Ailenize zarar vermeyi düşündünüz mü?

Ailenize zarar vermeyi düşündünüz mü?
Merhaba KS Ahalisi,
Ailenize ne kadar kızarsanız kızın, onlara zarar verebilir misiniz?
Hangi öfke, bu denli acımasız bir sonuç doğurabilir?


  • Evet, düşündüm.
    19%(11)25%(23)Oy Ver35%(12)
  • Hayır, aklımdan böyle bir şey geçmedi.
    81%(48)75%(70)Oy Ver65%(22)
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • baba ne yapmış ki oğul bomba göndermiş. birde ona bakmak lazım.

    1|0
    0|1

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ne yaşarsak yaşayalım, sevmeyiz belki onları... Ama zarar veremeyiz, vermemeliyiz. Buna hakkımız yok. Bizi dövse de... Sevmeyiz, sıcak olamaz aramız. Olmadı imkân varsa terk eder gideriz buralardan. Onlara bağırmamalıyız bile. Varsın kötüyse Allah biliyor, görürler günlerini. Ama biz saygısızlık etmeyelim.

    2|1
    0|0
  • boyle bisi dusunulemez ama malesef hayatimizda pek cok kisi bunu yapiyo duyuyoruz valla ben sovuyorum boyle canilere senin canim dedigin insanlara nasil zarar verebilir insan

    2|0
    0|0
  • Abimi bicakla kovalamisligim var da bu psikopat kardeşimiz aile ici siddette çığır açmış resmen.
    Bomba ne lan

    1|0
    0|0
  • asla aklımın ucundan bile gecmedi

    2|0
    0|0
  • Düşünmedim.

    1|0
    0|0
  • b dedim kanka sevmem ama bu ne

    1|0
    0|0
  • Verenler psikolojik manyaktir

    1|0
    0|0
  • Düsündüm

    1|0
    0|0
  • Bazen

    1|0
    0|0
  • Yakasına sarılmışlığım var. Ama resimdeki gibi bomba göndermek, WTF?

    1|0
    0|0
  • Hayır tabi mk.

    2|0
    0|0
  • ailem yok

    1|0
    0|0
  • Hayır :D

    1|0
    0|0
  • kardesimin kafasini duvara vurup yere sürtmüştüm

    1|0
    0|0
  • 10 yaşındayken babama bıçak çekmiştim

    1|0
    0|0
  • babam her gün bağırıyor annemi dövüyor düşünmemek salaklik olurdu..

    1|0
    0|0
  • Bir anlık kızgınlık ile düşünmüşümdür.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • bu para hirsidir baba olunce mal kalcaktir

    1|0
    0|0
  • Zarar değil de aynı evde yaşamak istemiyorum çok sıkıldım.

    2|0
    0|0
  • Yazık anne baba hürmet vs kalmadı hırs büyüdü gözleri ulan öleceksiniz ya

    1|0
    0|0
  • Bu soruyu görünce ilk defa aklıma geldi 😕

    1|0
    0|0
  • Aile kullanmıyorum.

    1|0
    0|0
  • Böyle birşey olabiliyormuş demek. Ama insanlıklarını kaybettiklerini düşünüyorum böyle kişilerin.

    1|0
    0|0
  • hayır, psikopat değilim.

    1|0
    0|0
  • Aklımın ucundan dahi geçmez

    1|0
    0|0
  • Hayır Allah korusun

    1|0
    0|0
  • Hayir

    0|0
    0|0
  • Hayır asla

    0|0
    0|0
  • B şıkkı

    0|0
    0|0
  • Hayır, aklımdan böyle bir şey geçmedi.

    0|0
    0|0
  • valla bir de şöyle düşünmek lazım, çocuk ben yapmadım diyor, biz nereden biliyoruz kesinlikle onun yaptığını..

    1|0
    0|0
Yükleniyor...