Onun kadar yakışıklı oldunuz da biz mi sevmedik zalımın oğulları?

Sevmiyor kadınlar demesi kolay. Bir de bu açıdan bakın :)







❤💃




0|0
26|52

Erkekler Ne Diyor 52

  • Dış görünüşü için seveceksin birisini yani? Bunu da normalleştirdi ya bu toplum. Çoğu senin gibi. Bir şey olsa, kaza geçirse, bir yerinde bir şey olsa, aşkınız azalır sizin. Gerçi aşık olamayacaksınız asla, çünkü aşk bu değil. Siz öyle sanacaksınız hep... Böylelerini sevin siz, karakter önemsizdir. Aldatınca da sorun olmaz, dışı güzel devam edin onunla.

    0|0
    0|0
  • onun kadar yakışıklı olunca iş değişiyo, efendi kızları değil k. ş. rları seviyo diye siz ağlıyosunuz bu sefer

    0|0
    0|0
  • çok göreceli bir kavram
    onun gibi olsak sadece sen ve senin gibi birkaç kişi sevicek başkası sevmeyecek ama mesela ben seni değil başkasını seviyorum fakat o kişi ben bu resimlerdeki gib olmama rağmen beni yakışıklı bulmadığı için beni sevmiyor fakat sen seviyorsun? ne olacak şimdi?

    0|0
    0|0
  • Pöffff.. Bu elime su dökemez beeee :d
    cf.kizlarsoruyor.com/.../...-bd02-bfca5a5d47fd.jpg

    0|2
    0|0
  • asıl ismi Mario Casas mış 86 doğumlu biraz araştırdım ve herif gaymiş :D :D :D anca gidin hemcinslerinizi sevin zaten

    0|0
    0|0
  • git konu mankeni al sev zor değil :D

    0|0
    0|0
  • Sende haklısın

    0|0
    0|0
  • Senin gibi platonik olmadigima sukrediyorum.

    0|0
    0|0
  • Erkekler sevmiyor diyince de bir saat victorias secret modellerini podyumda izleyin. Sonra neden sevmiyolar diye sormazsınız. İnsan önce kendine bakmalı.

    0|0
    0|0
  • Hayırlısı kezban

    0|0
    0|0
  • Bu hırbo kim

    0|0
    0|0
  • haklısın..

    0|0
    0|0
  • Sen sevsen ben seni sevmem..

    0|1
    0|0
  • Bu kim be

    0|0
    0|0
  • Tirnagima kurban olsun bunun neresi yakisikli

    0|0
    0|0
  • şu an çevremde kalbi için evlenen insanlar çok mutlu maşallah... ama yakışıklılık isteyenler mutsuz çünkü erkek çok yakışıklı bayan kıskanıyor sürekli eşine baskı yapıyor bu da erkeği yoruyor sonuç mutsuzluk o yüzden kalp güzelliği en önemli olmalı

    0|0
    0|0
  • yine bir kezban sorusu olamadık be aga

    0|0
    0|0
  • Yok öyle biri

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı diye seviyorsanız sevmeyin.

    0|0
    0|0
  • sende haklisin 😅

    0|0
    0|0
  • İyiki olmamisim

    0|0
    0|0
  • Şu tipte olsak açılmaya korkarsınız bu sefer?

    0|0
    0|0
  • Sevilmek için illa yakışıklı mı olmak gerekiyor?

    0|0
    0|0
  • Bumu yani yakisikli 😜😜😜😜😜😜

    0|0
    0|0
  • E burda ne işin var zalımın kızı git adama neyi bekliyorsun yoksa o kadar ozguven mi yok?

    0|0
    0|0
  • Sevmek sadece tiple oluyosa biz ölelim o zaman.

    0|0
    0|0
  • Zalimin oğlu arasına katma benide bune la 😎😎😂

    0|0
    0|0
  • Bundan yakışıklıyım.

    0|0
    0|0
    • 20gün

      Arkadası cesaretinden dolayı alkışlıyoruz 👏 komikti 👌

    • 20gün

      La bir git.
      Sanki sen Barbara balvin Adriana lima gibi oluyorsun.
      Çapın ne ki senin isteklerin tavan

  • Banane. Senin sevgin beş para etmez zaten yakışıklılığa bakıyorsan. Bitti.

    0|0
    0|0
  • 1 bu mu yakışıklı
    2 sen bu adamla olacak kadar güzel misin ki 😁

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

Kızlar Ne Diyor 26

  • Meteor gibi soru 😄

    1|0
    0|0
  • İspanyol taş erkek mario 😍

    1|0
    0|0
  • Bence sende zevk yok.
    Resimdeki hiç yakışıklı değil.

    0|0
    0|0
  • Mario Casas bu fotolarda iyi çıkmamış. Zaten kendisi bizim Türk erkeklerine benzer

    0|0
    0|0
  • Şirin gibi

    0|0
    0|0
  • Bana yakışıklı gelmedi 😕

    0|0
    1|0
  • Begenmedim.

    0|1
    0|0
  • Goturun gidin bunu burdan, bos yer kaplio cirkin :D

    0|1
    0|0
  • Hic tipim degil.. zaten yakısıklı degil.

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı değil. Ayrıca tip için sevmiyoruz biz

    0|1
    0|0
  • Yakışıklı bulmadım

    0|0
    0|0
  • Her şey yakışıklılık değil.. önceliğim karakterli olsun birisi bence 😔

    1|0
    0|0
  • O kadar da matah degil

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı değil sadece kaslı

    0|1
    0|0
  • Bence yakışıklı değil ama tercih meselesi tabi ki 😊

    0|1
    0|0
  • Yakışıklılığa göre seviyorsan sen sevme

    0|0
    0|0
  • Kız bu kim 😄

    0|0
    0|0
  • Bu mu yakisikli 😕

    0|0
    0|0
  • sonra da kizlar egolu diyorlar sizin gibiler yüzünden.

    sen erkeklerin istedigi tarzda bir kiz misin ki?

    kaldi ki hersey dis görünüs degil. mesele kalptir. belli ki kalbin kararmis senin

    0|0
    0|0
    • 20gün

      Kapkara hemde, sanki siz allahin cirkiniyle evlenirmissiniz gibi konusma bana.

    • 20gün

      evlenirdim, gönüller bir olduktan sonra. kalbinin güzelligi, insanin yüzüne yansir merak etmeyin

  • Aynen :P

    0|0
    0|0
  • bu mu yakışıklı 😊 olmadıkları iyi olmuş

    0|1
    0|0
  • bunun oynadigi filmin adi nydi ya izlemistim sonundada baya etkilenmistim

    0|0
    0|0
  • Itici

    0|0
    0|0
  • Ohaaa 😍

    0|0
    0|0
  • Yani, haklısın 😤 😤

    0|0
    0|0
  • çok da yakışıklı değil valla. gerçekte daha yakışıklıları var ki Türkiye de.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...