Hiç Uzun Eşek Oynadınız mı?


Uzun Eşek oynarken eşşeğin beli kırılıyor mu :D

Güncellemeler:
Sorularıma nedense az görüş geliyor :/

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben az oynadım. Genelde seyirci oluyodum. Sınıfta erkekler oynardı kızları arkama alırdım. Koşup gelen olduğunda oooooo derdik kızlarla zıplayım oturuncada güüüüm derdik

    0|0
    0|0
    • atlayınca eşşekğin canı canı yanmıyor mudur sence

    • Yok ya o kadar şey olmuyo. Ama o zamanlar ilk okul zamanları çocuktuk tabi ben 35 kiloyum sınıfın en zayıf erkeği diğerlerinin araısna 70 kiloluk dombili var atlasa üstüme giderim diğer dünyaya :)

Erkekler Ne Diyor 21

  • Çok.

    0|0
    0|0
  • okul zamanını es geçtim en çok oynadığım yer askerlikti... Hafta sonları çarşı izni iptal olunca insanın can sıkıntısından yapacak bir şeyi kalmıyordu...

    0|0
    0|0
  • o degılde yastığın çok canı yanıyor bı kaç defa olmustum gelen yuklenıyor gelen yuklenıyor cok baskı hıssetmıstım hıssızlesmıstı

    0|0
    0|0
  • Dershanede sınıfta oynuyorlardı bir kere, duvar alçıpanmış, çocuk zıpladı kafa duvarın içine girdi 😂

    0|0
    0|0
    • eşşeğin canı yanmıyor mu peki?

    • Niye yansın, en son yıkılırken boğulma faslı var orası sıkıntı 😂
      Bide pantolon arkadan karpuz gibi yırtılıyor tek sorun bunlardı...

  • böyle salakça projelerde yer almadım hiç

    0|0
    0|0
  • oynamayan erkek yoktur

    0|0
    0|0
  • orta okulda lise de cok oynadık

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Pantolonun yırtılma riski çok yüksek oluyor. :d

    0|0
    0|0
  • Oynadim

    0|0
    0|0
  • hiç oynamadım muhtemelen birşey olmaz

    0|0
    0|0
  • evet cokk

    0|0
    0|0
  • evet terzi ile okul arası mekik döşemiştim

    0|0
    0|0
  • azmı pantolon yırttım uzun eşşek uğruna :)

    0|0
    0|0
  • oynamaz mıyım çok oynadım

    0|0
    0|0
  • Oynadık

    0|0
    0|0
  • Oynadım

    0|0
    0|0
  • ilerde skat kalır. d

    0|0
    0|0
  • Kirilmiyo da bazwn bizim toplar patliya biliyo

    0|0
    0|0
    • nasıl yani

    • Iki tane top var ya her erkekte ya zipladigimiz zamannn diyorum patliyabiliyolar 😀😀

  • Çok oynadim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 4

  • oynamadim turkiyeye tatile gittigimizde oynuyorlardi.. ama beni aralarina almazlardi git gavurcu sen ne anlarsin diye :D cok zevkli duruyordu oysa :D

    0|0
    0|0
  • Kezolar oynar 😄

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • birdirbir oynadim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...