Psikoloğa gitmek utanç verici bir şey midir sizce?

Toplumumuzda psikoloğa gidenlere "deli" damgası vurulması sizce de yanlış bir şey değil mi?


0|0
22|34

Erkekler Ne Diyor 34

  • Hehehe, onunla o ayrı şeyler işte... :D Aradaki fark başka. Gerçekten hastalık varsa akılda, onun kendi bilinci yaptıramaz bunu, anlamaz. Birisi götürür o kişiyi. Ama genel hayatla ilgili bir sürü derdin vardır, çözemezsin. Ya da kişisel kendini beğenmeme, özgüven sorunu gibi şeyler yaşarsın. Çözmek için de bir uzmana gidersin, bu başkadır. Bakma, toplum da çok cahil var...

    1|0
    0|0
  • Psikolojik sorunların var sanırım. Hem psikoloğa gitmek neden kötü bir şey olsun. Dişin ağrıdığında dişçiye gitmek normalken bu niye kötü olsun. Eleştirilere bakma her insanın bir sıkıntısı ve karakter yapısı var. İhtiyacın varsa elbette gideceksin. Hem şu toplumda utanılması gereken o kadar çok şey varken bundan utanmak anlamsız. Geçmiş olsun

    1|0
    0|0
  • Tam tersi psikologlar insanları yönlendirme ve daha iyi fikir sahibi yapabilme işine yarar ama toplum baskısı yüzünden psikoloğa gitmeyip sağlıklarından olanlar bile var...

    1|1
    0|0
  • Gidilir ya bakma milletin dediğine

    1|0
    0|0
  • yook lan çok doğru bir şey zaten o deli damgası vuruluyor diye kimse gitmeye gitmeye ülkeede herkes deli oldu bak çık sokağa normal adam bulamazsın

    1|0
    0|0
  • Daha neler sorun varsa büyük bir olay değil gidip bunu bir doktora anlatır ve büyümeden rahatsızlığı bitirirsin, daha kötüye gidip kendine zarar vermesini mi isterdiniz

    1|0
    0|0
  • ben gitmem sahsen. bana huzurumu kildigim namaz veriyor çok sükür
    derdimi de dermanini bulamayacak olan birine degil, dermanini verebilecek olan Rabbimden dilerim.

    1|1
    0|0
  • Yo gidersin sıkıntı yok. Cahil insanlar öyle damga vurur. Olmayanlar için öyle birşey yok. :D Saçmalık.

    1|0
    0|0
  • utanç bir durum yok

    1|0
    0|0
  • o cahillik..
    ben gidiyorum ve deli değilim..

    1|0
    0|0
  • Tabikide yanlış o yüzden baya bir gerideyiz günümüzde herkes gidebilir tedavi görebilir bu normal bir şey her ruhsal çöküm delilik olamaz ve sınıflandırılamaz en güzeli başkalarının ne düşündüğüne bakmamak

    1|0
    0|0
  • hayir

    1|0
    0|0
  • Hayır tabiki

    1|0
    0|0
  • Bende öyle düşünüyordum emin ol, kaldı ki bir insanın en iyi doktorunun kendisi olduğunu savunanlardanım ama gittim. Farklı bakış açıların olduğunu gösterdi...

    1|0
    0|0
  • Hayir. Aksine kendi sagligin icin guzel bir adim. Bu dunyada sen kendin icin yasamalisin. Toplumun seni yonlendirmesine asla izin vermemelisin

    1|0
    0|0
  • bence değil. ama ben gidicek olsaydım kimse bilmezdi. ailem bile bilmezdi

    1|0
    0|0
    • 25gün

      ne bileyim insanlar ne düşünür. mesela normalde biriyle kavga etsem bişey demezler ama psikoloğa gitsem zaten manyak o falan derler bence kimsenin haberi olmsın

  • Agzi Olan Konusuyor Ne bekliyorsun ki bizim milletten?

    1|0
    0|0
  • Evet psikoloğa gittiğini birine söylersen herkes uzak durur senden

    1|0
    0|0
  • Sağlık konularının utanılacak bir tarafi olmadığını düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • utanç verici birşey değil

    1|0
    0|0
  • bencede yanlis annemle babami ben kucuk yasta kaybettim ve psikologa gidiyordum yani bana az deli diyen olmadi cunku kimse durumumu bilmiyodu

    1|0
    0|0
  • Hayır, takma onlara

    1|0
    0|0
  • Evet ;) Bence Öyle

    1|0
    1|0
  • Yıl 2016 biz hala neredeyiz

    1|0
    0|0
  • Hayır be

    1|0
    0|0
  • hayır değil

    1|0
    0|0
  • Neden ytanc versın gitmeyen yok ki

    1|0
    0|0
  • Değildir

    1|0
    0|0
  • Hayır değil

    1|0
    0|0
  • utanç verici değil ama bazı psikologlar varki herşeyi ben biliyorum edası ile *mcık *mcık konuşup insanın siniri bozuyolar. tamamı değil bazı psikologlar dedim. özgüven ile ukalalığı karıştırmamak gereken hassas bir meslek bence psikologluk.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 22

  • değildir

    1|0
    0|0
  • bunu o hale getiren toplum.. Ki bence toplumca bir psikoloğa ihtiyacımız var bence.. Hastalıklar sadece bedenen olan şeyler değil.. Bazen bizi gerçekten anlayan ve dinleyen insanlara ihtiyacımız oluyor teknik anlamda çözüm arayan bu da öyle bişey.. Damgalamamak gerek başka türlü..

    1|0
    0|0
  • Saçmalama istersen toplumumuz cahil olduğu için deli demeleri normal, yok öyle birşey, psikoloğa herkes gidebilir herkese lazım çünkü hayat sıkıntılı bir hayat ve başa çıkabilip sorunlarımız karşısında öneri almakiçin gitmemiz çok normal. Ben 8 yıldır sürekli gidiyorum ne var bunda.

    1|0
    0|0
  • Bence çözemeyeceğimiz sorunlarımız var ise gitmemek utanç verici olur

    1|0
    0|0
  • yanlış tabiki. bu kafadaki toplumdan ne anlamasını bekliyorsun

    1|1
    0|0
  • Her insanin psikolojik sorunu vardir ama kimisinin sorunu kendi atlatacak kadar ufaktir kimininki yardima ihtiyac duyacak kadar agir olabilir. Psikologa gittigini saklamak yerine utanmadan soyleyebilen insan bence aşmış bir insandir ve cooldur

    1|0
    0|0
  • Hangi çağda yaşıyoruz ya. Ne utancı? Ne delisi?

    1|0
    0|0
  • Toplumumuzda yanlış olan o kadar genelleme var ki.. Bu en basiti belki de.
    Hiç de utanç verici bir şey değil. İnsan kendisini biliyorsa ve bazı şeyleri tek başına çözemeyeceğine inanıp yardım alıyorsa bu onun deli değil aslında çok akıllı sorumluluk sahibi olduğunu gösterir diye düşünüyorum ben.

    1|0
    0|0
  • neden öyle olsun bugün herkesin sıkıntısı mevcut kendine göre hayat şartları zor kimse kimsenin tavırını çekmiyor iki kelam sohbet edicek kişileri bulamayabiliyor insan bence herkesin psikoloja gitmesi paylaşması gerek..

    1|0
    0|0
  • Değildir

    1|0
    0|0
  • Utanc verici değil ama gel gör ki topluma bunu aşılayamıyoruz.

    1|0
    0|0
  • Hayır değilmsırf stres atmak için bile gidilir.

    1|0
    0|0
  • Yoo gitmişliğim var

    1|0
    0|0
  • Utanç verici değildir senin sağlığın için gitmelisin

    1|0
    0|0
  • Bence ayrıcalıktır :s

    1|0
    0|0
  • O toplumun ya

    1|0
    0|0
  • hayir

    1|0
    0|0
  • Hayır tabi ki.

    1|0
    0|0
  • Gittim hiçte utanmıyorum. bunaltanlar utansın 😄

    1|0
    0|0
  • yanlis tabi oraya fazla zekiler giddiyor

    0|0
    0|0
  • Tabiki degil insanlar artik terapi rahatlamak icin gidiyorlar

    1|0
    0|0
  • Yanlış kesinlikle. Kime güvenelim de derdimizi açalım. Şahsen ben kimseye anlatamıyorum anlatsam da gizli kalmıyor ya da karsımdaki bana inanmıyor. Yeri geliyor sahte bir nick ile internette tanımadığım insanlara akıtıyorum içimdeki tüm zehri. bu konuya gelicek olursak psikologa gitmek utanilmaması gereken bir durum. Benim elimde imkanım olsa hiç durmam

    1|0
    0|0
Yükleniyor...