Babamdan para istemeye utanıyorum?

Devlet yurdunda kalıyorum. 265 buraya gidiyor. Aradı sordu işte ne kadar göndereyim diye bende 650 yeter dedim halbuki bir aylık harçlık 385 nasıl yetsin? Ne yapmalıyım çekinmeden söylemek için babama ya da? Durumumuz çok iyi değil.

Güncellemeler:
27gün 650 nin içinde yurt kirası da var bana kalan 385 oluyor.
25gün Güncel

0|0
7|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Sigaran yoksa yeter o para

    0|0
    0|0
    • 27gün

      Kötü alışkanlık yok bende ama okul masrafı çok bir de giyim ve ayakkabım yok

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      Sizi takip ettim bir şey yazacağım

    • 27gün

      Tamam

En İyi Kız Görüşü

  • Babandan cekinme anlat masraflarini o senin magdur olmani istemez

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • Babaniz size bakmak zorunda ihtiyaciniz olan parayi almaniz lazim. yoksa nereden bulacaksiniz , dilenecekmisiniz?

    1|0
    0|0
    • 27gün

      Doğru ama onu da düşünmeliyim. Fazla parası yok.

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      Iste yapacaksiniz insaallah. Allah yardimciniz olsun.

    • 27gün

      Teşekkür ederim sağolun

  • allah yardımcın olsun öncelikle her ne olursa olsun babana yalan söyleme olurmu, baban ne yapar ne eder o parayı bulur senin için. tutumlu olmaya çalış harcamalarına dikkat et hatta mümkünse yaz bir yere ki harcamalarını nasıl idare edebileceğini gör bir sonraki aya. burs başvuruları gönder sağa sola ki belediyelere mutlaka başvur, ufak tefek ek işler yapabilirsin stantlarda durarak broşür dağıtarak vs

    1|0
    0|0
    • 27gün

      Yaptım bütün başvuruları ama burs çıkmadı sadece devlet yurdu o da ocakta veriliyor

    • 27gün

      hangi şehirde okuyorsun? mutlaka çıkacaktır burs araştırmaya devam et belli bir dönemleri yok, ufak tefek part-time işler araştır haftasonları falan çalışabilirsin. ailenden saklama ama hiçbirşeyi ne olursa olsun, kızların en büyük hatası bu oluyor

  • Yurt hangi şehirde? İstanbul'da ise yetmeye bilir ama senin yaşantına da bağlı, lüks yaşamak falan mı istiyorsun?

    Yahu öğrenci gibi yaşayıp kefini çıkarsanıza şu öğrencilik zamanlarınızın...

    1|0
    0|0
    • 27gün

      Antalya da

    • 27gün

      E tamam işte, çok pahalı değil, sen de öğrencisin. Lüks yaşamadığın sürece kıt kanaat geçinirsin. Eğer daha fazla para istiyorsan yarım gün kafede falan çalış, ben öğrenciyken öyle yapmıştım.

  • Aynı durum bende de var. Bir an evvel ekonomik özgürlüğüme kavuşmak istiyorum.

    1|0
    0|0
  • Ben sadece bursla geçiniyordum 180 burs alıyordum sonra 200 oldu babam sadece 300 tl yurt parasını gönderiyordu devlet çıkmamıstı özelde kalmıstım

    1|0
    0|0
    • 27gün

      Hmm ama kızların ihtiyacı çok daha fazla çıkıyor

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      Bitince istersin yani bari o parayla 20 gün idare et sonra bir r200 istersin ne diyim yani

    • 27gün

      Erken isteyemem onun da yok ki

  • Para isteme giderlerini söyle o anlar..

    1|0
    0|0
    • 27gün

      Valla inşallah 700 falan gönderir.

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      Sağolun cok teşekkür ederim

    • 27gün

      Önemli değil garanti vermiyorum ama elimden geleni yaparım..

  • part time çalış sendr

    1|0
    0|0
  • Zengin sevgili bul :D

    1|0
    0|0
  • 1 aya 400 lira neyine yetmiyor, ben 1 aya 200 lira harcamam bile

    0|0
    0|0
    • 27gün

      Üni de gidiyor

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      Olsun, idareli kullanmayı öğrenirsrn gelecekte paranın değerini bilirsin,

    • 27gün

      1 hafta aç kaldım biliyorum değerini ama uslanmıyorum

  • 650 yeter demissin 650 yetmıyorsa oha.

    0|0
    0|0
    • 27gün

      650 nin içinde yurt kirası da var bana kalan 385

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      Bizimki 10 günlük 25 lira

    • 27gün

      ee tamam aylık 75 tlde yemege gitti diyelim sana kaldı 315 yetmıcekmı yanı gunluk 10 tl harclik harcama yapcagın yerde yok okulunu oku idare et :d

  • İdare etmeye bak artık soylesen adam borç yapıp yollayacak.

    0|0
    0|0
  • Işin zor Allah yardımcınız olsun

    0|0
    0|0
  • Buna da şükret derdin okumaksa yeter bende zor kıt kanaat okudum zamanın da ailemin durumu iyi olsa da çünkü yük değil destek olmak mesele

    0|0
    0|0
  • 500 iste sende ortayı bul. ben bile çekinirdim baktımki olacağı yok şu kadar gönder diyordum :D

    0|0
    0|0
  • Keşke İl Dışı Yazmasaydın

    0|0
    0|0
  • 385 neyine yetmiyor ya anlamadım

    0|0
    0|0
  • bende babandan para istemeye utanıyorum.

    0|0
    0|0
  • acik acik kendin söyle

    0|0
    0|0
  • kiz seni gidi dalaksiz wer hesap numarani yarin atarim bu arada hangi uni

    0|0
    0|0
  • ne yapıyon o kadar parayı

    0|0
    0|0
  • Devlet Yurdu 265tl Degilki

    0|0
    0|0
    • 27gün

      Yeni yapı oldugu için fiyatı bu

  • Ek iş istersen yardımcı olurum

    0|0
    0|0
  • Sigara içmiyosan , yemeğide dışarıda değil yemekhanede yersen yeter 😊

    0|0
    0|0
    • 27gün

      İnşallah yeter

    • 27gün

      Sigaram ta da zararlı alışkanlığım yok

  • Benim zamanımda devlet 160 lira veriyordu aylık. Biz o parayla okuduk

    0|0
    0|0
    • 27gün

      Devletten burs almıyorum

    • 27gün

      Biz alıyordukta ne oluyordu? 160 lira veriyordu devlet o parayla geciniyorduk

  • Yurda 265 mi veriyorsun her ay?

    0|0
    0|0
    • 27gün

      Evet

    • Hepsini Göster
    • 25gün

      Sıkma canını minik.
      Bu da geçer elbet...

    • 25gün

      İnşallah

Kızlar Ne Diyor 6

  • Aman baban degilmi utanma benimki bitince cildiriyorum napayim ac mi kalayim banklardami yatayim

    1|0
    1|1
  • Oncelikle ben olsam diye baslayayim ki durumunuzu pek bilmeden konusmus olmayayim.

    Gerekirse kendime harcamaz yetirirdim bir sekilde.

    Tekrar soyleyeyim kendim icin soyledim.

    0|0
    0|0
  • işe gir

    0|0
    0|0
  • Git çalış evladım.

    0|0
    0|0
  • Aslinda 385 lira harclik icin iyi bence sen kyk almiyo musun? Ama her ne olursa olsun o senin baban cekinme

    1|0
    0|0
    • 27gün

      Burs kredi daha çıkmadı

    • 27gün

      Ocakta cikar az kaldi. Yetmiyosa simdilik iste ocaktan itibaren zaten paran olcak

    • 27gün

      Evet doğru

  • kardeşim 400 alıyor burs bununla hem yurda veriyor hem harçlık hem ders alıyor ayrıca kendni geliştirmek için var sen düşün

    0|0
    0|0
Yükleniyor...