Hayatınız istediğiniz gibi mi?

geniş düşünün istediğiniz gibi mi eğer değilse olması için çabalıyor musunuz neler yapıyorsunuz?

Güncellemeler:
23gün insan doyumsuzdur daha iyisini ister, bugünümüzede şükür tamam bende aksini söylemiyorum :) ama mesela başarı, sağlık, kişisel gelişim hayatın bir sürü alanı var. Hiç mi bir şeyleri daha iyi hale getirmek için çabalamıyorsunuz. Biraz örnek verin tek tek soruyorum yapmayın biraz açıklayıcı olun :)

0|1
13|19

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

  • hayatım istediğim gibi değil ve mücade etmek den yoruldum çünkü mücadelenin sonunda da böyle bir eşy imkansız ben her gün takım elbise giyip mercedese binip işe gitmek istiyorum benim durumumda ki bir insansan bu imkanszı

    0|0
    0|0
    • 23gün

      önce para kazanman lazım bende bulutların üstünde yürümek istiyorum ama parayle bile olmuyor

    • Hepsini Göster
    • 23gün

      çok şey bildiğini sanıyorsunda bilmiyorsun. Senin okumanın bana bir faydası yok. Paranı ben almıcam. Evet işsizler bir sürü ama kendini geliştiren işsiz kalmıyor. Benim çevremde bir sürü mezun var ve iş sahibiler. Hepside çalışarak yaptı. Herkes okumak zorunda değil evet ama okumak istiyorsan okursun. Okumak istemiyorsan başka yollara girersin ve bahane üretmezsin hayat bahanelerle ilerlemez bu edebiyat olsa keşke ama hayatın gerçekleri

    • 23gün

      hayatın gerçekleriyle emin ol senin dediklerin çok ters =D ve evet çok şey biliyorum

  • Planladığım şekilde ilerliyor çok şükür.

    0|0
    0|0
  • Gücüm yeterli değil hayatı yerin dibine sokmaya da belki diyorum bir gün şah mat olur. Onunda zamanı vardır elbet !

    0|0
    0|0
    • 23gün

      abi ne yaşattılar sana ya

    • Hepsini Göster
    • 23gün

      psikologla görüş abi sen

    • 23gün

      Psilolog? Deniyorum merak etme de yetmiyor ki yaptıkları en fazla 5 10 dk konusma.. Nereme yetecek o? Bana saglam kardeş lazım has kardeş ben onun derdini dinlicem o benimkini gerektiğinde o benim yardımıma kosucak bende onunkine.. Tabi oyle biride yok o yüzden yalnızlıga devam :)

  • Olması gerektiği gibi hem de...

    0|0
    0|0
  • degil

    0|0
    0|0
  • değil galiba

    0|0
    0|0
  • Şükür bugün çok farklı bir adım attım hayatımla ilgili inanıyorum daha iyi olacak herkesinde gönlüne göre verir inşallah rabbim

    0|0
    0|0
  • Olması için çabalıyorum

    0|0
    0|0
    • 23gün

      mesela napıyorsun?

    • Hepsini Göster
    • 23gün

      Etrafındaki herşey yalan. Hepsini unut. Tek gercek kendi hayatin. Kimse kimsenin yerine ibadet etmez kimse kimsenin yerine yasamaz. İbadet ediyorsan kendine güzel bir hayat yaşamak icin cabaliyorsanda kendine.

    • 23gün

      evet güzel bir açıklama

  • eminim Şu an hayal ettigim hayati yasiyor olsaydim daha iyisini isterdim. cunku insanoglu doyumsuzdur. en iyi durumda bile hep daha iyisini ister. ben simdiki halime sukrediyorum aç deilim açıkta deilim...

    0|0
    0|0
    • 23gün

      haklısında hani daha iyisi olması için çabalarsın ya

  • Degil mucadele ediyorum

    0|0
    0|0
    • 23gün

      napıyorsun işte onu söylesene niye cümleyi kısa kesiyorsunuz anlatsan olmaz mı

    • Hepsini Göster
    • 23gün

      Bu ise 2 yil once girdim 200 bin tl yatirim yaptim dolar 2 tl ydi kg maliyeti 6 liraydi 7.5 tl ye satiyordum gunde 3 makina ile 400 kg mal uretitordum cok calistim gece 11 12 lete kadar. Makinalar 3 sefer degisti 150 kusurde oyle zarar ettik ustune dolarda 3.30 Şu an makinalar da para etmiyor iflas anlicagin cok cok firdan baslarim

    • 23gün

      anladım umarım düzelir

  • Hayatim istemedigim kadar kotu

    0|0
    0|0
  • Ya aslında her insanın istekleri bulunduğu durumun daha üst seviyesinde olmaktır fakat şükürler olsun ki elimiz ayağımız tutuyor karnımız doyuyor gerisi de zamanla olacak şeylerdir bence.

    0|0
    0|0
  • tam istediğim gibi değil ama dahada iyi olabilir

    0|0
    0|0
  • Hayır değil

    0|0
    0|0
  • şu an değil ama olucak elbet bir gün

    0|0
    0|0
  • Maalesef torpil yok ve hayata her zaman 1-0 yenik başlıyorum

    0|0
    0|0
  • Ne istediğimi bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Kendimi öyle bir salmışım ki hayatım da ne iyi ne kötü umrumda bile değil

    0|0
    0|0
  • Şimdilik istediğim gibi değil ama olacak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Çabalıyorum

    0|0
    0|0
    • 23gün

      örnek versene yani ne istiyorsun ve ne yapıyorsun

  • Değil ama sıkıntı da değil.

    0|0
    0|0
  • Değil, çabalıyorum bişiler olacak..

    0|0
    0|0
  • Şükür bu günlerimizede

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Ewtt

    0|0
    0|0
  • değil olmadida

    0|0
    0|0
  • Normal Şu an . Kendi paramı kazanmaya başlayınca daha iyi olabilir😄

    0|0
    0|0
  • değil. inşallah bundan sonra iyi olacak

    0|0
    0|0
    • 23gün

      çabalıyor musun peki napıyorsun

    • 23gün

      çalışıp okuyorum. elimden geleni yapmaya çalışıyorum

    • 23gün

      Allah iyiliğinizi versin elinden geleni yapta napıyorsun mesela ay azıcık açıklayızı olun hiç bir şey anlatmıyorsunuz :(

  • hayatım istediğim gibi değil ve olması için çok çabalıyorum

    Ne yazıkki tek bir şey hiç benim olmayacak o da "o"

    0|0
    0|0
  • noo 😞

    0|0
    0|0
  • Değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...