En çok sormak istediğiniz soru nedir?

kime neyi sormak isterdiniz?


0|0
28

En İyi Kız Görüşü

  • Erkekler heyy ne bu sizde ka şar sevdasi

    0|0
    0|0
    • Yooo sevmem beni tanımıyorsun :))

    • Goruyoz. Hep o kasar bu kasar derler. Giderler bir kasara tutulurlar. Aslinda kasar ama guzel kz. Napim seviyom bilmem ne cok gordum ben. Bence pic seven kizlardan dha cok kasr seven erkekcikler var

    • Olabilir valla hiç birine bağlanmadım daha doğrusu hiç kimse olmadı

En İyi Erkek Görüşü

  • Sevgili @cнαтlαквєℓα , vatandaşlarımızın en çok sorduğu sorulardan birisi de o

    Buradan avrat olur mu, vallahi tekeri patlatmadıysa olabilir, ama velhasılı kelam birçoğu patlatmış. İçler acısı.

    Diğer soruyu alalım

    SORU: Hocam KizlarSoruyor. Com geleceğin sanal umumhanesi midir?

    Cevap: Şimdi bu konuda araştırmalarımız devam ediyor. Siteyi daha ziyade gece yarısı kerhaneye çeviren arkadaşlar sitenin konseptini kaydırmak üzereler. Tedbir alınmalı

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 7

  • Hocam horozdan kurban burdan avrat olur mu?
    Hocam kameralarımız sizde
    🎥🎥

    Arka kameradayız hocam

    @Yampirik

    0|0
    0|0
  • Bu kadar şerefsiz olmayı kimden oğrendin? Eski sevgilim. . .

    0|0
    0|0
  • Bu sorduğun soruyu xD

    0|0
    0|0
  • insanmıyız?

    0|0
    0|0
  • Tanrı'ya, ben kaçıncıyım?

    0|0
    0|0
  • Neden gayim ve diyabet hastasiyim lan?

    0|0
    0|0
  • Sevdiğim kıza sana sadece bir kez sarılabilir miyim diye sormak istiyorum, verecek olduğu cevap olumsuz olacak olsa da.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...