Her seyin mukemmel olmasini istemekten nsil vazgecebilirim?

Her sey drt dortluk olsun istiyorum. Surekli mutlu olmk falan filan. Tam hersey dzelcek drkn bu hafta cok agir olaylar yasadim. Yasiyorum. Siginacagim bir dostum bile yok. kafam cok karisik. kimseyle anlasamiyorum. guvenemiyorum artik buda bni ictn ice parcaliyo Bilmiyorum...


0|0
36

En İyi Erkek Görüşü

  • ben çok yaşadım bunu yaşıyorum bir el uzatan bile olmadı tek başıma kaldım zaten böyleydim ama önceden güçlüydüm ama şimdi yoruldum bıktım derdimi anlatacak kadar bile kimsem yok yaşamak istemiyorum.

    0|0
    0|0
    • bn derdimi kimseye anltmm asla ama zrla soruyolar. biliyorum hicbisey degismiyecek cozum blmuyacaklar ama srf dedikodu olsn diye sruyolar. snra unutuluyosun. konu malzesi olyosun. kimsenin bir dostu yok tek bisey istemistim bni tamamiyla anlayan biri ama yok...

    • Hepsini Göster
    • nick ini söyle ordan yazıcam

    • syleyemem

En İyi Kız Görüşü

  • Böyle hayaller kurarsan daha cook üzülürsün

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Zor, mükemmeliyetcilikten caymak zor

    0|0
    0|0
  • Herseyin mukemmel olmasni istersen mukemmel. bir yalnızlık yasarsin

    0|0
    0|0
  • delir

    0|0
    0|0
  • Psikologa git

    0|0
    0|0
    • psikologlar bnce ikiyuzlu rolleri iyi kavriyolar grck dsncelerini anltmiyolar Bna hasta muamelesi ypyolar cekemem

    • Belkide hastasindir

  • buyur ben varım anlatabilirsin dinlerim yardımcı olurum :D

    0|0
    0|0
    • sende knxi derdindesin sinirli bir sabrin var 2-3 dkk dinle sbrin hmn tukenir Biliyorum kimze kimsenin derdini ckmz Herkes ynlzdr. Mukemmel olmktn ote sdce ruh ikizimi istemisdim. oda yok

    • Hepsini Göster
    • onyargilarim hp dgru ckiyo ama bn bu gune kdr bir mntkla bna iyi dvranan birini grmedim hep cikar icin

    • ben burda adam gibi söyledim neyin peşinde olabilirimki

Kızlar Ne Diyor 2

  • ay bndede var o

    0|0
    0|0
  • bence bir psikolog yardımı almalısın

    0|0
    0|0
    • psikologlardan nefret ediyorum. sana olmuyolar dertleri para bn birine musteri olarak derdimi anlatamam. karsimdaki hkkimda kotu dusuncelere sahip ama srf para alck diye iki yuzluluk ediyo tahammul edemen

    • orası öyle.. yani ama başka çare yok... ya da bir yaşam koçuyla konuşmalısın..

Yükleniyor...