Sizde yapıyor musunuz?

Şahsen ben bazen resmi indirmeyip yaptığım oluyor 😂 Sende hiç böyle bir şey yaptin mi? Eğer sana yapildigini ogrensen ne yapardın 😁Sizde yapıyor musunuz ??


1|0
7|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Kufur ederdim boyle yapmacik insanlardan nefret ediyorum

    1|1
    0|0
    • 28gün

      en samimi cevap 😂 küfür ederdim 😂 😂

    • Hepsini Göster
    • 28gün

      ama bana gitmis yolu cekmis yoldayım yazmis onu indirmem 😂

    • 28gün

      Bilmem valla ama 😂

En İyi Kız Görüşü

  • attığım onca fotoğraf çöp mu oldu

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Gülerdim :D

    0|0
    0|0
  • gözümde değerini yitirirdi , indirmesi en fazla 5 sn süren bir fotografı bile indirmeye üşeniyorsan bana nasıl arkadaşlık yapabilir ki?
    gitsin kendi gibileri bulsun

    0|0
    0|0
  • Bişi yapmam benane

    0|0
    0|0
  • Yok yapmadim hic namissiz sjdh

    0|0
    0|0
  • Delikanlılığa sığmaz. Doğru yapmıyorsun.

    0|0
    0|0
  • Çok kötüsünn

    0|0
    0|0
  • yapiyorum

    0|0
    0|0
  • Bişi yapmazdım

    0|0
    0|0
  • o bu deilde tıklayıp indirmeye çalışan tek deilimdir inşallah😊😊

    0|0
    0|0
  • yapmam.

    0|0
    0|0
  • itiraf ediyorum internet in çekmediği zamanlarda yapıyorum 😁

    0|0
    0|0
  • Eğer gerçekten devğer verdiğim biriyse çok üzülürdüm.

    0|0
    0|0
  • yalan sölüyorsun

    0|0
    0|0
  • yapiyorum

    0|0
    0|0
  • Hayır , her detayını incelerim.

    0|0
    0|0
  • daha konuşmazdım

    0|0
    0|0
  • 😂😂 aynen

    0|0
    0|0
  • erkekse söverdim kızsa bilmiyom :D

    0|0
    0|0
  • kan cikabilir😂😂

    0|0
    0|0
  • Adam resim inmeden güzel olacağından emin belki. Seviyor yani

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yapıyorum

    0|0
    0|0
  • sevdiklerime asla

    0|0
    0|0
  • Kötü arkadas 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Evet, yapıyorum

    0|0
    0|0
  • Evet 😂

    0|0
    0|0
  • indirmeni görüyor ama karşı taraf

    0|0
    0|0
Yükleniyor...