Asla yapmam deyip yaptığınız şey oldu mu?

Ben asla yapmam dediğimde o şeyi yapmadan aklıma dediğim sey geliyor direk 😁😁😁😁


0|0
5|20

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • fazlasıyla oldu :) o yüzden asla demiyorum artık

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Asla yapmam dediğim şeyi yaptığım olmadı yapmam da :)

    1|0
    0|0
  • olduğunu hatırlamıyorum

    0|0
    0|0
  • Bir devlet başkanına asla suikast girişiminde bulunmam..

    0|0
    0|0
    • 19gün

      Bulunamazsin bence 😁😁

    • 19gün

      Böyle bir kalkışmada bulunmam işte.. Bu da hiç bir zaman yapmayacağım anlamına gelir.. Onun dışında herşeyi yapabiliriz..

  • Var ya vardır heralde :D

    0|0
    0|0
  • seni unutamam dedim ama unuttum.

    0|0
    0|0
  • Evet lan oldu çok

    0|0
    0|0
  • Evet oldu

    0|0
    0|0
  • ne yaptın sen?

    0|0
    0|0
  • hayranlarımla asla buluşmam demiştim.
    biri çok ama çok uğraştı ve bana ulaştı

    0|0
    0|0
  • Vazgecmem dedim ama vazgectim

    0|0
    0|0
  • bilmem ders aldim daha dikkat ettim ama yaptığımı yapmam demedim asla

    0|0
    0|0
    • 19gün

      En doğrusu dememek bence. Ne olacağını bilemez insan

    • 19gün

      Hayat ne gosterir bilemezsin o yüzden ders almak gerek asla dedigin şey bir gün bir bakarsın yapmaz zorundasın.. asla yapmacagim dediğim tek birşey var.. daha önce yaptığım bir hata.. aile ile sevdigim kızı asla kıyas yapmicam bir daha.. bir kız ailen mi ben mi derse ailmi seçip kıza tekmeyi basicam bunu bir daha asla yapmam tek aslam bu olur sanırım

  • sorunca akla gelmiyor hemen ama yokki gelmiyor heralde

    0|0
    0|0
  • Ne geliyor aklına?

    0|0
    0|0
  • Evet yapmam deyip yaptım.

    0|0
    0|0
  • Yaptım yine olsa yine yaparım 😊

    0|0
    0|0
  • Geleceği göremiyiceğimize göre

    0|0
    0|0
  • Sanırım aşk olacakk

    0|0
    0|0
  • Asla sigara içmem dedim ve içmedim:)

    0|0
    0|0
  • olmazmı hiç

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • hahah aynen :D

    1|0
    0|0
  • Oldu elbette o durumun dibindeyim

    0|0
    0|0
  • Evet oldu.

    0|0
    0|0
  • Rock dinlemem dedim rock dinliyom.
    Ona hayatta aşık olmam dedim ve ona aşığım... (biri değil bir karakter)

    0|0
    0|0
    • 19gün

      Rock dinlenmez mi yaaaaaaaa

    • Hepsini Göster
    • 19gün

      Canim tdg yi 5-6 yıldir belki daha fazla dinliyom zaten bilmedigim sarkisi yok. never too late en cok bilinenlerden teki. https://youtu.be/fKGPDRMXO5w dinle

    • 19gün

      Bende hepsini biliyorum three dayı grace ve diğer bütün grupların 😁😁 hayatım Rock dinlemekle geciyor

Yükleniyor...