Acaba ben nasıl bir kızı hakediyorum?

öncelikle yok kendini begenmissn yok egolusun demeyin lütfen...26 yaşındayım üniversite muzunuym 2 dilim var oldukça yakışıklı kültürlü hani yolda felan bir dönüp tekrar bakar... kendime ait tekstil şirketim var maddi durumum iyi evlenmek istiyorum ama nasıl biri ile bilemyrm kizlar beni korkutuyor çünkü hayatımda okadar geniş kızlar tanıdım ki yuh denilecek cisnten... yorumlarınızı bekliyorum evlenecek kizi seçerken neye göre secmeliyim... dediğim gibi lütfen yok kendini begenmissn yok bu ne ego felan demeyin hatta bilerek gizli olarak soruyorum sonra demeymn reklam yapıyorsun... hepiniz seviliyosunz


0|0
7|4

Kızlar Ne Diyor 7

  • anan sana köyden helal süt emmis bir kiz bulsun.

    1|0
    0|0
    • 18gün

      köylü de istemyrm kültürlü olmalı bana ayak uydurmali

  • Eyvallah sevgin için, sen de seviliyorsun. Nasıl mutlu olacaksan, senin için ne hayırlıysa o olur inşallah. Bunu bir tek sen bilebilirsin, hayat senin hayatın biz ne desek boş...

    0|0
    0|0
    • 18gün

      yaşadığım çevre ve il nedeni ile kizlar çok geniş neler gördüm neler... bilemiyorum yani cidden evlenmek istiyorum ama vicdanlı temiz biri nasip olmadi

    • Hepsini Göster
    • 18gün

      oraya biseyde uyduramadm

    • 18gün

      3 noktalı kısım vardı ya orası. Nereye bir şey uyduramadın?

  • bekar kal emi

    0|0
    0|0
    • 18gün

      muhtemelen öyle olacak...

    • Hepsini Göster
    • 17gün

      ben boyle birine asla katlanamam

    • 17gün

      bende oyüzden geri. çekildimya işte neyse off çok uzatmadan konu haloldu.

  • Önyargılarından kurtulduğun gün hayatının aşkını bulacaksın

    0|0
    0|0
    • 18gün

      öyle mi diyorsun... deniyecegm bu mantıklı geldi

    • Hepsini Göster
    • 17gün

      ama kimsenin kişisel giyimine yorum yapamazsın o sana eleştiri hakkı vermediği taktirde bu yasal bir durum hatta

    • 17gün

      burası herkese açık alan olduğu için yapabilirim. sokakta birine yapmam yanlış olur ama burda yaparım çünkü benle muhatap oluyorsun... ve ben senin giyimjni elestirmedim zaten sadece neden bu kadar açık giyinildigkmi merak ettim cavabida bende var zaten birde bu kızdan duymak istedim acaba farkında mı diye

  • bütün bu "özelliklerin" sana hiç bir manevi değer sağlamıyor. ancak maddi anlamda düşündüğün için senin ile maddiyat için evlenecek kız uygundur.

    1|0
    0|0
  • Emlak ciya bildir bulunur biri ya acele etme yasin küçük

    0|0
    0|0
  • Buna kendin karar vermelisin bence

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • İşte en büyük sorunya salak saçma dünyadan haberi olmayan bir kızla asla olmaz ama kafa dengi olcak olan kızada s*ksen güvenemezsin öyle b*ktan bir durum bizimkisi ilerde aynı şeyleri yaşıcağıma eminim 😄

    0|0
    0|0
    • 18gün

      iyisi bizi bulmaz bulanda mal olur iyiside okuz bulur

    • Hepsini Göster
    • 18gün

      ya görücü usulü ama taniyicaksn yinede zart diye evlenmeyecsn tabi hani anneler buluyor ya hissedyr

    • 18gün

      Ya tamamda annenin bulcağı kız o zamana dek evde kalmış olan kız onun evde kalmasının sebebi ne olcak hiç sosyal hayat görmemesi o da büyük ihtimalle okul okumadığından falan tabi ki al sana duble problem 😄

  • Dindar biriyseniz iyi bir aileden dindar bir kiz alin ve ona sadik kalin mutlu olursunuz.

    0|0
    0|0
  • Aklını kullan. Mesela nezih mekanlara git. Restoran mesela. İlla keşişme olur dediğin gibiysen. Yürürsün hafiften tanışırsınız olursa olur olmazsa hayırlısı

    0|0
    0|0
    • 18gün

      senn dediğin nezih mekanlardaki kızları ben iyi bilirim

  • kulture gore

    0|0
    1|0
Yükleniyor...