Asagidaki Casiye suresi 34. ayeti hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Onlara şöyle denir: “Bugüne kavuşacağınızı unuttuğunuz gibi, bu gün biz de sizi unutuyoruz. Barınağınız ateştir. Yardımcılarınız da yoktur.” Kasiye 34

Güncellemeler:
1ay Kur'an ayetleri cok kolay bir dil ile acikca yazilmistir anlamak zor degil. Ayet cok acik. Dunyada Allahin emir ve yasaklarini unutup hice sayanlara hitap ediyor.

0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • anlatılmak istenen siz dünyada bizi unuttunuz (kulluk yapmadiniz) bizde şimdi sizi mahşer gününde unutacagiz

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Yaptıkları bütün kötü işler karşılarına çıkmış ve alay edegeldikleri (Cehennem gerçeği) her taraftan kendilerini kuşatmıştır İNŞALLAH, zalimler için yaşasın CEHENNEM !

    0|1
    0|0
  • Okuyunca bile yuregimin yaglari eridi desem yalan olmaz. Ne du$undugume gelince... Kim ne ekerse onu bicecek demek oluyor sanirim.

    0|1
    0|0
  • hepimiz yanacagiz

    0|0
    0|0
  • Ateş seni çağırıyo

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • senin icin arastirdim abi; bu açiklamayi buldum

    Bismillâhirrahmânirrahîm
    Onlar Allah'a ulaşmayı dilemediler. Kıyâmet günü Allah'a kavuşacaklarını ve hüküm giyeceklerini ve bu hükümle cehenneme gireceklerini unuttular. Cehenneme girecekleri ve hiç kimsenin onları cehennemden kurtaramayacağı kıyâmet günü onlara tebliğ edilecektir.

    1|1
    0|0
  • ölümünüze ulaştığınız ya da ceza gününüze ulaştığınızda nasıl o zaman bunu inkar ettiyseniz, bugün hesap gününde bizde sizi o gün yaptıklarınızdan ötürü unutuyor ve yaptıklarınızdan ötürü cehenneme koyuyoruz... böyle bişey

    0|2
    0|0
    • 1ay

      çok açıklayıcı yemissin ama sanki daha çok inkar edenlere hitaben değilde inanipta kulluk vazifesini yapmayanlara söyleniyor gibi

    • 1ay

      @Cagan17 olabilir yanlış bişey söylemek istemiyorum ama ayete bakınca tefsir olarak sanki ebedi cehennemden bahsediyor yani inanmayanlara ama dediğim gibi yanlış bişey demek istemiyorum bu sadece benim ayetten çıkardığım.

    • 1ay

      anladım kardeşim Allah razı olsun cehennem ehlinden olmayıp kuran sünnet üzerine yaşayanlardan oluruz insallah

  • İnsan dünyada yaşarken ahireti unutuyor. Ahiret gerçeği ile kaeşılaştığında, hakettiği yeride bulmuş ve görmüş olacak.

    0|1
    0|0
  • Ne bileyim yazmışlar işte her gün öteki dunyayımı düşünecez arkadaş

    0|1
    0|0
  • ne düşünüyorum bunlara inanan insanların olmayan beyinlerini ve yazanın hayal güçlerini :(

    1|1
    2|2
  • Yok böyle 1 şey. Ne ateşi ya.

    0|0
    0|1
  • inançsal bir farklılık var ortada belliki. birisi inancı gereği istediğinden farklı bir yorum yaptı diye onu dışlayan kimseler var ortamda. sizlerde suredeki kıstasa girdiğinizin farkındasınızdır umarım. @umutsalın sende laf atma fikrini düzgünce belirt.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      bir görüşte adımı yazdıracak kadar koydu mu bu durum sana

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      akıllı birisin güzel cevap verdin özelden cevaplayabilirmiyim?

  • Ateistlere hitaben
    ya da putperestlere

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Allahin emir ve yasaklarini hice sayarak yasiyan lara soyluyor.

    • 1ay

      Icki, zina, kumar, faiz, ve diger haramlari hice sayarak aldirmayan herkese soyluyor.

  • Çok saçma.

    0|0
    1|1
    • 1ay

      saçma olan ne kim zerre kadar hayır işlerse karşılığını girecek kim zerre kadar kotuluk işlerse karşılığını görecektir Allah c. c El hakimdir...

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      soyutlugunu kanıtlardan soyutlugunu kanitlarim son diyeceğim inancın hiç yoksa tüm alem sana nasihat etse hidayet gelmez senin yanındaki şeytanın nerde oturdugunu sana söylerdim ama hidayet ancak Allahtandir vesselam.

    • 1ay

      @Cagan17 Hadi allah zengin etsin seni bakalım.

Yükleniyor...