Uyumama Nedeniniz Ne? Ve Ne Yapıyorsunuz?

Valla ben kendimkini bilmiyorum. Uyuyasım yok sebepsiz. 😂 Sınıfın grubundan dedikodu yapıyorlar ona bakıyorum ben. Birde ders çalışmaya çalışıyorum 😂
Uyumama Nedeniniz Ne? Ve Ne Yapıyorsunuz?


0|0
9|24

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • bak dersten onemlı hıcbırsey yok senin yasına göre. sen ders calıs calıs hep valla bak. dersten başka sey dusunme

    1|0
    0|0
  • kolay gelsin bir zamanlar biz de böyleydik.

    1|0
    0|0
  • sebepsiz

    1|0
    0|0
  • Uyku vaktim degil daha

    1|0
    0|0
  • Başım çatlıyor edi ya

    1|0
    0|0
  • Al benden de o kadar ks de takilioyom lan

    1|0
    0|0
  • Hic uykum yok

    1|0
    0|0
  • Canım istemiyoo

    1|0
    0|0
  • Nedensiz

    1|0
    0|0
  • uykularımı haram edenler var

    2|0
    0|0
  • Genciz belki aşığız, belki de dertli.

    1|0
    0|0
  • tuvaletteyim Şu an sıcıyorum bitince uyucam😃

    1|0
    0|0
  • Makale yazıyorum

    1|0
    0|0
  • uykum yok enerjik duruyoruz bakalım ne olacak halimiz :D

    1|0
    0|0
  • ders çalışanları denetliyrm :D

    1|0
    0|0
  • Kizlarla mesajlasiyom yapamadiklarni sor sayisalsa yardmci olurm

    1|0
    0|0
  • film izledim

    1|0
    0|0
  • nedeni yok gecelerin şairi olmaya karar verdik

    1|0
    0|0
  • Aferin çalış çalış:)

    1|0
    0|0
  • daha çok erken gece yeni başlıyor

    1|0
    0|0
  • Uykum yok

    0|0
    0|0
  • Ben 31 cekiyorum offfffghh

    0|0
    1|0
    • 24gün

      Ulan kazık kadar adamsın. Yaşın 30 u geçmiş. Bu iğrençliği 18 yaşında kızlar var söylemek zorunda değilsin. Pis mahlukat senin gibileri skp bırakacaklar anca öyle sogursun. Srfsz herif

  • Seks 2. Postaya geçiyorum

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 9

Yükleniyor...