OKULUN EN SEVİLEN ÇOCUĞUYLA ARAM BOZUK. BENİ DIŞLARLAR MI? NE YAPMALIYIM?

Hoşlanmadığım bir şaka yaptı ben de ona bunu yapmaması gerektiğini falan söyledim. O da cevap verdi. Ne olur yardım edin yanlız kalmaktan korkuyorum...


0|0
25

En İyi Kız Görüşü

  • İnna sabirin

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynısı başıma geldi. Okulun popi çocuğuyla benle alay etti diye kavga etmiştim sınra kötü olan ben oldum mk. Böyle adaletin mk

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • yalnızlık en güzel şey

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • O dediğin yalın kalmak olmasın sakın, yanlız nasıl kalır ki insan? Nasıl becerdin onu google bile tanımlayamaz o yanlız kalmayı, sen acilen okuldaki Türkçe öğretmeniyle görüş. :P

    0|0
    0|0
  • yazık valla sizin gibi insanlara

    0|0
    0|0
  • Salla.. sahte kalabaligin olcagina kaliteli yalnizligin olsun

    0|0
    0|0
  • Dışlasınlar boş ver, ben olsam o okulda bir dakika bile durmazdım o çocuğu da parası var diye seviyorlardır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...