Bu rüyanın anlamı nedir?

Merhaba arkadaşlar. Sormıyım sormıyım diyorum ama meraktan çatlıcam sanırım. Ben dün gece bir kabus gördüm rüyam çok ürkütücüydü korkunçtu aklım hiç korkunç bişeyler gelmemesine rağmen gördüm, çünkü normalde aklıma takılan şeyleri görürdüm rüyalarımda. Neyse rüyamı anlatayım. Annemle gece yarısı kapkaranlık bir sokakta yürüyoruz, yolumuuzun üstünde bir mezarlık görüyoruz sonra mezarlığı görünce annem kusmaya başlıyor. Bu mezarlıktan bir kadın çıkıyo bize kötü kötü bakıyor ve gidiyor. Sonra ben dua okumaya başlıyorum annem hem ağlıyor hem kusuyor annemi kolumdan tutuyorum eve götürüyorum. Sonra evde çok garip şeyler oluyor cin giriyor eve ve bunu hissediyoruz, sonra ben annemin yanına gidiyorum annem yemek yapıcak ama ocak açılmıyor, sonra kapılar açıp kapanıyor evin ışıkları sönüp duruyor. Ben anneme gidelim burdan diyorum annem kapıyı açmaya çalışıyor fakat açamıyor tüm kapılar kilitlenmişti. Sonra ben odamın balkonuna gidiyorum odamın balkonuda parka bakıyor. Parkta arkadaşlarımı görüyorum onlara bağırmaya çalışıyorum yardım istemeye çalışıyorum ama sesim çıkmıyor ve beni duymuyorlar görmüyorlar, pencereleri açmaya çalışıyorum açılmıyor. Ve sonra hızlıca bişey yanımdan geçiyor ve oyuncak bir bebek gözlerini kırpıp duruyor. Ben bu bebeği camdan aşağı atmaya çalışıyorum ama bebek yere düşmüyor elimde kalıyor gitmiyor aşağıya. Bu bölümde pencereler açıktı ama kaçmıyoduk. Böyle yani arkadaşlar çok korkunçtu anlatırken korkunç değil gibi ama cidden hiç korkmayan ben çok korkmuştum. Nasıl yorumlayabiliriz?


0|1
0|3

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ulan okumayin tuylerim diken diken oldu yemin ediyorum

    1|0
    0|0
  • karabasan uğramış. ..

    0|0
    0|0
    • 20gün

      Öyle mi gerçekten:(

    • Hepsini Göster
    • 19gün

      Ama benim bildiğim karabasan insanları boğmazmıydı? Ben öyle boğulma yaşamadım :(

    • 19gün

      yok öyle değil karabasan seni çaresiz bırakır sanki gerçekmiş gibi döver korkutur sen bağırsana cagirsanda seni ne görürler ne duyarlar..

  • Destan gibi rüya hey maşşallah

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...