Bir kız var ne yapmalıyım sizce?

Çok hoş bir kız var ama kuzeniyle bir muhabbetim olmuştu.
Yakın oturuyoruz bugün dikkatli baktım oda baktı lisede aynı okuldaydık ama tanışmadık hiç.
Kuzeni çok kasar bir kızdı hemen evime gelmek istemişti.
Bu kızla nasıl tanışabilirim gerçekten kalbim bir anda değişik birşey hissetti o kızı çok beğeniyorum. Ne yapmalıyım?


0|0
1|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • o kaşar kız hakkında konuş yani tanıyomusun falan ayağından oda kuzenim desin zaten naştan ters tepki vermezse iyi kızdır sonra ordan yürü işte her fördüğünde gülümse nasılsın de tek başınayken yanına git

    0|1
    0|0
    • 18gün

      Aşırı güzel bir kız beni beğenebilir normalde çok cesaretliyim ama bu kıza karşı utanma değilde nasıl desem yanına gidip konuşamam

    • Hepsini Göster
    • 18gün

      iyi geceler o kızla da iyi şanslar 😊😊

    • 18gün

      sanada kardeşim teşekkürler

Erkekler Ne Diyor 1

  • Okul kantininde çay ısmarla

    0|0
    0|0
    • 18gün

      Okumuyorum lise bitti

    • Hepsini Göster
    • 18gün

      Sağol abi teşekkür ederim iyi geceler

    • 18gün

      İyi geceler

Yükleniyor...