Arkadasim (erkek) pedlerimi gördü çok utandim? napmaliyim?:/?

üniversiteye gidiyorum tam ders bittiğinde cantam yere düştü ve içindekiler döküldü 4 tane pedim disari cikti zaten ben onlari hizli hizli almaya calisirken alamadim bir araboyle bir şey ilk defa basima geliyor napcam ya? çok utaniyorum.😯😞


0|0
24|26

En İyi Erkek Görüşü

  • tüm herşeyi ifşa ettin ve artık biz erkekler sizin ped kullandığınızı öğrendik sonunuz geldi

    3|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ulan gel de sinirlenme. Erkekler pipisi kesilecek diye anlı şanlı sünnet düğünü yaparlar, davullar zurnalar çalarlar benim oğlumun pipisi kesiliyor diye herkese haber verirler herkes bilir o çocuğun pipisi kesileceğini. Bu kız gelmiş erkek arkadaşım pedimi gördü napacağım diyor. Gel de sinirlenme, bu utanılacak bir şey değil adet olmayan kız yok, hayret bir şey.

    2|1
    0|0
    • 23gün

      😂😂sakin ol abla haklisin😂

    • Hepsini Göster
    • 20gün

      Eig için teşekkürler :)

    • 20gün

      rica ederim😊

Erkekler Ne Diyor 25

  • Utanma. Sen bir kadınsın ve kadınlar adet olur, adet olduklarında da pedlere ihtiyaç duyarlar. Siz böyle havadan sudan şeylere utanınca erkek de sizin yüzünüzden kendini kötü hisseder ve utanır.

    0|0
    0|0
    • 23gün

      ilk defa basima geldi biraz empati be kardesim

    • Hepsini Göster
    • 23gün

      haklisin ama iste boşver diyince de bosveremiyo insan.

    • 23gün

      Boşvermeye çalış yine de.

  • Neden utandın onu anlamadım. Pedin yere düşmesi ayıp değil. Senin pedi kullanman da ayıp değil. Olaya şöyle bak her insan yemek yer. Tuvalet ihtiyacını giderir. Güler ağlar yani insanız bu tür şeylerİ aşın artık utanacak birşey yok ki!

    0|0
    0|0
  • arkadaşın da tüm kadınların regl olduğunu biliyor...
    sıkıntı yapma..

    0|0
    0|0
  • ölmen lazım

    0|0
    0|0
  • aaa kadınlar ped kullanıyormuş. siz hala altınıza mı kaçırıyorsunuz ya? :D

    0|0
    0|0
  • her kadın kullanıyor bu bir zorunluluk doganın kanunu. artık su REGL muhabbetinden utanmaktan vazgecin buna herkes saygı duymak zorunda bu bir cinsellik degil ya da utanılıcak ayıplanıcak bişey degil bu bir zorunluluk.

    0|0
    0|0
  • Utanılacak bir şey yok insanlık hali.

    0|0
    0|0
  • Ya kızlar pedlwrinden niye utanır anlamış değil gayet normal bir durum gizemli hale siz getiriyorsunuz

    0|0
    0|0
  • utanılacak bir durum mu

    0|0
    0|0
  • utanma be kardeşim uni okuyosun yetişkinsin herkes yetişkin orda ayıplanıcak çekinicek utanıcak bir durum yok unut gitsin

    0|0
    0|0
    • 23gün

      bende öyle diyorum da icimden amao anki utanma çok kotuydu

    • Hepsini Göster
    • 23gün

      teşekkür ederim😊

    • 23gün

      nedemek biz teşekkür ederiz :)

  • 1-) neden 4 tane ped?
    2-) biz erkekler sizin ped kullandığınızı zaten biliyoruz..
    3-) bunda utanılacak ne var siz bizim boxer'imizi görüyosunuz ama biz hiç utanmıyoruz..
    diyeceklerim bu kadar :)

    0|0
    0|0
    • 23gün

      çünkü 1 günde 4 tane degistiriyorum 😊

    • Hepsini Göster
    • 23gün

      ama alistim yapacak bisi yok 😂😂

    • 23gün

      senin gibi bir çok hemcinsin var bu size var edilmiş bişey Allah kolaylık ve sabır versin size elden başka bişey gelmiyor ' Ana Vatan Kan Ağladıkça ' bu sorun bitmez :D

  • pedler erkegin degilse sorun yok

    0|0
    0|0
  • sorun değil, doğal bir durumdur utanılacak sıkılacak bir şey değil!

    0|0
    0|0
  • Ne dalga konusu ne de utanç sebebi. Gayet doğaldır

    0|0
    0|0
  • Neden utandın ki

    0|0
    0|0
  • Bir şey olmaz ne olacak doğal bir şey

    0|0
    0|0
  • sanki hiç ped görmedik. Bu kadar abartma

    0|0
    0|0
  • Ne alakasi var normal bunlar

    0|0
    0|0
  • Neden uyanıyorsun ki :-) doğanın kanunu bu

    0|0
    0|0
  • ped taktığın yeri de bana göster

    0|0
    0|0
  • Utanilcak bisey Yok sanki bilmiyorlar her kadinin kullanmadigini

    0|0
    0|0
  • Çok özel birsey değilki bu neden utanıyorsun. Kanlı olmadıkça sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • Uzaylısın sanki ne var bunda ya relax ol biraz :D

    0|0
    0|0
  • Kokusu geldi

    0|0
    1|0
    • 23gün

      anlamadim?

    • 23gün

      Kullanılmış ped kokusu geldide

  • Hoşlandığım kızın çantasında doğum kontrol hapı gördüm ben o neki

    1|0
    0|0
    • 23gün

      😲kotuymus

    • 23gün

      Evlenme hayalleri kurduğun kızın başkasıyla özgürce seks yaptığı gerçeği fena koymuştu

Kızlar Ne Diyor 23

  • Aman sanki bilmeyen mi kaldi bosver

    0|0
    0|0
  • Birşey olmaz nolcak

    0|0
    0|0
  • Üniversitede bunun geyiği mi dönüyor hala? Ergen ergen işler. Boşver utanma.

    0|0
    0|0
    • 23gün

      sadece o ve bir kiz gördü zaten o kiz da yakin arkadasim

  • Ya biz lisedeyken ped donduruyorduk unide utanıyorsun 😂😂 bir arkadaşıma doğum gününde ped almıştık dalgasına 😂😂

    0|0
    0|0
  • Kocaman insanlarsınız. Gayet normal bir durum. Zaten yalnışlıkla olmuş. Böyle birmşeyin lafı yapılmaz

    0|0
    0|0
  • kafaya takma ya sanki erkekler bilmiyor mu

    0|0
    0|0
  • Ahahah😂😂 sizden hala var mı ya😂😂

    0|0
    0|0
  • ya olabilir neden utaniyosun bu gayet dogal bir şey düşebilir bozuntuya vermeseydin koysaydin

    0|0
    0|0
  • utanılacak bisey yok bir drumda bilmedikleri bisey degil...

    0|0
    0|0
  • Olağan bişey seninle dalga geçecek değil ya. Unutursun bir süre sonra

    0|0
    0|0
  • Senin cantandaki pedleri gördüğünce regli olduğun konusunda aydınlanmamıstır normal ne var bu kadar

    0|0
    0|0
  • sanki bilmiyor

    0|0
    0|0
  • Utanacak bir şey yok

    0|0
    0|0
  • niye utaniyorsun normal birşey bu

    0|0
    0|0
  • Utanılacak bir şey değil 🙄

    0|0
    0|0
  • Nolcak ya abartma

    0|0
    0|0
  • Niye bilmiyor mu kızlarda adet denilen hastalığı

    0|0
    0|0
  • utanmak iyidir utan

    0|0
    0|0
  • bişey olmaz bilinmedik şey mi

    0|0
    0|0
  • niye utancan ya normal bisey bu kafana taktiğin şeye bak.. keşke benim derdm de bu olsa...

    0|0
    0|0
  • Olur oyle seyler😑

    0|0
    0|0
  • o çantada ne olduğunu zaten biliyordur

    0|0
    0|0
  • benim ark da kondomlarimi görmüştü

    0|0
    0|0
Yükleniyor...