Zor durumsa kalsaniz insanlardan yardm istermisiniz?

Yoksa utanirmisiniz yardm istemeye ya da yapmiyacaklarini mi dusunursunuz,


0|0
207

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 19

  • isterim

    0|0
    0|0
  • bakin arkadashlar bu hayatta yuzsuz ve gurursuz olmanin anlami yok! annenizden bashka hich kimseden yardim istiyemez olduk. bu millet nasil bir millet bilmiyorum ama onu anlayin ki hich kimse sizin derdinize ortak olmaz, olamaz. chok nadir arkadashlar vardir oyle olan ama pek rastlayan yok. bence yardim istemeyin.

    0|0
    0|0
  • Çok zorda kalmadıkça kimseciklerden bir şey istemem. Hiç huyum değil.

    0|0
    0|0
  • isterim ama bundan sonra istememeye karar verdim

    0|0
    0|0
  • zor durumda kalınca yardım istiyorum tabi ki insan her şeyi tek başına yapamaz bu hayatta. Ama oyle gidip her şey için yardım istemem.

    0|0
    0|0
    • Hersey icn degil bazi seyler icn

    • Hepsini Göster
    • insan eşeğini sağlam kazığa baglayip öyle dua etmeli ama.

    • Dogru tabi ona gore hareket etmeli

  • Genelde minnet etmem

    0|0
    0|0
  • Genelde kendim çözmeye çalışırım ama yardım isteyeceğim zamanda isterim çekinmem :d

    0|0
    0|0
  • Zor durumda kaldığım konuya bağlı yardım isteyip istememek

    0|0
    0|0
  • isterim ama almamayi tercih ederim kendi imkanlarimla cözmek isterim

    0|0
    0|0
  • ölüyorum yardım edin desem kimse dönüp bakmaz pehhh

    0|0
    0|0
  • isterim

    0|0
    0|0
  • mecbur kalırsam isterim ama genelde kendi islerimi kendim yapmayı severim

    0|0
    0|0
  • Dostlarımdan evet ailemden ilk

    0|0
    0|0
  • İstemem

    0|0
    0|0
  • isterim

    0|0
    0|0
  • İsterim. Düşmez kalkmaz sadece Allah'tır sonuçta..

    0|0
    0|0
  • yardım isterdim yardım istemek kötü birşey değil ki

    0|0
    0|0
  • Yardım etmiycekleri için istememek en mantıklısı 🙈😞

    0|0
    0|0
  • Valla bir ara akbilim yoktu dedim insanlık olmemistir belki biri otobüste akbil basar yok abi parasını vercem dedim bir allahın kulu akbil basmadi ne ara böyle olduk biz...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • ben hep tek kaldım tek ayakta durdum ailem bile yardım etmedi çoğu zaman o yüzden kolay kolay yardım istemem çarım elimi dua mı ederim yardımı verecekse Allah verir vermezse de sabretmem gerekiyodur imtihanımdır derim beklerim hee çok aşırı zorlanırsam mesela sadece taktiğini ya da yolunu yöntemini öğrenmek için bir soro sorarım basit olarak o yoldan devam ederim çok şükür o kadar da zora düşmedim yani ;) :D :D ve bu konu utanılacak ya da yapmazlar diyeceğin bir konu değil yani yardım lazımsa istersin ama ben kolay kolay istemem kendi işimi kendim görmekten yanayım ;) :D

    0|0
    0|0
  • Allah'tan başka kimseden yardım istemem.

    0|0
    0|0
  • o anki haleti ruhiyeme ve o zor durumuma bağlı

    0|0
    0|0
  • Kimseye ihtiyacım yok tek başıma savaşır erkek gibi ölürüm :)

    0|0
    0|0
  • İsteyemem

    0|0
    0|0
  • Düşmez kalkmaz bir allahtır.
    İsterim tabiki. Ama son raddeye kadar istemem.

    0|0
    0|0
  • çok zor durumda kalmam lazım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...