Çok yalnızım ne yapıcam?

doğru düzgün 1 tane arkadaşım var çok mutsuzum ne yapmalıyım


0|2
5|19

Erkekler Ne Diyor 19

  • buradan bir kaç hemcinsinle arkadaş olabilirsin. Sonra durumu telefona dökebilirsin. Yakın çevrende olanlarla görüşebilirsin. Herkes elinde android telefonla mal mal sağına soluna bakmadan hayattan bir haber yürüdüğü için yarenlerini dostlarını da bu mecralardan bulabilirsin. Eğer çevrende varlar ise sosyal aktiviteler yaparak reel arkadaşlığı çoğaltabilirsin. Örneğin 5 çayı gibi Tiyatro, Sinema gibi. Dışarda bir şeyler yemek gibi. Erkeklerin dedikodusunu yapıp eleştirmek gibi. Doğanızın gereklerini yapabilirsiniz.

    0|0
    0|0
    • 27gün

      olmuyo işte

    • 27gün

      O zaman girişken olmalısın. Bayanlar için bir yerde sıra beklerken bile arkadaşlık kurmak mümkün. İki bayan kolay kolay sessizce yanyana duramaz. İçten ve samimi oldukları için sohbete başlarlar. Sen de biraz girişken olmayı denemelisin. Yaşın da erken daha. İleride çok fazla sosyal çevren olacak ve belki de bunalacaksın. Bunu psikolojik bir takıntı haline getirme bence. Az rahat ol. Su akar yolunu bulur.

  • Yapmacik olmasında 1 tane olsun insanlar kendi yolunu çiziyor hep uğraşlar edindikce cevrende olur zamanla

    0|0
    0|0
  • hiç düşündün mü sorunun nerde olduğunu...

    0|0
    0|0
  • kurs sosyal aktivite?

    0|0
    0|0
    • 27gün

      katılıyorum bulabildiğime

  • Sanal arkadas bul sende 😀

    0|0
    0|0
  • Buradan konuşabilcegin kkimse yok mu

    0|0
    0|0
  • kendini kasma ortamlara gir çekingen olma

    0|0
    0|0
    • 27gün

      yapamıyorum

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      anladım. o kişiler sana göre değildir kafa yapınız, zevkleriniz olsun falan. doğru arkadaşı bulduğunda çabalamana bile gerek yok aslında kanınız birbirinizi çekiyor :D bana hep öyle oldu sana da olur umarım en yakın zamanda

    • 27gün

      inşallah 😔

  • bende geleyim 3 kişi oluruz işte.

    0|0
    0|0
  • Bulursun Yaa

    0|0
    0|0
  • Sanal takil

    0|0
    0|0
    • 27gün

      bana göre değil

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      yok yüzyüze görüşebileceğim yakınımda olan biri olsun istiyorum

    • 27gün

      inş. olur onun için de kendini ve yakın cevreni sorgula

  • napcan

    0|0
    0|0
  • Arkadaş olabiliriz

    0|0
    0|0
  • Bulursun kafa dengi biri

    0|0
    0|0
  • Burası dolu

    0|0
    0|0
  • Rahat davran insanlar ile samimi ol

    0|0
    0|0
  • üzüldüğün şeye bak. benim hiç yok.

    0|0
    0|0
  • Bilgisayar oyunlarına takıl

    0|0
    0|0
    • 27gün

      bilgisayarla aram yok sevmem

  • yeni arkadaş edineceksin kanki çok basit eskilere de bir mesaj atabilirsin mesela

    0|0
    0|0
  • hmm seni anlayan dinleyen birini bulman lazım
    çok dolusun sen

    0|0
    0|0
    • 27gün

      bulamıyorum işte

    • Hepsini Göster
    • 27gün

      bu şekilde zor o yüzden

    • 27gün

      hmm

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...