Starbuckstan kahve alınca neden size herkes zengin ya da salak gözü ile bakıyor?

Ne zaman alsam ya hava için alıyorsun derler ya saçma saçma konuşurlar tadını seviyorum alt tarafı 10 tl ya 10 tl ile kim zengin ya da fakir olmuş yıkın artık şu tabularınızı.


0|1
22|11

En İyi Kız Görüşü

  • Profiterollü pastası da çok güzel :) daha güzelini yemedim :) boşver milleti tabular yıkılmaz keyfine bak sen

    0|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Starbucks'ta içecek fiyatları standart bir kafeden daha pahalı değil.
    Dışardan "starbucks'a giden zengindir" algısı yaratılmış. Böyle sürüp gidiyor.

    0|1
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 21

  • Neredeyse 1 bardak çay ile aynı fiyata denk geliyor.

    Ortalama çay bardağı 2-3 oz fiyat 1-1,5 lira; bu markanın büyük boy kahvesi 20 oz fiyatı 9-13 lira ortalama.

    Bu fiyatlar aynı, ne fakir edebiyatı yapmaya gerek var ne zengin Pelinsu gibi davranmaya.

    0|1
    0|0
  • banada saçma geliyor ama yınede cezvede kahve farkı bir başka o yuzden mevzu parası degil zaten hemen hemen aynı fıyat yani ben starbucks tercih etmiyorum ama edenlerede zengin gözüyle bakmak nasıl desem ımmm görgüsüzlük amerikan özentiliği falan bla bla :D

    0|1
    0|0
  • Ben oraya 2 kere gittim. bir daha gitmem çok saçma insanlar var aldığu içecek 10 tl sanarsın oranın sahibi bir cool bir havalar itici insanlar hepsi varoş

    0|1
    0|0
  • Valla Kahvesi lezzetli ben kahve konusunda çok secerim kim ne dersin desin havalar çok sogukken giderim arada

    0|1
    0|0
  • Kimse oyle bakmiyor bana fakir oldugum her halimden belli yani ama sal. k gozuyle bakiyo olabilirler :P

    0|1
    0|0
  • Offff bu millet gerçekten tuhaf güneşten gözlerim acıdığı için güneş gözlüğü takarım her gün vayyy artist derler hadi bir gün iki gün dedin yetmiyor mu her gün niye garezin kime. Bazen bu insanların görmedik olduğunu düşünüyorum

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Evet kışın güneş gözlüğü takınca aynı mualemeyi görüyorum çevremde çok barındırmıyorum ama illa çıkıyorlar sanki kışın güneş yok

    • 2ay

      Valla yavvv ben yazın bu tepkiyi aldığımdan dolayı kışın maalesef takamiyorum

  • Gereksiz takıntılar diyor ve kahvenin yudumluyorum ☕️

    0|1
    0|0
  • salla :D

    0|1
    0|0
  • Haklısın bu konuyu caffe mochalarımızı yudumlarken konuşalım

    0|1
    0|0
  • 10 tl ye kım zengın olmus bılıyormusun?
    -çöpten kağıt toplayan zavallı ınsanlar
    -bırak kofteye bayat ekmegı bulamayanı ekmege kofte bulamayanlar
    -gece gunduz mesai yapan evi gecindiren anneler babalar
    -vs. vs..

    daha sayayım mı

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Böyle düşünceleri saçma buluyorum benden durumu daha iyi ya da daha kötü bir sürü insan var ona bakarsak insanlar savaşta ölürken sen burda rahat rahat bu yorumu yazabiliyorsun.

    • 2ay

      ama ben ona ıstınaden yorum yazmıyorum. sen 10 tl ye kım zengın olmus kı dersen ben de sana bu cevabı verırım

  • starbucks sevmiyorum kullanmıyorum ancak böyle bakmıyorum 😂

    0|1
    0|0
  • kendileri almadiklari icin cekemiyolar galiba 😄

    0|1
    0|0
  • Degişik tadlar var sadece içeride kahve kokusu çok yogun biraz rahatsız edici

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Ben de bayılıyorum ona taze kahve kokusu

  • Valla ben salak gozuyle bakiyorum cunku tadinda olaganustu bisey goremiyorum bildigimiz kahve ve cok pahali

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Bir kafede oturduğumuzda da aynı parayı veriyoruz

  • O kahveye 10 lira verince yanında bir de ekmek alıyorum.

    0|0
    0|0
  • Bana göre gereksiz bir kahveye 10 lira vermek, benm sevgilim olsa bana ordan kahve ismarlamasini istemem kiyamam ona da yani kendim de ismarlamam , normal bir yerde icelim yani.

    0|0
    0|0
  • Bize ne.

    0|0
    0|0
  • bir kaç kez gidilebilir ama anasının karnından starbucksta doğmuş gibi her gün her saat orda olan kapitalist insanlar midemi bulandırıyor.

    0|1
    0|0
  • Starbucks Türkiyeden çekilme durumu varmış. İstanbul bağdatta bir şubesini kapatmışlar. Yavaş yavaş çekilecekmiş sanırım. Marks and spencerda 60 mağazasını kapatma kararı almış Türkiyede😕

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Ben olsam ben de kapatırım starbucks sız yaşıyamam demiyorum sadece bugün sabah aldım bir kaç kişi ile saçma diyaloglar geçti aklıma gelince sordum eğer siz çok seviyorsanız internetten sipariş verebilirsiniz ancak bu durumda ülke için üzücü ekonomimiz git gide daralıyor

    • 2ay

      Ambargo uygulanıyor şu an ülkeye. Sonumuz hayır olur inşallah

  • Starbucks artık kezolarin mekanı oldu zaten ne zengini ne tabusu ya ne zaman gitsem 3-4 tane ergen tip chek-in yapıp fotoğraf çekiyorlar ergenlerin mekanı ora hiç sevmiyorum orayı

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Evet işte sorun burada başlıyor snape atmalar felan saçma ve gereksiz geliyor için ve gidin

  • Starbucks super bir yer. Haftada bikac kez aradaslarla mutlaka ugrariz hatta bulusma mekanimizdir

    0|1
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 10

  • Hayatında hiç starbucks'a gitmemiş insanlar o gözle bakıyor bence çünkü starbucksı internetten görüyolar hep ve zenginlerin gittiği bir yer olarak biliyolar ondan kaynaklı. Starbucks herhangi bir cafedeki içecek fiyatlarıyla nerdeyse aynı

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Evet sanırım markalaştığı için herkes öyle sanıyor

    • 2ay

      Kardeş merakımdan soruyorum bu soruyu niye gizli kullanıcı olarak sordun

    • 2ay

      Aslında sitede ki adım da gizli ama bilmiyorum kasten yapılmış bir şey değil

  • 5 kuruşum yere düştü diye 15 dk aramışlığım var!! 18 tl kaç tane 5 kuruş eder biliyon mu.. Cimriyim ne yapim 😄

    0|1
    0|0
  • sanki başka yerde 1-2 tl değilya, cadde üstü bir mekana otur ordada kahve en az 7-8 lira oluyor. Starbucksun adı çıkmış bir .

    0|1
    0|0
  • Bakan baksın. Gelip de yüzüne karşı bunları anlatabilecek insanlar bir elin parmak sayısını geçmez. O yüzden kendi zevkine bak sen. Kimin ne dediğini bu kadar umursama. Kendi hayatına başkalarının karışmasını engelle.

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Karışamazlar zaten ancak bunun toplumumuzda ki sebebini merak ettim açıkçası

    • 2ay

      Kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş. Toplumun kulaktan kulağa duyumları insanları çok rahat bir şekilde etkiler. İnsanlarda böyle bir yargı oluşması gayet doğal.

  • hiç gitmedim

    0|1
    0|0
  • Haftada bir içerim öyle şekil felan amaçlıda değil zaten kahvenin ne şekli olabilir? İnsanımızın görgüsüzlüğü

    0|1
    0|0
  • hayatım boyunca en fazla 40 kere gitmişimdir. yıldan hesaplayın gitme sıklığımı

    0|1
    0|0
  • Böyle birşey yok ya ne kadar saçma sapan insanlar var

    0|1
    0|0
  • Tamam.

    0|0
    0|0
  • Çünkü ya zenginsin ya salak.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...