Adamın kelini neden sansürlediler?

O kadar komik ki ne diyeceğimi bilemedim :)
😂😂

Güncellemeler:
22gün Güncel..

3|2
45|28

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Kelleri görünce kuduran kadınlar sağolsun.

    İran'da da kadınların manavdan muz ve hıyar almalarına yasak gelmiş

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 44

  • Bunlar hep johnny sins yüzünden 😂😂😂

    0|4
    0|0
    • 22gün

      ohaaa kadına bak brazzers manyağı :D D:

    • Hepsini Göster
    • 22gün

      sakin ol şampiyon.😄 umarım sevgilinin izlemediğine sadece sen inanmış olmazsın.

    • 22gün

      sevgilim yok maykıl merak etme hahaahah tek gecelik ilişkiler ustasıyım

  • Akit gazetesidir kesin.. Yobazlar..
    Tayip reyis gozunle zaten goturmus 😭😂

    1|2
    0|3
  • Belki kadinlarda adamin kelinden tahrik oluyo 😄😄😄😄

    0|2
    0|1
  • gelecegimizden daha parlak o yuzden ( hhoh cokt komik) :D

    1|2
    0|0
  • Ten sonucta sjdjjsjshshsj

    0|1
    0|0
  • bilmem
    fotoraf çok iyi ama😄

    0|1
    0|0
  • :D ahahah yok artık

    0|1
    0|0
  • Komikmiş 😂😂

    0|1
    0|0
  • Allah akıl versin. :D

    0|1
    0|0
  • Belki adamın kelinden de tahrik oluyordur ak koyunlar 😂😂😂😂😂

    0|2
    0|1
  • hahahah😂

    0|1
    0|0
  • Iyiki erkek deyilim bu kadarda abaza gorunmek istemezdim dogrusu.

    0|1
    0|0
  • Ten gorunuyor sonuçta :D sgsgdv

    0|1
    0|0
  • Hahah trajikomik olmuş.

    0|1
    0|0
  • Gerçek değil herhalde?

    0|1
    0|0
  • Trajikomik olmuş yalnız. Bu nee

    0|1
    0|0
  • Bu gerçek mii 😂😂

    0|1
    0|0
  • Bu resmi gördüm böyle değildi :-) tabi seçim yaklaşıyo

    0|0
    0|1
  • Çıplaklık oda:)

    0|1
    0|0
  • resimle oynanmis bnce gdhdjjm

    0|1
    0|0
  • ahaha bu ne la

    0|1
    0|0
  • istemsizce güldüm 😂😂 tahrik oluyorlar belki neden öyle diyorsun 😂😂

    0|1
    0|0
  • Sacmalık

    0|1
    0|0
  • Çok saçma 😕

    0|1
    0|0
  • Sesli güldüm 😂asd

    0|1
    0|0
  • Waooow günah 😱😱😱😱

    0|1
    0|0
  • Turkiye burası

    0|1
    0|0
  • Ahhaahha sesli güldüm 😂😂

    0|1
    0|0
  • Haha cok komik ya

    0|1
    0|0
  • Sansürleyen kişileri demekki tahrik ediyormuş

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    14

Erkekler Ne Diyor 27

  • ama çok seksi değil mi baksana.

    0|1
    0|0
  • Oda tahrik ediyordur

    0|1
    0|0
  • kel erkekler çekici gelen bir editör ise..
    yapacak birşey yok ;)

    0|1
    0|0
  • Adama hakaret gibi olur o yüzden 😀😀😀 adam fotoya bakar kadın sansürlenmiş

    0|1
    0|0
  • Kadının belinden adamın kelinden korkacaksın..

    İyice kafayı yediler..

    0|1
    0|0
  • Amerikaya özeniyorlar dua et komple sansür koymamışlar orda her çeşit herşey var özünüzü unuttunuz aöq :)

    0|1
    0|0
  • oda çok cinsel içerikli ve tahrik edicii =D orda da et gözüküyor adasdas

    0|1
    1|0
  • Unutma ahlak bekçileri en büyük ahlaksızlardır

    0|1
    0|0
  • Ahlaksızlık diz boyu:/

    0|1
    0|0
  • Kelimeden uyananlara özel uygun saç Ekim kampanyamız başlamıştır.

    0|1
    0|0
  • ondan da tahrik oluyorlardır

    0|1
    0|0
  • Belki yansıma yapıyodur :S şaka maka harbi abarttılar lan olayı bu neydir ya..

    0|1
    0|0
  • Erkeklere de azıyor dinciler

    0|1
    0|0
  • iyice saçmaladırlar

    0|1
    0|0
  • İşin o kısmı ilginç olmuş 😀

    0|1
    0|0
  • ahahah :D komik olmuş

    0|1
    0|0
  • Tövbe tövbe 😁

    0|1
    0|0
  • Bence bunu sen sansürledin : ))

    0|1
    0|0
  • Demek ki bu zihniyet keldende tahrik oluyormuş 😎😎😂

    0|1
    0|0
  • Joni sisi kel ya kadınlar tahrik olur diye hjkll :D

    0|1
    0|0
  • Güneş de yok parlıyor falan diye bahane uydursunlar 😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Başı açık ondandır 😄

    0|1
    0|0
  • sacmalik.

    0|1
    0|0
  • Kim sansürlemiş?

    0|1
    0|0
  • serefsizzzzzzzzzzzzz yobazlar

    0|1
    0|0
  • yaşasın ah parti:D

    0|1
    0|0
  • adamların azmadığı yer yok ki.. demek oradan da azıyorlar o yüzden sansürlerdiler

    0|2
    0|1
Yükleniyor...