Acil yardim lütven?

Arkadaşlar 2 ay sonra sınıfın önünde 5 dakikalık bir konuşma gercekleştirmem gerekiyo. Bunu öncedende yapmıştım ve inanılmaz heycanlanmıştım. Ama şuanda kendimde yeni bir kötü özellik fark ettim heycanlanınca yutkunuyorum. Ve artık takıntı haline dönüştü.. Ve 5 dakikalık konuşmada neyapacağım. Korkuyorum cidden 2 ay sonrası için tedirgin oluyorum doktora gittim yutkunmaktan dolayı boğaz ağrısı kaynaklandı hap verdi okadar. Resmen ağlicam artık acil yardım...


0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • burdan ilaç ismi vermek istemiyorum ama heyecan için Ecz. bir ilaç satılıyor onu gönül rahatlığıyla kullanabilirsin bir defalik

    0|0
    0|0
    • ismini neden vermiyorsun

    • Ne bileyim uluorta millet alır kullanmaya kalkar. sende ilk önce Ecz sor veriyorum ozaman dideral

var
r

Et-kadin Ne D ar3

r
  • cannabiswidow
    cannabiswidow var
    ar eig 11%
    ar
    ar

    bir ilaçr= dı izmini şimdi hatır? Nıyprum ancsk heyecan dis unu bastırıyormuş. bnizm /index. olvsdıultani ku.lelNadım. bizzat ! rini bilmiyo um. dokto reçete ile veriyo . psikm yar a g5/ersen y dım. olacsktır.

    ar
    0|0
    ar
    0|0
    r
    ar r
    r
    r
  • nligngrn
    nligngrn var
    ar eig 10%
    ar
    ar

    Budn00ın hepsi 5 dakikani mi :D ver metni ben dn0tırı otur /ina da sıfır

    ar
    0|0
    ar
    0|0
    r
    ar r
    r
    r
  • böke12345
    böke12345 var
    ar eig 0%
    ar
    ar

    Üniversite sınıfı mı? Topluma ilnusm ısını rahat /inom-lestırmek ıstı /in hıtap ettıgın kıtleyı ani/msıom-sın, ilnusm nın unuttugun kısımn00ında son kelımeyı tekrarlıyacsksın

    ar
    0|0
    ar
    0|0
    r
    ar r
    r
    r
r
r

Kıex.h Ne D ar0 r

r
r

Kıex.hd drEn İyi Görüş seçilmiş!

r
r
ar
r
r r r a r
Yükleniyor...