Keske özürlu engelli dogsaydim nalet olsun neden tipsizim neden sevgilim olmadi yeter lann yeter?

Engelli doğsaydim. keske yeter artik dayanamiyorum tipsizlikten bu dunyada hicbirseyw hakkimiz yok hersey yakisiklilik yeter lan

Güncellemeler:
1ay Keske doğmasaydim elim kolum suratim engelli olsaydim
1ay Özurlu engelli olsaydim ama. yakisikli olsaydim ne olurdu ya

0|0
13|10

En İyi Kız Görüşü

  • Tipe önem veren kızlar yüzünden beyne önem veren kızları üzdünüz. Sürünün lan 😅

    1|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • engellirler bile bizden şanslı en azından onlara arkadaş oluyolar biz sağlam olsak da tipsizlikten kısalıktan kaybediyoruz. böyle adaletin taa mk

    0|1
    1|0
    • 1ay

      Demi kardesim :(

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      sana yalan söylüyosun demedim benim akladaşa dedim

Kızlar Ne Diyor 12

  • Neye özenirsen, neye imrenirsen onu yaşarsın o yüzden şükret. Her şey yakışıklılık değildir. Güzel olan yönlerini ortaya çıkar bu gibi şeyleri düşünme

    0|1
    0|0
    • 1ay

      Hersey yakisiklilik degil diyen kiz yalanci

    • 1ay

      Bence görünüşünü değil de fikirlerini değiştirmelisin. Genelleme yapman hoş değil

  • Engelli insanlar hergun iyilewmek icin dua ederken senin dalqa kecdiyin konuyaa bak. Engelli olmak bile seni kurtaramazz. Beyinsizz yaratikk. Iyikii tipsiz, faydasizz, cirkin olduqunun farkindasin😂. Bravoo👏 Bencee sen git biyerden kendini at😂 sonuçtaa yawamin boyuncaa aynalara kuss kalmak buyuk cesaret ister.
    Nasil gereksizz insanlar var.

    0|0
    0|1
  • Engellilerle ilgili bir bölümde okuyorum. Her gün her derste onları, onların çektiği sıkıntıları o kadar derinden hissediyorum ki uzaktan bakmak bile bu kadar zorken onlar bunu yaşıyor. Keşke adamakıllı düşünüp şükretmeyi bilsen.

    0|1
    0|0
    • 1ay

      Keske. engelli olsaydimda yakisikli. dogsaydim

    • 1ay

      Kızların sadece tipe baktığını dusunuyosun heralde Yakışıklı olsaydın farketmez çünkü bu kafayla hiç bir kız sana bakmaz

    • 1ay

      Hersey yakisiklilik

  • Haline şükret o engelli özürlü dediklerinde senin gibi olmak isterdi emin ol insanoğlu ne kadar namkör

    0|0
    0|0
  • Kendine gel be

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Neden hayat boyle ama

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Yaa yalan yalan kizlarin hepsi yalan sadece yqkisikliliga bakiyorlar

    • 1ay

      Yok öyle bişey ayrıca sen kız bulmaya mecbur musun? Daha önemli şeyler var hayatta olum var

  • Senin beynin ENGELLI haberin yok.

    0|0
    0|0
  • m*nyak mısın sen ya

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Ne ya

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Ya birak sen tipsiz bir insanla. niye konusuyorsun ki git yakisikli. erkeklerin sorularina

    • 1ay

      bak kardeşim çok kötü sınanırsın ALLAH büyük hiç beklemediğin bir yerden gelir bence töbe et şu dediğin hiç mantklı değil herkes güzel/yakışıklı benm için ALLAH yarattı çünkü kız arkadaşının olması çok mu iyi bişe sanki be

  • Saçma düşünceler, illa ki bulunur

    0|0
    0|0
  • saçmalama. foto at yorum yapalım

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Neye yorum. yapcan ya tipsizin tekiyim. iste. keske. ozurlu. olsaydimsa yakisikli olsaydim

  • Tovbe de

    0|0
    0|0
  • iş tipte değil nasıl kız tavlayacağınızı bilmiyorsunuz

    0|0
    0|0
  • Ne yaşadın da böyle söylüyorsun ?
    Hiç mi çevrene bakmıyorsun ya çok yanlış düşünüyorsun.!

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Kardeşim şükret. Her şey birinin seni sevmesinden ibaret değil ki. Bende seninle aynıyım ama hayatta beterin beteri var. Kadere ve Allah'a inanırsan günün birinde her şey olur. Önemli olan sabır.

    0|1
    0|0
  • Allah ne verdiyse o. Sen böyle yaparak karşı çıkıyosun. Hiçbir zaman istediğin şeylere sahip olamayacaksın bu tavrınla.

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Hicbirseye sahip olamamki bu tiple. zaten

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Farkeder kardesim farkeder

    • 1ay

      Etmez etmez kendi gözlemim. Kızlar tipten çok tarza bakıyo.

  • Fotoğrafını gönderir misin?

    0|0
    0|0
  • kendine bak kardşeim giyinişine tarzına saçlarına parfüme kadar bak ondan sona bakan kızlara bide aktif ortamlarda takıl cafe gibi yerlerde

    1|0
    0|0
  • Allah akıl fikir versin

    1|0
    0|0
  • Of aynı ben ben tipsiz olduğumu düşünmüyorum ama çok utangacım hiç teklif etmedim kızlarda teklif etmedi ee yalnızım böyle

    0|0
    0|0
  • özürlü engelli doğsaydın hiç olmazdı sevgln

    0|0
    0|0
  • Büyük konuşuyorsun allaha isyan etme
    Senin için en iyisini allah bilir

    0|0
    0|0
  • Sen zaten özürlüsün. Şu beyin özürlülüğünden kurtulursan kız tavlarsın emin ol kızlar tipten çok zekaya bakar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...