Bu filme gidilir mi gençler?

" Adam mısın "
Kadro iyi gibi ama bilemedim yani



0|1
4|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Süper Mario varsa gidilir

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • oyuncu olmamalarına rağmen güzel bir film gibi duruyor. :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Ben gitmem

    1|0
    0|0
  • Bir şeyler yapmaya çalışmışlar. G*t yalayıcıyı görünce midem kalktı ama izlenebilir bence :D

    https://www.youtube.com/watch?v=PbCBzPa0q7k

    Aklıma bu geldi izlerken :D

    0|0
    0|0
  • İyi olacağını sanmıyorum ama ben yine de gidicem :D

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle gidilir. Ben gitcem. Derin futbol izleyen biri olarak. Onları izlerken kah kaha atıyorum. Filmde yerlerde yatarım.

    1|0
    0|0
  • Gidilir guzele benziyo bence

    1|0
    0|0
  • skseler gitmem bu kdar rezalet hiç bir kalitesi yok

    0|0
    1|0
  • Gidilir ya inanilmaaz bir film bence

    1|0
    0|0
  • Gidilir genç

    1|0
    0|0
  • kadromu iyi, memlekette ne kadar soytarı varsa toplamışlar oraya

    0|0
    1|0
  • Gidilmez

    0|0
    1|0
  • nası bir ülke bura anlamadım ki

    0|0
    0|0
  • palyaçolar sonunda gerçek mesleklerini bulmuş ne diyimd:

    0|0
    0|0
  • Sünnet Olmuş Çocuğun Mario İle İmtihanı?

    0|0
    0|0
  • saçma

    0|0
    0|0
  • Bedava ise gidilir para verilmez

    0|0
    0|0
  • İğrenç

    0|0
    0|0
  • filmi bir izlemek lazım.

    0|0
    0|0
  • Hayatta gitmem

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Giit bak bakalım

    1|0
    0|0
  • Türk yapımı filmlerden pek haz almıyorum. Komedi zaten sevmem.

    0|0
    0|0
  • Konusu ne anlamadım, gidilmez bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...