Kapat

Biz şanssızlar neden böyleyiz?

Elalemin gece gunduz bulusacak konusacak arkadaslari sevgilileri var. Bazilarimiz da olumune yalniz. Hos kimse benim kadar degildir. Neden boyle. Bakiyorum benden kisa benden sisman benden baya baya cirkin bir kiz. Erkekler once arkasindan konusuyor cirkin su bu. Sonra bu kiz inatla hepsiyle iletisim kuruyor kendinj gosteriyor surekli falan sonra hepsi onla yagli balli biz yine dislanmis. Nasil gurur yapmiyorlar? Nasil konusurlar boyle? Gururun miladi doldu da ben mi geride kaldim? Her sey bu kadar salak sacma olmak zorunda mi hayatta? Ben yine efkarlı :))
SİTENİN KAYBEDENLER VE KENDİNİ KAYBETMİŞ HİSSEDENLER KLÜBÜNÜ KURUYORUM. ERGENLER CAHİLLER VE ÖZELLİKLE SOSYAL KİŞİLER GİREMEZ GİRMESİ TEKLİF DAHİ EDİLEMEZ.
EN BÜYÜK ORTAK NOKTAMIZ "YALNIZLIĞIMIZ VE MASUMLUĞUMUZ" OLACAKTIR.


0|1
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • nasıl bulacaksın bu kriterde olanları :)

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum ki tanisicaz sayi cogalirsa tek tek sonra kisi kendini belli eder zaten olmadi herkes baska alemlerde olursa ben cikarim gruptan :)

    • Hepsini Göster
    • Hayalimdeki su deri siyah ceket agizda sigara deri pantolon giymis bir takim yaratmakti cok harika olacakti da kimse yanasmadi 😂😂 zaten herkesin kicinde kelebekler ucusuyo su an biliyorum imkansizi istedim

    • grup seks daha mantıklı gelmeye başladı bu son yorumdan sonra :) hahahhaaa

En İyi Kız Görüşü

  • Bende yalnızım evdeyim hep erkeği bırak kız bile gormuyom arkadaşlarımdan uzaklaştım okul bitince. Sevgililik olayları çok uzak imkansız bisey gibi geliyor. Sanki hiç yasamicakmisim gibi. Zaten doğru düzgün iliskim hiç olmadı güzel odugum halde. Annemle abim var evdd onlarla muhabbet etmem. Artık sikayetlenmeyi bıraktım kabul ettim hayati böyle sanssizim kısmetim yok napiym ak bana çizilen kaderde bu.

    0|0
    0|0
    • Sen de bendensin. Seni de daimi uyelerden yaptim kardesim ayni bana benziyormussun :)))

    • Hepsini Göster
    • Yanlız kaplan nne yapiyonsun

    • Neden hayal olarak kaldı yha

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 16

  • kader

    0|0
    0|0
  • hepimiz yanlızız yanlız geldik yanlız gideceğiz

    0|1
    0|0
  • artık hayat öyle nasıl desem vicdansız oldu ki herkese eşit davranmıyor nedense dediklerinde ölümüne kadar haklısın bende senin gibi düşünüyorum. ve tek bir soru neden yalnızız. böyle devam edeceğiz galiba. gruba beni de alırsan sevinirim

    0|0
    0|0
    • Aramiza hosgeldin oyleyse :))

    • Hepsini Göster
    • Ben de ağlayıp uyuyum -_-

    • eğer uykun yoksa uyumucaksan ve konusmak istersen ben burdayım yani. belli mi olur be belki bu iki kişi daha çok olucak çoğaltcaz belki. ve sakın ağlama ya.

  • şansızım yine uzun yazıya denk geldim burda bile kaybediyorum 😂

    0|0
    0|0
  • Kaybedenler klubünün müdürüyüm bu vakitten sonra

    0|0
    0|0
    • Bakalim mudur olmayi basarabilecek kadar kaybetmis misin :)

    • Hepsini Göster
    • Tamam acilirsa haber verilicek sana :D

  • katılıyorum

    0|0
    0|0
  • ne kadar doğrucu ve gerçekçi bir syorum içimizi okudun helal :D

    0|0
    0|0
  • Asosyal kabul ediliyor mu 😌

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum bende hiç şans yoktur imkansız istediğim şeylerin olması

    0|0
    0|0
    • Al benden de o kadar. Arkadasin ve sevgilin var mi? Varsa giremezsin kulube

    • Hepsini Göster
    • Ama sosyalim ben 😂

    • Oyleyse elendiniz

  • valla her kelimene imza mi atsam bilemedim...=) sonuna kadar katilmakta, kaniksamaktayim...😕😀

    0|0
    0|0
  • zirvedeki yalnızlık

    0|0
    0|0
  • Bnde katılabilir miyim?

    0|0
    0|0
  • Gercek yanlız benim

    0|0
    0|0
  • Sevgilisi uzakta olanlar girebuluğ mu

    0|0
    0|0
    • Hayir :)) olumune yalnizlari aliyoruz

    • Hepsini Göster
    • @mıshasura

      O hangi dizi :D

    • Allahım sihirli lambasi

  • Kaybedenler klübünde hoş geldin kardeşim memnun oldum tayfun ben :)

    0|0
    0|0
  • Şerefsizim benim aklıma gelmişti 😊

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...