Çocukluğunuzu dolu dizgin yaşadınız mı?

Çocuğunuzu dolu dizgin yaşadınız mı?


0|0
23|41

En İyi Kız Görüşü

  • Evet güzel bir çocukluk gecirdim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 41

  • Gece Kapşonluyu Takıp Kulaklık Ve Müzikle Gezmek Gibisi Yoktu Be

    0|0
    0|0
  • Eh işte

    0|0
    0|0
  • yaşamadım

    0|0
    0|0
  • Yaşamadım

    0|0
    0|0
  • mütemadiyen

    0|0
    0|0
  • güççükkende birşey yaşamadım herzaman kaleciydim mesela okulda sınıfın en gerizekalısı ama şimdi herşey değişti çoğunun ayda kazandığını günde harcıyorum bok gibi param var

    0|0
    0|0
  • harika bir anneanne kocaman bir bahçe, harika masum insanlar, doya doya yaşadım tabi ki

    0|0
    0|0
  • yasayamadim

    0|0
    0|0
  • Yaşadım ^^

    0|0
    0|0
  • tabi

    0|0
    0|0
  • Tam olarak değil

    0|0
    0|0
  • bilmem belki yaşamışımdır

    0|0
    0|0
  • kısmen

    0|0
    0|0
  • Evet yaşadım

    0|0
    0|0
  • hayır gozumu actımkkı calışıyorum

    0|0
    0|0
  • Dolu Dizgin Tam Benim Terimim.

    0|0
    0|0
  • Malesef yaşayamadım.

    0|0
    0|0
  • Kanka benim cocuklugum çok tuhaf geçti ya

    0|0
    0|0
  • kısmen

    0|0
    0|0
  • tam gaz yaşadım harbiden

    0|0
    0|0
  • 90 ların çocukluğunu yaşadım diyebilirim. Hep dışarıdaydım 😄

    0|0
    0|0
  • Yaşadım

    0|0
    0|0
  • Kendimce evet

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle ever simdiki cocuklar mal saklambac 9 tas istiop hangi cocuk oynuyor simdi anca eline tablet versinler

    0|0
    0|0
  • dibine vurduk çocukluğun :)

    0|0
    0|0
  • Nope

    0|0
    0|0
  • Yok be kardeşim evde hapis gibiydm televizyon yasak dışarı yasak küçük bir hatada bunlar oluyodu

    1|0
    0|0
  • Oldukça hareketliydi.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Evet yaşadım

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 22

  • Pek değil

    0|0
    0|0
  • hemen hemen her cocuk gibi HAYIR 😕

    0|0
    0|0
  • Olgun bir çocukluk geçirdim

    0|0
    0|0
  • Sarhoştum hatırlamıyorum

    0|0
    0|0
  • En azından yerden yüksek-körebe-sek sek oynayacak kadar yaşıdım :D

    0|0
    0|0
  • Yaşadım

    0|0
    0|0
  • Ne bilim okula gittim geldim işte

    0|0
    0|0
  • 9 yaşındayken 20 yaşındaki insanın bile katlanamıcağı şeyler yaşayınca pekte parlak olmuyo insanın çocukluğu

    0|0
    0|0
  • Yaşadım

    0|0
    0|0
  • evet yaşadım 70 ler oyunlarımızı ekran arkalarından değil sokakta oynardık

    0|0
    0|0
  • ben yasadim

    0|0
    0|0
  • Eh işte

    0|0
    0|0
  • Hayır pek iyi cocukluk gecirmedim malesef

    0|0
    0|0
  • Sadece yaz tatillerinde. 😀

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Yani çok sayılmaz

    0|0
    0|0
  • çektim bacı hala cekiom genede sukur

    0|0
    0|0
  • Ooo hemde nasıl.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Yasayamadik :)

    0|0
    0|0
  • Evett😊

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
Yükleniyor...