HİÇ ARKADAŞIM YOK, BASTA BEN ONLARİ İSTEMEDİM SAHTELER DİYE AMA SİMDİDE YALNIZ KALDIM VE COK BUNALDİM?

Hiç arkadaşım yok NAPMALİYİM NOLUR AKİL VERİN BANA. cildiricam kafayı yicem artık, neden kimse benimle gorusmek dışarı çıkmak istemiyo. Ben çok güzel bir kızım aslada asosyal değilim maddi durumumda iyi, hayal ettikleri sevgiliye ve hayata sahibim. SAHİPTİM. beni kıskandıklarindan eminim. Ama bir kişi bile mi cikmaz dışarı benimle ya. sevgilim vardı ayrıldık, ve şimdi ben çok yalnızım hiç arkadaşım yok ya kimi bir yere cagirsam hastayım veya planım var diyo. Ama hiçbirini sevmiyorum okadar iki yuzlulerki. Onlara mesaj atmamak için çok direndim. Ama en sonunda attım ve kimse benimle gorusmedi. Ama çok yalnızım gerçekten deliricem nolur yardım edin napmalıyım ben


1|1
0|25

En İyi Erkek Görüşü

  • Yeni ortam yapmaya bak madem sisyalsin kurslar afalan git kendini yenilemeye calis biseyler yap artik sende

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • kusursuz dost arayan dostsuz kalır diye boşa söylememişler

    1|0
    0|0
  • bence dans kursuna yazıl mutlaka iyi gelecektir:)

    1|0
    0|0
  • Bu tip bir durumda en güzel arkadaş kitaplardır.. arkadaş olmaya değer vermiyorsan çevrende ki insanların, kitap yazarlarıyla arkadaş olmanı tavsiye ederim.. kendini geliştirmen her şeyden daha önemlidir.. diye düşünürüm..

    "Arada bir dilimiz sürçer ise affola,
    Tutmasını biliriz de kemiği yok bunun."

    0|0
    0|0
  • Arkadaş olabiliriz çok yalnızım bende :D abaza gibi anlama normal bir şekilde söyledim dıştan bakılınca biraz o versiyona kaçtı gibi oldu :D

    0|0
    0|0
  • okul dışında bir kursa falan yazıl ya da sipor salonu gibi birseye yani başka bir ortam kur tanış arkadas edin

    0|0
    0|0
  • İnsanlara güvenmek çok zorlaştı artık tırttt oldu nesil... '' sıkılmışsın bende sıkıldım bayağı '' kendini kasmana gerek yok , şöyle olsun böyle olsun demene gerek yok herşeyi akışına bırak ' plan yaparak kendini yıpratma insanları çok düşünme takma.

    0|0
    0|0
  • sevgili bulduğunda arkadaşlarını satarsan sonunda yalnız kalırsın ki sevmediğin insanlarla niye görüşmeye can atıyorsun?

    0|0
    0|0
    • 1ay

      yalnızlıktan KAFAM KADAR YAZDIM GORMUYOSUN HERALDE

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      işte oda yok kimseyi begenimiyorum

    • 1ay

      elbet vardır tanışmaya devam et sen

  • Etrafinda tanimadiign kisilerle konusmaya sohbet etmeye calis herkes seni terslicek konusmak istemicek degildir heralde

    0|0
    0|0
  • Yazık ya. Sen de az ikiyüzlü değilmişsin bu arada. Millet seninle takılmak zorunda mı? O kadar mı muhtaçsın başkalarına yazık ne kadar zavallısın

    0|1
    0|0
    • 1ay

      😂😂😂 yargila yargila başına gelsin. çok ama çok yalnız kalman dışlanman dileğiyle

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      bak tel bile yanlış yazdı

    • 1ay

      okadar yazma su mala diyo bana 😂

  • geleceğe bak geçmişe gömülme

    0|0
    0|0
    • 1ay

      sırf bu yüzden okulu bıraktım memlekete döndüm 2 hafta oldu döneli. burdada hiç arkadaşım yok deliricem. çıkıp alışveriş yapıyorum tek başıma ama giyip gezmeye arkadaşım yok.

    • 1ay

      Aynı durumdaym benim tanıdıgm bir yüz bile yok çarşıda selam verecek 😆

  • ben arkadaş olurum

    0|0
    0|0
  • Yalnizlik en guzeli alismaya calis cok begenirsin emin ol

    0|0
    0|0
    • 1ay

      alışmak icin yardım istemedim arkadaşlar. onu bende denedim ama benlik değil. arkadaş edinmek için yardım istedim danistim bunun dışında yorum yapmayın lütfen

    • 1ay

      Silebilseydim silerdim mesaji bu kadar sinirlenme sakin ol lutfen kavga etmiyoruz burda

  • Of benimde yok istesen arkadaş olak

    0|0
    0|0
  • acaba halen eski sevgilimiyi arıyorsun

    0|0
    0|0
    • 1ay

      sırf onun için iş arıyorum yeni birilerini taniyim diye ama işte yok şaka gibi

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      ay eski sevgilimle durumun alakası yok tam tersi, hep ayriliyodum sonra bir bakiyodum yapayalnizim tekrardan barisiyodum ama katlanilicak gibi olmadı tamamen ayrıldım ve çok yalnız kaldım

    • 1ay

      tuhaf bir durum psikolojik seninki herşeyin ilacı sabır zaman

  • bu tür meseleler bataklık gibidir arkadaş bulmaya çalıştıkça daha cok dibe batarsın akışına bırak

    0|0
    0|0
  • kıymet bileceksin ki hayatına imrensinler şimdi sen başkalarının hayatına bakıp iç cekersin çok basit değer bilmek

    0|0
    0|0
  • Benimde yok. Sızlanmalı mıyım?

    0|0
    0|0
  • yeterki iste arkadaş bulunur :D

    0|0
    0|0
  • Yenilerini bul

    0|0
    0|0
  • Arkadaş edin.

    0|0
    0|0
  • Nerdesin geliyim

    0|0
    0|0
  • O zaman burdan bir arkadaş edin

    0|0
    0|0
  • Bnmde hiç yok sıkıntıdan patlıyacam artık ya

    0|0
    0|0
  • Çık gel kanks takılırız takma kafana

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...