Otobüs yolculukları?

Otobüs yolculuklarında geçen anılarınız var mi?

Size otobüs yolculukları hakkinda ne düşünüyorsunuz?

  • İyi, çok anım var...
    31%(5)35%(9)Oy Ver40%(4)
  • Kötü, rezalet anılarım var...
    69%(11)65%(17)Oy Ver60%(6)
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sevmiyorum otobüs yolculuğunu araba tercihim

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 8

  • hızlı tren de sayılır mı? sayılırsa evet çok var

    0|2
    0|0
    • Hadi tamam senin icin saydim.

  • bayram dönüşü doğudan bir firmadan yer bulabildim. arkamda bir adam tek oturuyordu. kürtçe sanirim telefonda konuşuyordu. bir ara soluma dondum bir de ne goreyim adam corap falan çikarmis ayagini benim oturdugum iki koltugun arasina koymus. herifteki rahata bak😃 hostu cagirip uyartmıştım sonra😃

    0|1
    0|0
  • uçakta kendi yerim yerine başka bir adamın yerine oturmuşum baya laf etti ben de beyfendi zaten kanattan bir yer gözükmüyor dedim orda oturmaya devam ettim sonra yanıma yani benim asıl yerime oturdu biraz zaman geçti acayip bir ses çıktı ama nasıl korktum anlatamam meğer adam esniyormuş adama biraz sessiz esnerseniz sevinirim demiştim adam bana hem yerimde oturuyorsun hem laf soyluyorsun bence susmalisin demişti doğal olarak ben de susmuştum öyle işte

    0|1
    0|0
    • Kanatsiz melek seni...

    • Bende ilk ucaga arkadaslarla bindigimde. otobuse cevirmistik yanlarina gidip sohbet ediodum hostesler ama beyfendi boylede olmuyor ki. biz neciyiz dedi. Bende Peki hanimefendi birazdan yaniniza geliyorum sizinle de sohbet edicem dedim kafami cevirdim. Millet bir basladi gulmeye... Oyle bir anim vardi benimde.

  • Çok kötü ya boynun tutuluyor uyuyamıyorsun rezalet birşey. Az daha fazla ver uçakla git daha iyi

    0|1
    0|0
  • rezalet anim aklima geldi aksekinin ucurum yollarinda sofor para sayiyordu

    0|1
    0|0
    • Dustum dusucem korkusu dimi yasadigin...

    • Hepsini Göster
    • Yani birde ben bir hafta once rampa yolda panik olup ayagimj kirmistim alcidaydi dusunsene :) :)

    • Hadi ya seninde basina ne isler gelmis. Kiyamam sana.

  • Nefret ediyorum

    0|1
    0|0
  • Şehirler arası otobüste aracın bozulması mı diyim arkadan horlayan adamı mı diyim çocuk ağlamarını mı diyim arkada susmadan konusan insanlarımı diyim otobüste bir türlü rahat edemeyip koltuk yüzünden boynumun ağrıması nedeniyle bölük pörçük uykularımı mı diyim mide bulantılarımı mı diyim hee ne diyim ben daha :D

    0|1
    0|0
    • ah kizim ne yaraliymissin sen kiyamam sana...

    • Hepsini Göster
    • Aynen ama klima var Allah'tan gerçi klima olsa ne fayda yolculuğumun içine eden çok sıcaklık orda kalsın :D

    • Hahahah.

  • bir keresinde kuraklıktan dinlediğim bir Şarkıya kaptırıp kendimi söylemeye başlamıştım bütün otobüs beni duydu :)

    0|1
    0|0
    • Kurakliktan sarkiya kapilmak sicak basina mi gecti :))

Erkekler Ne Diyor 4

  • On numara insanlar tanıdım

    0|1
    0|0
  • hep kizlari taciz ettim :)

    0|1
    0|0
    • Seni haci dedene ispikliycem !!!

    • Hepsini Göster
    • a cikca m ertce k orkusuzca bir yorum yaptim yani ya ;)

    • Evet Samimiyetini bildigim icin. En iyi erkek gorusu simdiden senin...

  • kusmalar. altına yapanlar. Vs vs.

    0|1
    0|0
    • Ohoooo cocuk sesleri Fortcular dimi ama...

    • otobüs yolculuğuna hayır bak gene aklıma geldi

    • Hahahah tamam otobusle gitmaaaaa

  • Yanındaki amcanın senfoni yapması😵😖

    0|1
    0|0
Yükleniyor...