukla ayni liseye falan gittim ama ozaman biraz utangactim bazen beni gördugunde gulumsuyodu falan brnde onu oda beni hatirliyoduk cocukken görustugmuz icin...
bir ara facede falan öylesine yazsam mi diye dusunuyodum ama konusmuslugmuz olmadigi icin biraz tuhaf falan olur diye dusunup hic yazmadim. Isin tuhafida bugun onu ruyamda gördum , yani iyi bir sekilde yine gulumsuyodu falan ve sabah kalktim facede resmine falan baktim gercekten cok guzel gözleri var yakisiklida.. aceba gercekten yazsam mi diye dusunuyorum ama iste Nasil ne dicem ve tuhafina gitmicekmi?
Litfen duzgun mantikli yorumlar yazin


0|0
4|4

En İyi Erkek Görüşü

  • bak öncelikle tanışıklığınız olduğunu söylüyorsun samimiyet yok diyosun inan bana sen ona yazsan onun hiç tuhafına gitmez garip olmaz kesinlikle neden olsun ki aksine iyi olur Naber felanla başla ne ğüzel eskileri aç kaynat😛

    0|1
    0|0
    • 19gün

      Yani söyle taniyoruz birbirimizi ama Şu an bu yasimizda konusmusluk yok..

    • 19gün

      inan bana bunun hiç önemi yok aynı ortamlarda bulunmanız yeter arkadaş manasında konuşmaya başla şahsen mesela ben bir kızla konuşmaSam örnek liseden bir kız yazsa senin gibi hem mutlu olurum yani konuşurum

    • 19gün

      Ztn ark olarak dusunmustum ama nebiliyim herkes farklida dusunebilr

Erkekler Ne Diyor 3

Kızlar Ne Diyor 4

  • facebookta ekli mi ki

    0|0
    0|0
    • 19gün

      Ekli Evet...

    • Hepsini Göster
    • 19gün

      Off Evet en iyisi bisey yazmamak heralde :(

    • 19gün

      oyle sen direk aklindan cikarmaya calis

  • Kalbinin sesini dinle

    0|0
    0|0
  • yaz bnce

    0|0
    0|0
    • 19gün

      Tuhaf olucagi icin ne dicegmi bilmiyorum

  • yaz bence :)

    0|0
    0|0
    • 19gün

      Bilmiyorum utaniyorum yani aradan yillar gecti sonucta simdi yazsam ne dicem ve dogal olarak bu Niye yazdi diye dusunucek

    • Hepsini Göster
    • 19gün

      demelısın

    • 19gün

      O biraz tuhaf kacabimir cunku oda brnde biliyoruz birbirmizi tanidigmizi kucuklukten ama iste bu yaslarda konusmuslugmuz yok sorun o

Yükleniyor...